AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #61 Skrevet 9. april 2015 Og dette sa du til en som har mista flere forhold fordi jeg ikke vil ha barn To andre venninner sliter også med forhold fordi de ikke vil ha barn En god del menn er verpesjuke så det holder. Anonymous poster hash: 64467...6ec Og da er spørsmålet, hvor finner man kvinner som deg/dere? Flere jeg har datet har snakket om barn før vi i det hele tatt har truffet hverandre og mitt inntrykk tilsier at det i større grad er kvinner som ønsker dette. Vanskelig å treffe noen som ikke ser for seg barn. Anonymous poster hash: 4b7c6...e31 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #62 Skrevet 9. april 2015 Det er norske menn som er slik,og dette er en av de negative følgene av at alt skal være likestilt. Gentleman-manerer er ofte helt fraværende blant norske menn.Enten fordi de ikke tør,vil,eller vet hvordan de skal oppføre seg.Da blir det slik du beskriver,og det er fryktelig synd. Man trenger ikke dra lengre enn til Storbritannia for å oppleve en HELT annen sjekkekultur, der menn tar intiatv. De tør å være menn og går for det de vil ha.Samtidig som de er gentlemenn.De spanderer den kaffekoppen på deg,følger deg til busstoppet,låner bort jakken sin til deg om du fryser - selv om de kanskje fant ut at du ikke var den rette for dem.Og hvis de vil treffe deg igjen lar de deg ikke være i tvil om det. Anonymous poster hash: 064c8...e31 Dette handler ikke bare om sjekkekultur, det handler om at folk er hakket mer utadvente generelt sett og at man er mer høflig på generelt nivå. Anonymous poster hash: 4b7c6...e31
sjonkelrolf Skrevet 9. april 2015 #63 Skrevet 9. april 2015 (endret) Man får jo inntrykk av om at hvis man er mann så blir det litt "damn if you do, damn if you don't". Det er galt samme hva man gjør. Så hva gjør man da? Jo, man gir totalt faen og bruker tiden og energien på andre ting. For egen del betyr det drama hver eneste gang det kommer en dame inn i livet. Det er når jeg ikke har noen i siktet at livet mitt er i balanse. Endret 9. april 2015 av sjonkelrolf 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #64 Skrevet 9. april 2015 Man får jo inntrykk av om at hvis man er mann så blir det litt "damn if you do, damn if you don't". Det er galt samme hva man gjør. Så hva gjør man da? Jo, man gir totalt faen og bruker tiden og energien på andre ting. For egen del betyr det drama hver eneste gang det kommer en dame inn i livet. Det er når jeg ikke har noen i siktet at livet mitt er i balanse. Kommer nok mye an på hva slags damer man treffer. Mange man treffer på byen eller i festlige sammenhenger er oftere dramaqueens enn de man treffer i andre sammenhenger, så det gjelder å ha filteret ute. Anonymous poster hash: 4b7c6...e31
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #65 Skrevet 9. april 2015 Men disse damene ser jo perfekte ut i mannens øyne Det burde holde for dere da dere er rimelig kravstore hva gjelder utseende. Anonymous poster hash: 64467...6ec Hvor kravstore er de selv da? Anonymous poster hash: d4b6d...eb4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #67 Skrevet 9. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige?Anonymous poster hash: f9166...834 Hva hadde du svart da, om du ble bedt med ut?Anonymous poster hash: d41dc...6a3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #68 Skrevet 9. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige? Kvinner er mye, mye feigere på sjekkemarkedet enn menn gitt. Vil du ha en date får du spørre om det. Det er tross alt kvinner som har bedt om likestilling, og det sier seg selv at det må gjelde på flere fronter enn lønn og toppjobber. Og, vil du øke sannsynligheten for å bli sjekket opp må du vise det med kroppsspråk og blikk. Kvinner nå til dags stapper trynet ned i smarttelefonen som om de led av alvorlig sosialangst med en gang de er alene på offentlig transport, eller ute blandt folk generelt. Samtidig kan du be dine med-kvinner å avvise menn på en penere måte, så kanskje det ikke fremstår som en risikabel og potensiell selvtillits-drepende operasjon å skulle ta kontakt med noen. Jeg har forøvrig også lyst til å føle meg spesiell og søkt etter, men det er kanskje bare noe kvinner skal ha *krav på*? Anonymous poster hash: b5ced...100 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #69 Skrevet 9. april 2015 Kvinner er mye, mye feigere på sjekkemarkedet enn menn gitt. Vil du ha en date får du spørre om det. Det er tross alt kvinner som har bedt om likestilling, og det sier seg selv at det må gjelde på flere fronter enn lønn og toppjobber. Og, vil du øke sannsynligheten for å bli sjekket opp må du vise det med kroppsspråk og blikk. Kvinner nå til dags stapper trynet ned i smarttelefonen som om de led av alvorlig sosialangst med en gang de er alene på offentlig transport, eller ute blandt folk generelt. Samtidig kan du be dine med-kvinner å avvise menn på en penere måte, så kanskje det ikke fremstår som en risikabel og potensiell selvtillits-drepende operasjon å skulle ta kontakt med noen. Jeg har forøvrig også lyst til å føle meg spesiell og søkt etter, men det er kanskje bare noe kvinner skal ha *krav på*? Anonymous poster hash: b5ced...100 Måtte le nå, for dette stemmer på en prikk. Anonymous poster hash: 65b9d...c53 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #70 Skrevet 9. april 2015 Alt med menn er jo galt i dag; Vi har ikke lov å være for maskuline, det er turnoff og sjåvenistisk. Vi har ikke lov å være for femi, det er turnoff. Vi skal være følsomme, men ikke for følsomme. Vi skal være alfa, og ettertraktet, men ikke overdrive, da er vi arrogante players. Vi skal ha sammme eller bedre utdanning enn deg, som kjønnskvotering selvsagt ikke gjør verden enklere. Og så skylder dere dagens kroppshysteri og på oss? Om dere kvinner kunne vært_LITT_individer, og ikke etterstrebere av hverandre, så kunne dere muligens slappet av ett par hakk. Kvinnfolk! Disclaimer! Det finnes selvsagt en promille av dere dette ikke gjelder. Kjønnskvotering gjelder for få studier Og det finnes kjønnskvotering for menn også Anonymous poster hash: 5e7d0...d79
Gjest Castielz Skrevet 9. april 2015 #71 Skrevet 9. april 2015 Kjønnskvotering gjelder for få studier Og det finnes kjønnskvotering for menn også Anonymous poster hash: 5e7d0...d79 Og hva får man etter studier? Det finnes ja, har hørt om det innen sykepleie f.eks. Poenget ditt var?
CupOfTea Skrevet 9. april 2015 #72 Skrevet 9. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige? Anonymous poster hash: f9166...834 Usikker på hva slags "menn" du har vært borti. Men mener nå menn som regel er flinkere til å ta kontakt, initiativ enn kvinner. Mulig uttrykket date blir lite brukt. Forståelig nok ettersom en del damer overdefinerer uttrykket. I tillegg skrikes det etter likestillinger og kvinners rettigheter. Med rettigheter følger gjerne ansvar, så tar DU (og alle andre damer) initiativ?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #73 Skrevet 9. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige?Anonymous poster hash: f9166...834 Vi gidder ikke legge oss etter norske damer lenger. Det er et prosjekt ingen orker lenger. Dere får skrape smulene blant våre nye landsmenn...kanskje dere kommer krypende tilbake da når dere skjønner hvor fint det var med norske menn. Men dere gjør jo pokker ikke noe annet enn å syte, klage, kjefte og grine. Så får dere se hvordan de andre takler dere da. Pakke dere inn I telt og nekte dere jobb, utdannelse og frihet. Nekter du, så blir du offer for æresdrap. Lykke til damer.Anonymous poster hash: d41dc...6a3
CupOfTea Skrevet 9. april 2015 #74 Skrevet 9. april 2015 Vi gidder ikke legge oss etter norske damer lenger. Det er et prosjekt ingen orker lenger. Dere får skrape smulene blant våre nye landsmenn...kanskje dere kommer krypende tilbake da når dere skjønner hvor fint det var med norske menn. Men dere gjør jo pokker ikke noe annet enn å syte, klage, kjefte og grine. Så får dere se hvordan de andre takler dere da. Pakke dere inn I telt og nekte dere jobb, utdannelse og frihet. Nekter du, så blir du offer for æresdrap. Lykke til damer.Anonymous poster hash: d41dc...6a3 haha syns ikke du dro den litt langt? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #75 Skrevet 9. april 2015 Jeg føler meg veldig feig, men selv jeg har spurt jenter ut på date. Anonymous poster hash: d4ccf...3ac
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #76 Skrevet 9. april 2015 haha syns ikke du dro den litt langt? Nei, egentlig ikke. Er bare litt tidlig ute. Detter er realiteten om få år.Anonymous poster hash: d41dc...6a3
sjonkelrolf Skrevet 9. april 2015 #77 Skrevet 9. april 2015 Kjønnskvotering gjelder for få studier Og det finnes kjønnskvotering for menn også Anonymous poster hash: 5e7d0...d79 Det er feil. Det er en skjevfordeling mtp. kjønnskvotering, det er nemlig flere studier der jenter får ekstrapoeng fordi de er jenter på mannsdominerte studier enn hva gutta får hvis det motsatte er tilfelle. Jeg er selvfølgelig imot alle former for særbehandling av kjønn, i likestillingens (i ordets rette forstand) navn.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #78 Skrevet 9. april 2015 Vi gidder ikke legge oss etter norske damer lenger. Det er et prosjekt ingen orker lenger. Dere får skrape smulene blant våre nye landsmenn...kanskje dere kommer krypende tilbake da når dere skjønner hvor fint det var med norske menn. Men dere gjør jo pokker ikke noe annet enn å syte, klage, kjefte og grine. Så får dere se hvordan de andre takler dere da. Pakke dere inn I telt og nekte dere jobb, utdannelse og frihet. Nekter du, så blir du offer for æresdrap. Lykke til damer. Studerer i hovedstaden og jeg blir faktisk kvalm av det jeg ser og hører av samtaler når jentene sitter sammen. Den generelle tendensen er vel å stille krav de er milevis unna å *fortjene* selv. Total mangel på selvinnsikt og ekstremt overfladiske krav. Det er enten snakk om å kjøpe noe, eller baksnakke andre, og funksjonen til en mann er å være hennes underholdningsavdeling og skryteobjekt i fasadebyggingen på Facebook og Instagram. Skal ikke dra alle under en kam, men *mainstream* 25-30 år gamle kvinner er helt totalt uaktuelt. Da lever jeg heller alene til den dagen jeg dør av alderdom. Anonymous poster hash: b5ced...100 3
Blomstermøy Skrevet 9. april 2015 #79 Skrevet 9. april 2015 Studerer i hovedstaden og jeg blir faktisk kvalm av det jeg ser og hører av samtaler når jentene sitter sammen. Den generelle tendensen er vel å stille krav de er milevis unna å *fortjene* selv. Total mangel på selvinnsikt og ekstremt overfladiske krav. Det er enten snakk om å kjøpe noe, eller baksnakke andre, og funksjonen til en mann er å være hennes underholdningsavdeling og skryteobjekt i fasadebyggingen på Facebook og Instagram. Skal ikke dra alle under en kam, men *mainstream* 25-30 år gamle kvinner er helt totalt uaktuelt. Da lever jeg heller alene til den dagen jeg dør av alderdom. Anonymous poster hash: b5ced...100 Spot on.
sjonkelrolf Skrevet 9. april 2015 #80 Skrevet 9. april 2015 Har mer enn en gang opplevd at en dame kommer bort, vi får kontakt, prater, danser og jeg tror liksom at jeg har møtt en trivelig dame. Først etter en stund kommer det frem at "nei, du skjønner jeg holder egentlig på med en fyr, jeg. han sitter der borte". Altså, hva er det egentlig sånne tenker med? Klart det er oppskriften på drama. Det der opplevde jeg to byturer på rad. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå