Gå til innhold

Menn i dag: Feige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har mer enn en gang opplevd at en dame kommer bort, vi får kontakt, prater, danser og jeg tror liksom at jeg har møtt en trivelig dame. Først etter en stund kommer det frem at "nei, du skjønner jeg holder egentlig på med en fyr, jeg. han sitter der borte". Altså, hva er det egentlig sånne tenker med? Klart det er oppskriften på drama. Det der opplevde jeg to byturer på rad.

Mange kvinner tenner på å se menn knive om dem, så ikke se bort i fra at de innerst inne prøver å skape en konfrontasjon mellom dere.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våg å ta første skrittet, jenter!

5b345ccf344d33730fb353f4d29656f0.600x.jp

Anonymous poster hash: ed898...230
  • Liker 1
Skrevet

Mange kvinner tenner på å se menn knive om dem, så ikke se bort i fra at de innerst inne prøver å skape en konfrontasjon mellom dere.

Ja, det der tviler jeg ikke et sekund på. Det er veldig lite som overrasker meg lenger mtp. hva folk er i stand til. Den ene gangen ble det faktisk vekslet ord mellom meg og fyren til hun ene. Det skjedde ikke noe, og jeg sa tydelig til henne hva jeg mente om opplegget hennes etterpå. Ba henne holde seg LANGT unna meg.

AnonymBruker
Skrevet

Har mer enn en gang opplevd at en dame kommer bort, vi får kontakt, prater, danser og jeg tror liksom at jeg har møtt en trivelig dame. Først etter en stund kommer det frem at "nei, du skjønner jeg holder egentlig på med en fyr, jeg. han sitter der borte". Altså, hva er det egentlig sånne tenker med? Klart det er oppskriften på drama. Det der opplevde jeg to byturer på rad.

Damer blir våte av tanken om at menn sloss for de. Siden menn har bedre ting å drive med enn å sloss med andre menn, så må det fremprovoseres.

Anonymous poster hash: 2e578...4e1

Skrevet

Hvordan kan jeg ta kontakt når nesten alle damer jeg ser er forlova, eller ser ut som det. Hva er reglene for forlovelsesring? Hvilken finger var det igjen? (Så vet jeg det til neste gang :P.)

AnonymBruker
Skrevet

Damer blir våte av tanken om at menn sloss for de. Siden menn har bedre ting å drive med enn å sloss med andre menn, så må det fremprovoseres.

Anonymous poster hash: 2e578...4e1

Utrolig hvor mye dumt det går an å skrive! :klaske:

Anonymous poster hash: 1f68a...fdb

Skrevet

Utrolig hvor mye dumt det går an å skrive! :klaske:

Anonymous poster hash: 1f68a...fdb

Jeg vet ikke, jeg. Opplevde det der som sagt to byturer på rad. Man kan jo lure på hvorfor kvinnfolk gjør sånt.

• Liker 1
Skrevet

nei.... det er ikke sant.

blir tullete å komme med slike utsagn som " *sett inn kjønn* er sånn og slik.

klart, det finnes feiginger rundt omkring av alle kjønn, men det finnes ganske mange modige også.

de fleste av oss sitter vel å vipper på midten?

:)

AnonymBruker
Skrevet

De bruker tilfeldige menn til å "shitteste" den de allerede holder på med for å teste reaksjonen til han som "hun holder på med" ...har du ikke fulgt med på KG siste ukene ? - Er jo et helt kapittel om det i Shit-test encylopedia.

Fatter ikke at det idioter som enda ikke har fått dem med seg...men de vil altids finnes ser jeg for meg.

Anonymous poster hash: 28764...ec7

Skrevet

Som sagt, helt utrolig hva folk kan få seg selv til å gjøre i dag. Både å plage den de evt. er interessert i, og som er interessert i dem, og utnytte tilfeldige "ofre". Man mister litt troen på mennesker av slikt.

Gjest Godjente
Skrevet

Nei, det er ikke min erfaring :) Synes menn er flinke til å ta kontakt

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter :)

Noen andre som synes menn i dag er feige?

Anonymous poster hash: f9166...834

Det å søke andres bekreftelse på at man er spesiell er ikke spesielt spesielt ;)

Bli trygg på deg selv og vær glad i den du er, så kanskje du ikke trenger være så opptatt av å være "spesiell"

AnonymBruker
Skrevet

Blir du med på date ts? Svar! Ellers er du feig.

Jeg blir med. Ikke-TS

Anonymous poster hash: b42c6...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...