Gå til innhold

Kunne du datet en pakistaner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,kunne du? Og hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 1e210...f77
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har. To stykker.

Begge to var hyggelige, og begge to var drit dårlige i senga. Sier ikke at det er representativt for resten av den mannlige befolkningen pakistanere, men det er min erfaring i hvert fall.

Og måten du spør på i innlegget ditt sier meg at du forventer å få nei på spørsmålet. :)

Anonymous poster hash: b9480...46e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du jente eller gutt?

Anonymous poster hash: cc23f...bb2
AnonymBruker
Skrevet

Begge to var hyggelige, og begge to var drit dårlige i senga.

Hva gjorde du selv da? Bare lå der? :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet.

Anonymous poster hash: f63a1...135
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke!

Anonymous poster hash: 3ac9b...c5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke!

Pga kvinnesynet deres?

Skrevet

Ja,kunne du? Og hvorfor ikke?

Ja, forutsatt at vi matchet personlighetsmessig ville jeg ikke hatt et problem med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pga kvinnesynet deres?

Jepp.

Anonymous poster hash: f63a1...135

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet (endret)

Nei. Jeg er kritisk til kvinnesynet hos de fleste menn derifra, og jeg synes heller ikke de er attraktive rent utseendemssig.

Endret av HeiHade
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg er kritisk til kvinnesynet hos de fleste menn derifra, og jeg synes heller ikke de er attraktive rent utseendemssig.

Midtøsten? Geografiproblemer? :P

Gjest HeiHade
Skrevet

Midtøsten? Geografiproblemer? :P

Ja, geografi har alltid vært min akilleshæl dessverre. Jeg endret innlegget etter å ha googlet det for å se om Pakistan faktisk var et land i Midtøsten. Fremdeles, poenget mitt er det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss vi passet sammen på de måter som betyr noe så ja,hvorfor ikke.

Anonymous poster hash: 60394...5d5
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du selv da? Bare lå der? :P

Ja.

Rekker ikke å gjøre så masse når man blir brukt som en "fleshlight" og alt er over på 19 sekunder... Det var nummer to.

Første av dem var det litt mer forspill med, men jeg kunne ikke gjøre noe for da kom han med en gang, så jeg fikk beskjed om å ligge stille...

Anonymous poster hash: b9480...46e

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Den ukulturen vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Da tenker jeg på kvinnesynet.

Anonymous poster hash: a7639...2e2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri gjort. For de første så finner jeg dem ikke attraktive utseendemessig - så er det holdningene deres som er direkte uspiselige.

Anonymous poster hash: 35334...c6a
  • Liker 5
Gjest Humbird
Skrevet

Nei, på grunn av kvinnesynet dems kunne jeg aldri tenkt meg det. Synes også de færreste av dem er noe spesielt kjekke. Derimot kvinnene kan være veldig vakre.

AnonymBruker
Skrevet

Pga kvinnesynet deres?

Ja

Skrevet

Definitivt ikke! Det må i så fall være en kristen pakistaner, og dem er det ikke mange av?! ellers er det muligens "greit" med en ateist, men er vel ikke mange av dem heller blant pakistanerne. Men en muslimsk pakistaner, det kommer ikke på tale! De er vel mer fanatiske enn de fleste, så det går ikke. Velger ei norsk dame å gå til det skrittet og gifte seg med en muslimsk mann, så bør hun vite hva som venter...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her synes jeg mange viser sunn fornuft. Ei norsk jente med respekt for seg selv...og ikke minst damer generelt, bør og skal holde seg unna muslimske gutter og menn. Både kultur og religionen er bakstreversk. Jeg anser det som landssvik å å gifte seg med en muslimsk mann. Tyskertøsene og de som ligger med muslimske menn er det nederste av det nederste.

Anonymous poster hash: 5655f...1af

Vel det forklarer vel hvorfor jeg aldri får meg norsk dame. Får vel hente meg en fra hjemlandet mitt jeg da. Norge for nordmenn (kun etniske, ikke innvandrere som er født her)

Anonymous poster hash: 77761...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...