AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #41 Skrevet 9. april 2015 Jeg kjenner en jente som er sammen med en gutt som er halvt norsk og halvt pakistansk. Foreldrene hans nærmer seg 60 og er fortsatt lykkelig gift. Moren måtte ikke konvertere til islam, faren har blitt så godt som urnorsk. Så det er ikke alle pakistanere som er like, og det finnes pakistanske familier som godtar norske koner Anonymous poster hash: 67a22...70a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #42 Skrevet 9. april 2015 Er ikke bare pakistanske. Holdt på med ei kurdisk jente og Hun var også slik. Hun skulle visst utveksle til Australia. Jeg trodde hun ville ha et forhold med meg, men var bare ute etter erfaring seksuelt. For hun visste at hun måtte finne seg en kurder for å holde den sosiale statusen hun og familien hennes hadde. Hun var forøvrig en ekspert på å lyve og flink til å manipulere. Tar heller en åpen norsk jente med litt fortid enn å rote meg borti noe sånt.Anonymous poster hash: 77761...c51 Det synes ikke jeg. Du fikk da en seksuell erfaring med en muslimsk jente? Det er da noe. Jeg har selv drømt om å knulle en muslimsk jente. Så anser deg som heldig som fikk den erfaringen. Anonymous poster hash: d2772...a8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #43 Skrevet 9. april 2015 Det synes ikke jeg. Du fikk da en seksuell erfaring med en muslimsk jente? Det er da noe. Jeg har selv drømt om å knulle en muslimsk jente. Så anser deg som heldig som fikk den erfaringen.Anonymous poster hash: d2772...a8a Jeg var hjernevasket og trodde hun ville ha forhold og hele greia. Brukte lang tid på henne. Hun mistet interessen, fordi hun trodde hun måtte inn i et forhold med meg for å få sex. Jeg var ikke av interesse overhodet. Hun ville bare ha pikken min. Hun var også en ekspert på å fremstille seg som en dydig og snill jente, og da trodde jeg hun ikke var som andre jenter. Satt igjen med knuste forhåpninger, mens hun bruker tiden på å bruke andre gutter til å gjøre arbeid for henne og sikkert pule henne også. Nå ser jeg bare på jenter som jenter, og jeg har sett det positive i norske jenter som er ærlige og åpne. Ville holdt meg unna slike jenter som jeg var borti. Jeg havna i senga med henne, men hun nektet sex før ekteskapet. Fikk helt fnatt da jeg prøvde å ta på henne og gjemte seg under dyna. Jenta er 25. Har ikke tålmodighet til å jobbe med jomfruer som har problemer med sin undertrykte seksualitet. Det koster mer enn det smaker.Anonymous poster hash: 77761...c51
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #44 Skrevet 9. april 2015 Jeg var hjernevasket og trodde hun ville ha forhold og hele greia. Brukte lang tid på henne. Hun mistet interessen, fordi hun trodde hun måtte inn i et forhold med meg for å få sex. Jeg var ikke av interesse overhodet. Hun ville bare ha pikken min. Hun var også en ekspert på å fremstille seg som en dydig og snill jente, og da trodde jeg hun ikke var som andre jenter. Satt igjen med knuste forhåpninger, mens hun bruker tiden på å bruke andre gutter til å gjøre arbeid for henne og sikkert pule henne også. Nå ser jeg bare på jenter som jenter, og jeg har sett det positive i norske jenter som er ærlige og åpne. Ville holdt meg unna slike jenter som jeg var borti. Jeg havna i senga med henne, men hun nektet sex før ekteskapet. Fikk helt fnatt da jeg prøvde å ta på henne og gjemte seg under dyna. Jenta er 25. Har ikke tålmodighet til å jobbe med jomfruer som har problemer med sin undertrykte seksualitet. Det koster mer enn det smaker.Anonymous poster hash: 77761...c51 Eh...den der skjønte jeg ikke. Hvordan er det mulig hun bare ville ha pikken din, men nektet sex før ekteskapet.. Høres jo litt selvmotsigende ut. Anonymous poster hash: d2772...a8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #45 Skrevet 9. april 2015 Nå er det forskjell på muslimsk og muslimsk pakistaner. Noen er like lite opptatte av islam som enkelte av oss "kristne" nordmenn. Ja, vi går kanskje i kirken i ny og ne, men ikke mer enn det. Kjenner "muslimer" som spiser pølse liksom.Anonymous poster hash: 1969b...e51 Det er ikke bare religionen som er bakstreversk. Men for all del, du har litt rett, ingen regel uten unntak. Men jeg er allikevel av den oppfatning g at det er landssvik å pare opp med en muslim. For om du går unge med en mannlig muslim, så SKAL ungen også være det!Anonymous poster hash: 5655f...1af
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #46 Skrevet 9. april 2015 Eh...den der skjønte jeg ikke. Hvordan er det mulig hun bare ville ha pikken din, men nektet sex før ekteskapet.. Høres jo litt selvmotsigende ut.Anonymous poster hash: d2772...a8a Hun hadde en prat med meg om at hun ikke var interessert i noe forhold, og gikk rett over i sexsnakk. Var hjemme hos henne og endte opp i samme seng. Ville ikke ha sex og låste seg når tiden kom. 25 år som jomfru gjør noe med sinnet ditt. Ringte meg en sommerdag og lurte på om hva jeg syns om at vi ikke har hatt sex ennå. Dum som jeg var svarte jeg det var greit at jeg venta, i håp om noe mer seriøst. Hun slutta svare meg etterhvert og ignorerte meg. Eventuell sex var det eneste hun trengte meg for, men var i tvil hele tiden fordi jeg var følelsesmessig investert. Skal/skal ikke. Heldigvis skjedde ingentkng og jeg er glad for det. Hun kunne ha hatt et mentalt sammenbrudd eller verre. Anmeldt meg for voldtekt for alt jeg vet. Bullet dodged. Ser henne av og til. Makan til kald dame skal du se lenge etter. Har noen sultne menn etter deg som hun bruker til å gjøre arbeid på skolen med. Jeg var vel bare en person hun ville bruke. Anonymous poster hash: 77761...c51
peppermyntete Skrevet 9. april 2015 #47 Skrevet 9. april 2015 Jeg tror ikke det. Litt på grunn av at jeg ikke finner utseendet spesielt attraktivt, litt på grunn av store kulturforskjeller. Men man skal aldri si aldri! 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #48 Skrevet 9. april 2015 Hun hadde en prat med meg om at hun ikke var interessert i noe forhold, og gikk rett over i sexsnakk. Var hjemme hos henne og endte opp i samme seng. Ville ikke ha sex og låste seg når tiden kom. 25 år som jomfru gjør noe med sinnet ditt. Ringte meg en sommerdag og lurte på om hva jeg syns om at vi ikke har hatt sex ennå. Dum som jeg var svarte jeg det var greit at jeg venta, i håp om noe mer seriøst. Hun slutta svare meg etterhvert og ignorerte meg. Eventuell sex var det eneste hun trengte meg for, men var i tvil hele tiden fordi jeg var følelsesmessig investert. Skal/skal ikke. Heldigvis skjedde ingentkng og jeg er glad for det. Hun kunne ha hatt et mentalt sammenbrudd eller verre. Anmeldt meg for voldtekt for alt jeg vet. Bullet dodged. Ser henne av og til. Makan til kald dame skal du se lenge etter. Har noen sultne menn etter deg som hun bruker til å gjøre arbeid på skolen med. Jeg var vel bare en person hun ville bruke.Anonymous poster hash: 77761...c51 Hmm..det høres veldig kjipt ut. Hun var altså bare veldig usikker og ikke trygg nok til å hoppe til sengs med deg. Du burde spilt kortene dine bedre. Da hun spurte om hva du syntes om at dere ikke hadde hatt sex ennå burde du selvfølgelig sagt det var litt kjipt. Da du ønsket å ha sex med henne. Menmen, det er lett å være etterpåklok. Du vet aldri helt hvor du har jenter. hehe. Hadde du sagt du ville knulle henne så kunne jo hun blitt skremt også. Men i dette tilfellet så virker dette som en jente som har masse lyster og bare har lyst å knulle masse. Eventuelt er hun bare en skikkelig luremus. Anonymous poster hash: d2772...a8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #49 Skrevet 9. april 2015 Hjelpes så mye negativitet det var her. Jeg håper de fleste av dere ikke kjenner så mange pakistanere, for da hadde dere nok vært litt mer åpne. Jeg har en vennegjeng med mange nasjonaliteter, og pakistanere er desidert den innvandrergruppen jeg ser på som mest integrert og åpen. Ja, mange av dem er splittet mellom det tradisjonelle og den norske kulturen, men det vil ikke si at pakistanere er konemishandlere og har et middelaldersk syn på kvinner. Jeg datet en pakistaner som var 3. generasjon. Han var kun muslimsk på papiret (ikke at det egentlig har noe å si, men), og søsteren hadde giftet seg med en nordmann. Moren var også sammen med en nordmann og jeg hadde ingen problemer med å se for meg å bli seriøs med han. Det negative var når vi gikk på gata, vi fikk mye blikk av både nordmenn og pakistanere, og det var ganske slitsomt. Men av hans pakistanske kompiser ble jeg bare møtt med respekt og jeg følte aldri på noe negativt rundt at jeg var etnisk norsk. Nå er jeg veldig åpen for nye kulturer og vil gjerne ha en kjæreste med en annen bakgrunn enn meg selv, da jeg finner det veldig spennende. Forstår jo selvfølgelig at med en konservativ muslim vil det bli vanskelig, men ettersom generasjonene blir 3. og 4. så viskes jo ulikhetene mer og mer ut. Så bli kjent med en pakistaner eller to før du bastant sier nei. Anonymous poster hash: 2fc51...93f 2
nyher Skrevet 9. april 2015 #50 Skrevet 9. april 2015 Kunne aldri falt for en pakistaner. Både pga kulturen og utseende. Liker generelt ikke mørhudede menn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #51 Skrevet 9. april 2015 Hjelpes så mye negativitet det var her. Jeg håper de fleste av dere ikke kjenner så mange pakistanere, for da hadde dere nok vært litt mer åpne. Jeg har en vennegjeng med mange nasjonaliteter, og pakistanere er desidert den innvandrergruppen jeg ser på som mest integrert og åpen. Ja, mange av dem er splittet mellom det tradisjonelle og den norske kulturen, men det vil ikke si at pakistanere er konemishandlere og har et middelaldersk syn på kvinner. Jeg datet en pakistaner som var 3. generasjon. Han var kun muslimsk på papiret (ikke at det egentlig har noe å si, men), og søsteren hadde giftet seg med en nordmann. Moren var også sammen med en nordmann og jeg hadde ingen problemer med å se for meg å bli seriøs med han. Det negative var når vi gikk på gata, vi fikk mye blikk av både nordmenn og pakistanere, og det var ganske slitsomt. Men av hans pakistanske kompiser ble jeg bare møtt med respekt og jeg følte aldri på noe negativt rundt at jeg var etnisk norsk. Nå er jeg veldig åpen for nye kulturer og vil gjerne ha en kjæreste med en annen bakgrunn enn meg selv, da jeg finner det veldig spennende. Forstår jo selvfølgelig at med en konservativ muslim vil det bli vanskelig, men ettersom generasjonene blir 3. og 4. så viskes jo ulikhetene mer og mer ut. Så bli kjent med en pakistaner eller to før du bastant sier nei. Anonymous poster hash: 2fc51...93f Du følger ikke særlig mye med vel?Anonymous poster hash: 5655f...1af 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #52 Skrevet 9. april 2015 Du følger ikke særlig mye med vel?Anonymous poster hash: 5655f...1af Følger med på hva? Anonymous poster hash: 2fc51...93f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #53 Skrevet 9. april 2015 Hjelpes så mye negativitet det var her. Jeg håper de fleste av dere ikke kjenner så mange pakistanere, for da hadde dere nok vært litt mer åpne. Jeg har en vennegjeng med mange nasjonaliteter, og pakistanere er desidert den innvandrergruppen jeg ser på som mest integrert og åpen. Ja, mange av dem er splittet mellom det tradisjonelle og den norske kulturen, men det vil ikke si at pakistanere er konemishandlere og har et middelaldersk syn på kvinner. Jeg datet en pakistaner som var 3. generasjon. Han var kun muslimsk på papiret (ikke at det egentlig har noe å si, men), og søsteren hadde giftet seg med en nordmann. Moren var også sammen med en nordmann og jeg hadde ingen problemer med å se for meg å bli seriøs med han. Det negative var når vi gikk på gata, vi fikk mye blikk av både nordmenn og pakistanere, og det var ganske slitsomt. Men av hans pakistanske kompiser ble jeg bare møtt med respekt og jeg følte aldri på noe negativt rundt at jeg var etnisk norsk. Nå er jeg veldig åpen for nye kulturer og vil gjerne ha en kjæreste med en annen bakgrunn enn meg selv, da jeg finner det veldig spennende. Forstår jo selvfølgelig at med en konservativ muslim vil det bli vanskelig, men ettersom generasjonene blir 3. og 4. så viskes jo ulikhetene mer og mer ut. Så bli kjent med en pakistaner eller to før du bastant sier nei. Anonymous poster hash: 2fc51...93f Du skjønner vel at mennesker flest er late og gidder ikke gjøre opp en egen mening. Det er en grunn til at bruksanvisninger eksisterer, hvorfor artikler begynner på "Slik gjør du..". Folk liker generaliseringer og sette ting i bås, fordi det er enklere enn å faktisk møte en person og så gjøre opp seg en mening. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gjør den feilen selv. Tar meg selv i å dømme jenter og sette de i en bås før de har hatt mulighet til å vise seg frem. Men jeg gir de uansett en sjanse. Slik som Wayne Gretzky sa: You miss 100% of all the shots you dont take. Man må ihvertfall prøve og gi mennesker en sjanse. Anonymous poster hash: 77761...c51 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #54 Skrevet 9. april 2015 Du skjønner vel at mennesker flest er late og gidder ikke gjøre opp en egen mening. Det er en grunn til at bruksanvisninger eksisterer, hvorfor artikler begynner på "Slik gjør du..". Folk liker generaliseringer og sette ting i bås, fordi det er enklere enn å faktisk møte en person og så gjøre opp seg en mening. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gjør den feilen selv. Tar meg selv i å dømme jenter og sette de i en bås før de har hatt mulighet til å vise seg frem. Men jeg gir de uansett en sjanse. Slik som Wayne Gretzky sa: You miss 100% of all the shots you dont take. Man må ihvertfall prøve og gi mennesker en sjanse. Anonymous poster hash: 77761...c51 Ah, det var det du mente. Det stemmer jo dessverre, jeg setter til stadighet mennesker i bås selv. Men jeg prøver å aktivt jobbe med det, og å ha bodd utenlands en god stund tror jeg hjelper. Anonymous poster hash: 2fc51...93f
Okapi Skrevet 9. april 2015 #55 Skrevet 9. april 2015 Jada, ikke noe problem, men jeg har aldri opplevd at en pakistaner har vist noe interesse for meg.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #56 Skrevet 9. april 2015 Jada, ikke noe problem, men jeg har aldri opplevd at en pakistaner har vist noe interesse for meg. Haha, jeg går ut I fra du er mann. Jepp sånn er det, hun vil aldri tørre å vise det...i frykt for livet sitt. Broren( som puler halvfeite bimboer med bleika hår og altfor mye sminke) følger med må vite!Anonymous poster hash: 5655f...1af
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #57 Skrevet 9. april 2015 Nei Wubwub, det kunne jeg ikke. Hvorfor? Fordi flertallet har dårlige holdninger mot kvinner, det å være i et forhold og hvordan man respekterer kvinnen som helhet (også utseende på kjønnsorganet hennes) som du mange ganger selv har bevist her inne på forumet Anonymous poster hash: 26efc...30f 1
Gjest O___o Skrevet 9. april 2015 #58 Skrevet 9. april 2015 Bare fordi han/hun var pakistaner? Nei. Fordi han/hun var drømmemannen/kvinnen? Absolutt! Pakistanske familier er som norske familier. Vidt forskjellige. 1
Gjest Belle âme Skrevet 9. april 2015 #59 Skrevet 9. april 2015 Nei, fordi eg liker norske blonde menn ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #60 Skrevet 9. april 2015 Om jeg kunne datet en pakistaner? Tja, det spørs... Har vært på ett par dater med indere... Men det har bare blitt med første date... Mange av de er veldig kjekke, men pga religion/miljø/kvinnesyn er de altfor pågående til at jeg finner det attraktivt. Hvis de derimot hadde vært oppvokst her og hatt en norsk måte å oppføre seg på så er nok sannsynligheten større for at det kunne blitt blitt noe mer. Anonymous poster hash: e3442...a9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå