AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #21 Skrevet 9. april 2015 Vel det forklarer vel hvorfor jeg aldri får meg norsk dame. Får vel hente meg en fra hjemlandet mitt jeg da. Norge for nordmenn (kun etniske, ikke innvandrere som er født her)Anonymous poster hash: 77761...c51 Er du muslim og oppvokst med den bakstreverske kulturen muslimske land har, så er det nok best du finner deg ei som er oppvokst på samme måte ja. Dere skal ikke dra norske damer ned I den søla der! Både religionen, kulturen og kvinnesynet deres må igjennom en drastisk reform om dette skal være i orden.Anonymous poster hash: 5655f...1af 10
Jolene Skrevet 9. april 2015 #22 Skrevet 9. april 2015 Nei det kunne jeg absolutt ikke gjort. Både pga kvinnesyn, kultur, språk og religion for å nevne noe. Dessuten finner jeg dem ikke attraktive. 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #23 Skrevet 9. april 2015 Nei det kunne jeg absolutt ikke gjort. Både pga kvinnesyn, kultur, språk og religion for å nevne noe. Dessuten finner jeg dem ikke attraktive. Støttes og forstås!Anonymous poster hash: 5655f...1af 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #24 Skrevet 9. april 2015 Det som imidlertid er litt rart er hvorfor ikke flere pakistanerjenter får seg norske gutter. For dem må jo det være et stort pluss, da de får en norsk mann som er for likestilling (de fleste ihvertfall) og som er mer moderne i sin tankegang. Fristelsen må da være stor for pakistanerjenter å finne seg en norsk mann? De vil jo få et så mye friere liv hvor de kan utfolde seg. Den eneste grunnen til at dette ikke skjer må være den strenge, på grensen til syke, æresfamilien de har. De tør rett og slett ikke. For norske jenter kan jeg faktisk ikke se en eneste positiv grunn til å finne seg en pakistanergutt. Om ikke de har lyst å kle seg ut i telt, være husmødre og groome egoet til mannen. Anonymous poster hash: d2772...a8a 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #25 Skrevet 9. april 2015 Det som imidlertid er litt rart er hvorfor ikke flere pakistanerjenter får seg norske gutter. For dem må jo det være et stort pluss, da de får en norsk mann som er for likestilling (de fleste ihvertfall) og som er mer moderne i sin tankegang. Fristelsen må da være stor for pakistanerjenter å finne seg en norsk mann? De vil jo få et så mye friere liv hvor de kan utfolde seg. Den eneste grunnen til at dette ikke skjer må være den strenge, på grensen til syke, æresfamilien de har. De tør rett og slett ikke. For norske jenter kan jeg faktisk ikke se en eneste positiv grunn til å finne seg en pakistanergutt. Om ikke de har lyst å kle seg ut i telt, være husmødre og groome egoet til mannen.Anonymous poster hash: d2772...a8a Ei pakistansk jente (de aller fleste) vil måtte leve I frykt resten av livet om hun fikk en norsk mann. Det er en dyr pris for frihet!Anonymous poster hash: 5655f...1af
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #26 Skrevet 9. april 2015 Er du muslim og oppvokst med den bakstreverske kulturen muslimske land har, så er det nok best du finner deg ei som er oppvokst på samme måte ja. Dere skal ikke dra norske damer ned I den søla der! Både religionen, kulturen og kvinnesynet deres må igjennom en drastisk reform om dette skal være i orden.Anonymous poster hash: 5655f...1af Jeg skal tenke på det neste gang jeg drikker nederlandsk øl, sitter med mine venner og spiser dansk potetgull, drar ut på byen for å lytte til amerikansk musikk, mens jeg kliner med en jente i italienske klær. Drar hjem og legger meg på en svensk sofa, spiser rester fra japansk sushi, ser på engelsk serie før jeg tar tysk allergimedisin. Våkner og tar litt indisk yoga, før jeg tar en dusj i den polske dusjen min. Skal da tenke på at jeg skulle vært mer norsk og ikke bakstreversk som du nevner. Takk for at du deler dine tanker med sånne som meg, det er viktig at du sprer viktige holdninger i det norske samfunn. Forøvrig lurer jeg på hva som igjen av norsk kultur som du er redd for å miste.Anonymous poster hash: 77761...c51 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #27 Skrevet 9. april 2015 Jeg skal tenke på det neste gang jeg drikker nederlandsk øl, sitter med mine venner og spiser dansk potetgull, drar ut på byen for å lytte til amerikansk musikk, mens jeg kliner med en jente i italienske klær. Drar hjem og legger meg på en svensk sofa, spiser rester fra japansk sushi, ser på engelsk serie før jeg tar tysk allergimedisin. Våkner og tar litt indisk yoga, før jeg tar en dusj i den polske dusjen min. Skal da tenke på at jeg skulle vært mer norsk og ikke bakstreversk som du nevner. Takk for at du deler dine tanker med sånne som meg, det er viktig at du sprer viktige holdninger i det norske samfunn. Forøvrig lurer jeg på hva som igjen av norsk kultur som du er redd for å miste.Anonymous poster hash: 77761...c51 Du glemte ribba på julaften!Anonymous poster hash: 5655f...1af 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #28 Skrevet 9. april 2015 Selv om jeg skulle vært veldig skeptisk til en kultur, så er der alltids noen sosiale outcasts som klarer å tenke selv og som er annerledes enn det jeg finner tvilsomt i en kultur. Så svaret ville vært ja til det meste. Er også skeptisk til religiøse, men har møtt veldig intelligente personer som har en helt annen måte å se religion på en de som vifter med gamle bøker og roper du skal til helvete. Anonymous poster hash: 3a0b0...527
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #29 Skrevet 9. april 2015 Det som imidlertid er litt rart er hvorfor ikke flere pakistanerjenter får seg norske gutter. For dem må jo det være et stort pluss, da de får en norsk mann som er for likestilling (de fleste ihvertfall) og som er mer moderne i sin tankegang. Fristelsen må da være stor for pakistanerjenter å finne seg en norsk mann? De vil jo få et så mye friere liv hvor de kan utfolde seg. Den eneste grunnen til at dette ikke skjer må være den strenge, på grensen til syke, æresfamilien de har. De tør rett og slett ikke. For norske jenter kan jeg faktisk ikke se en eneste positiv grunn til å finne seg en pakistanergutt. Om ikke de har lyst å kle seg ut i telt, være husmødre og groome egoet til mannen.Anonymous poster hash: d2772...a8a De knuller fra seg i sine yngre år. Gifter seg ikke før de nærmer seg 30. Kjenner ei som er gift med en norsk pakistaner. Hun gjorde det kun for foreldrene sin skyld. Hun har ikke hatt sex med mannen på over ett år. Har to elskere på si. Heia dydige jenter.Anonymous poster hash: 77761...c51 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #30 Skrevet 9. april 2015 De som skriker norge for nordmenn...tiden har løpt fra de. Vi er kommet lenger enn som så. Verden er i forandring! Vi blander oss mer og mer sammen (kulturer og folkeslag), og da burde det naturligste her i verden være å inngå parforhold på tvers av etnisitet. Når det er sagt, så er disse strengt konservative pakistanske familiene hvor de nekter deres sønner og døtre å bli kjærester/gifte seg med en etnisk norsk like mye rasister. Anonymous poster hash: d2772...a8a 1
Millimani Skrevet 9. april 2015 #31 Skrevet 9. april 2015 Er du muslim og oppvokst med den bakstreverske kulturen muslimske land har, så er det nok best du finner deg ei som er oppvokst på samme måte ja. Dere skal ikke dra norske damer ned I den søla der! Både religionen, kulturen og kvinnesynet deres må igjennom en drastisk reform om dette skal være i orden.Anonymous poster hash: 5655f...1af De fleste moderne muslimer tenker ikke på samme måte som "forgjengerne". Mange som bor i Norge er flinke til å tilpasse seg hvordan det er der de nå er. Et eksempel er at jeg kjenner flere tilfeller hvor foreldre gir barna sine norske navn, og ikke muslimske. At jentene ikke må skjule håret sitt, og at de får lov å være ute etter at det er blitt mørkt.. Men du har jo også dem som tviholder på den "gamle" kulturen. Det som imidlertid er litt rart er hvorfor ikke flere pakistanerjenter får seg norske gutter. For dem må jo det være et stort pluss, da de får en norsk mann som er for likestilling (de fleste ihvertfall) og som er mer moderne i sin tankegang. Fristelsen må da være stor for pakistanerjenter å finne seg en norsk mann? De vil jo få et så mye friere liv hvor de kan utfolde seg. Den eneste grunnen til at dette ikke skjer må være den strenge, på grensen til syke, æresfamilien de har. De tør rett og slett ikke. For norske jenter kan jeg faktisk ikke se en eneste positiv grunn til å finne seg en pakistanergutt. Om ikke de har lyst å kle seg ut i telt, være husmødre og groome egoet til mannen. Anonymous poster hash: d2772...a8a Det hadde gjort seg om det hadde vært pakistanske jenter som fant norske gutter, ikke omvendt. Det er veldig rart at det som regel er jentene som er norske og guttene er pakistanske. Men dette kan endre seg med de mer moderne muslimene? Vent å se? Jeg vet jo ikke da.. Pakistanere som finner seg norske får jo et mye friere liv. Spørsmålet er om deres pakistanske familie klarer å godta det, istedenfor å utstøte jentene fra sine familier, - noe jeg vet har skjedd i enkelte tilfeller. Jeg skal tenke på det neste gang jeg drikker nederlandsk øl, sitter med mine venner og spiser dansk potetgull, drar ut på byen for å lytte til amerikansk musikk, mens jeg kliner med en jente i italienske klær. Drar hjem og legger meg på en svensk sofa, spiser rester fra japansk sushi, ser på engelsk serie før jeg tar tysk allergimedisin. Våkner og tar litt indisk yoga, før jeg tar en dusj i den polske dusjen min. Skal da tenke på at jeg skulle vært mer norsk og ikke bakstreversk som du nevner. Takk for at du deler dine tanker med sånne som meg, det er viktig at du sprer viktige holdninger i det norske samfunn. Forøvrig lurer jeg på hva som igjen av norsk kultur som du er redd for å miste.Anonymous poster hash: 77761...c51
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #33 Skrevet 9. april 2015 De knuller fra seg i sine yngre år. Gifter seg ikke før de nærmer seg 30. Kjenner ei som er gift med en norsk pakistaner. Hun gjorde det kun for foreldrene sin skyld. Hun har ikke hatt sex med mannen på over ett år. Har to elskere på si. Heia dydige jenter.Anonymous poster hash: 77761...c51 Det må være sjeldne tilfeller. Mitt inntrykk er at dette er et ganske gjennomsiktig miljø. Hvis en pakistansk jente driver å knuller rundt så vil alltids noen i omgangskretsen få greie på det, som så sprer det videre til hennes nærmeste familie. Har slik info først nådd en person i det pakistanske miljøet så vil det spre seg som ild i tørt gress. Og da kan konsekvensene bli fatale. Jobbet med en pakistaner en gang og han sa hvis søstra hans ble sett sammen alene med en nordmann i mer enn 5 min på en annen kant av byen så ville han få greie på det innen kort tid. Og da har den første observasjonen endret versjon fra de bare stod på gata og pratet, til nestemann som sa de satt sammen på en benk, til nestemann som sa de kysset...og da har du gåendes. Anonymous poster hash: d2772...a8a 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 9. april 2015 #34 Skrevet 9. april 2015 Ja,kunne du? Og hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 1e210...f77 Nei. Kulturkrasj for min del. Har forøvrig pakistanske venner, og de er veldig oppegående. Allikevel kunne jeg aldri sett for meg å bli sammen med en, men det har ingenting med hvordan de er som personer. Det er hvordan de ofte blir oppdratt, og kulturen som ikke er for meg 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #35 Skrevet 9. april 2015 Det må være sjeldne tilfeller. Mitt inntrykk er at dette er et ganske gjennomsiktig miljø. Hvis en pakistansk jente driver å knuller rundt så vil alltids noen i omgangskretsen få greie på det, som så sprer det videre til hennes nærmeste familie. Har slik info først nådd en person i det pakistanske miljøet så vil det spre seg som ild i tørt gress. Og da kan konsekvensene bli fatale. Jobbet med en pakistaner en gang og han sa hvis søstra hans ble sett sammen alene med en nordmann i mer enn 5 min på en annen kant av byen så ville han få greie på det innen kort tid. Og da har den første observasjonen endret versjon fra de bare stod på gata og pratet, til nestemann som sa de satt sammen på en benk, til nestemann som sa de kysset...og da har du gåendes.Anonymous poster hash: d2772...a8a Det er derfor de gjør det når de studerer i utlandet/andre byer. De drar ikke ut , men møter heller guttene innendørs på fester etc. Det finnes mange måter å skjule seg på.Anonymous poster hash: 77761...c51
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #36 Skrevet 9. april 2015 Det er derfor de gjør det når de studerer i utlandet/andre byer. De drar ikke ut , men møter heller guttene innendørs på fester etc. Det finnes mange måter å skjule seg på.Anonymous poster hash: 77761...c51 Ja, det er nok en smart måte å gjøre det på. Om jentene kommer seg vekk fra Oslo, feks studerer en annen plass, så kan de få utfolde seg og eksperimentere med norske gutter i senga. Men der er sikkert foreldre som er veldig skeptisk til å la de få studere utenfor Oslo, da de mister kontroll over de. Er nok sikkert derfor pakistanske jenter er overrepresentert på diverse studiesteder i Oslo.. Anonymous poster hash: d2772...a8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #37 Skrevet 9. april 2015 Ja, det er nok en smart måte å gjøre det på. Om jentene kommer seg vekk fra Oslo, feks studerer en annen plass, så kan de få utfolde seg og eksperimentere med norske gutter i senga. Men der er sikkert foreldre som er veldig skeptisk til å la de få studere utenfor Oslo, da de mister kontroll over de. Er nok sikkert derfor pakistanske jenter er overrepresentert på diverse studiesteder i Oslo..Anonymous poster hash: d2772...a8a Er ikke bare pakistanske. Holdt på med ei kurdisk jente og Hun var også slik. Hun skulle visst utveksle til Australia. Jeg trodde hun ville ha et forhold med meg, men var bare ute etter erfaring seksuelt. For hun visste at hun måtte finne seg en kurder for å holde den sosiale statusen hun og familien hennes hadde. Hun var forøvrig en ekspert på å lyve og flink til å manipulere. Tar heller en åpen norsk jente med litt fortid enn å rote meg borti noe sånt. Anonymous poster hash: 77761...c51
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #38 Skrevet 9. april 2015 Nei. Jeg er kritisk til kvinnesynet hos de fleste menn derifra, og jeg synes heller ikke de er attraktive rent utseendemssig. Oi, det ble jeg litt overrasket over å lese. Jeg synes nemlig at de ofte er svært pene (så lenge de ikke er blant de gjengfolka som går i grilldress), men at det mest er kulturkræsjet det er problemer med. Bestevenninnen min er gift med en pakistaner, og han er veldig ålreit på alle måter, men han er også høyt utdannet og helt normal. Så en slik pakistaner ville jeg ikke hatt problemer med å date. Anonymous poster hash: 1969b...e51
Silfen Skrevet 9. april 2015 #39 Skrevet 9. april 2015 Nei, mest sannsynlig ikke. Det er så få av dem jeg finner tiltrekkende og sjansen for at akkurat de som er fine skulle date meg er forsvinnende liten, så nei.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #40 Skrevet 9. april 2015 Definitivt ikke! Det må i så fall være en kristen pakistaner, og dem er det ikke mange av?! ellers er det muligens "greit" med en ateist, men er vel ikke mange av dem heller blant pakistanerne. Men en muslimsk pakistaner, det kommer ikke på tale! De er vel mer fanatiske enn de fleste, så det går ikke. Velger ei norsk dame å gå til det skrittet og gifte seg med en muslimsk mann, så bør hun vite hva som venter... Nå er det forskjell på muslimsk og muslimsk pakistaner. Noen er like lite opptatte av islam som enkelte av oss "kristne" nordmenn. Ja, vi går kanskje i kirken i ny og ne, men ikke mer enn det. Kjenner "muslimer" som spiser pølse liksom. Anonymous poster hash: 1969b...e51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå