Gå til innhold

Menn i dag: Feige

Fremhevede innlegg

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Jeg spør og tar kontakt, hvis jeg vil. Men siden jeg bare opplever dritt når jeg er i et forhold, så er det beste å være singel. Sex spør jeg alltid etter, får jeg nei så spør jeg neste kvinne, eller får trøst av ff. Men kvinner er jo like kåte for tiden så de sier sjelden nei ;)

Kvinner er feigere når det gjelder å spørre og ta kontakt! Så det så ;)

Endret av iBiteU;)
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter :)

Noen andre som synes menn i dag er feige?

Anonymous poster hash: f9166...834

Det er norske menn som er slik,og dette er en av de negative følgene av at alt skal være likestilt.

Gentleman-manerer er ofte helt fraværende blant norske menn.Enten fordi de ikke tør,vil,eller vet hvordan de skal oppføre seg.Da blir det slik du beskriver,og det er fryktelig synd.

Man trenger ikke dra lengre enn til Storbritannia for å oppleve en HELT annen sjekkekultur, der menn tar intiatv.

De tør å være menn og går for det de vil ha.Samtidig som de er gentlemenn.De spanderer den kaffekoppen på deg,følger deg til busstoppet,låner bort jakken sin til deg om du fryser - selv om de kanskje fant ut at du ikke var den rette for dem.Og hvis de vil treffe deg igjen lar de deg ikke være i tvil om det.

Anonymous poster hash: 064c8...e31

• Liker 3
Skrevet

Jeg har helt motsatt inntrykk! Føler ikke at menn er forsiktige ved å flørte, be om nummer og dates.

De er i hvert fall me tøffere enn meg! Jeg tror aldri jeg har lag ann på noen eller bedt om en date før. Er for feig :P

Jeg tror generelt at jenter er mye feigere på dette enn mannfolk :)

• Liker 7
Skrevet

"I dag" er det veldig mye fokus på likestilling blant kjønnene, også blir mennene kalt "feige" hvis de ikke tør å ta kontakt....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"I dag" er det veldig mye fokus på likestilling blant kjønnene, også blir mennene kalt "feige" hvis de ikke tør å ta kontakt....

Jepp, ingen ønsker egentlig likestilling. Kvinner ønsker det aller minst.

Anonymous poster hash: 65b9d...c53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ingen ønsker egentlig likestilling. Kvinner ønsker det aller minst.

Anonymous poster hash: 65b9d...c53

Skulle ønske folk visste hva likestilling var jeg :P

Det har ingen ting med å likestille kjønnsforskjellene. Tvert imot skal kjønnsforskjellene hylles ;) Så likestillingsdiskusjonen har ingen ting med sjekking å gjøre.

Anonymous poster hash: 64467...6ec

Skrevet

Sist jeg spurte en jente om date så lo hun og sa "in your dreams.."

Anonymous poster hash: c6ca3...75d

Huff jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne når jeg leser dette, men jeg håper du klarer å drite i å ta deg nær av det. Dårlig gjort og viser dårlig karakter hos henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går jo ikke ann å generalisere dette! Lever folk fortsatt etter den at mannen må ta initativ? Mannen trenger jakten for å være interessert? Ikke rart vi er så mange single!

Jeg blir aldri bedt med ut (har skjedd én gang, og nå er jeg 26 år), men har ingenting i mot å be ut andre. Får stort sett ja. Og deretter tar gjerne mannen mer initativ.

Slutt å klag og be ut de du er interessert!

Anonymous poster hash: 817a0...dfd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med oss som rett og slett ikke er interesserte i damer? Er ikke homo, liker sex, men har funnet ut at det ikke er verdt strevet med å investere tid og energi i damer. Får så mye mer igjen av å holde på med andre ting. Trenger jeg sex kan jeg alltids finne en desperat sjel på byen, bare å ikke være kresen.

Er jeg fortsatt like feig fordi jeg ikke gidder bruke tid på damer?

Anonymous poster hash: 2e578...4e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er virkelig de fleste så ondsinnede?

Anonymous poster hash: f9166...834

Svææært mange som er nettopp det ja. Uten tvil.

I det store og hele peker jenter seg ut en mann i en gruppe på 30. Oppmerksomhet fra ham er ønsket men om noen de 29 andre prøver seg så blir han kjapt og brutalt avvist.

Anonymous poster hash: 4e40d...957

• Liker 1
Gjest oleoh
Skrevet (endret)

Skulle ønske folk visste hva likestilling var jeg :P

Det har ingen ting med å likestille kjønnsforskjellene. Tvert imot skal kjønnsforskjellene hylles ;) Så likestillingsdiskusjonen har ingen ting med sjekking å gjøre.

Du forstår vel at kvinner har biologiske privilegier når det kommer til forhold og sex. Menn har utvikla seg til å bli i gjennomsnitt større og bedre på andre måter, for å kunne finne ei kvinne å gifte seg med. Kvinner har utvikla seg mot å være meir fruktbare akkurat fordi at dei totalt kan være freeridere på den mannlige befolkningen. Dei har den totale makt og dei har brukt den gjennom heile historien. Uten å en gang forstå det sjølv, mens dei samtidig nyter beskyttelsen fra andre menn, sin nytte av å få ting av mannen sin og andre former for makt.

Endret av oleoh
Skrevet

Hva med oss som rett og slett ikke er interesserte i damer? Er ikke homo, liker sex, men har funnet ut at det ikke er verdt strevet med å investere tid og energi i damer. Får så mye mer igjen av å holde på med andre ting. Trenger jeg sex kan jeg alltids finne en desperat sjel på byen, bare å ikke være kresen.

Er jeg fortsatt like feig fordi jeg ikke gidder bruke tid på damer?

Kvinner bryr seg ikke om hvorfor vi ikke gidder å prate med dem. I deres øyne er det oss det er noe feil med uansett. Alt fra at vi er homser, misogyne til bare autistiske og tafatte. De erkjenner ikke menn som ikke er som de de definerer som menn, og det er jo helt greit når man ikke er interessert i dem uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du forstår vel at kvinner har biologiske privilegier når det kommer til forhold og sex. Menn har utvikla seg til å bli i gjennomsnitt større og bedre på andre måter, for å kunne finne ei kvinne å gifte seg med. Kvinner har utvikla seg mot å være meir fruktbare akkurat fordi at dei totalt kan være freeridere på den mannlige befolkningen. Dei har den totale makt og dei har brukt den gjennom heile historien. Uten å en gang forstå det sjølv, mens dei samtidig nyter beskyttelsen fra andre menn, sin nytte av å få ting av mannen sin og andre former for makt.

Så hvorfor er da flesteparten av mine venninner single? Og da snakker vi veldig pene damer menn snur seg etter på gata. Noen så pene at mannfolka bare står og sikler. Flere med høyere utdanning og gode jobber og alt på stell. Men så fort vi tar kontakt med en mann, så snur de og går :P Vi kan fort bli venner med mannfolka, men ingen av mannfolka tør mer om vi sier vi et interessert :P

Skrevet

Så hvorfor er da flesteparten av mine venninner single? Og da snakker vi veldig pene damer menn snur seg etter på gata. Noen så pene at mannfolka bare står og sikler. Flere med høyere utdanning og gode jobber og alt på stell. Men så fort vi tar kontakt med en mann, så snur de og går :P Vi kan fort bli venner med mannfolka, men ingen av mannfolka tør mer om vi sier vi et interessert :P

Fordi når alt er på stell er det neste naturlige steget barn, noe de neppe vil ha sånn med engang. Kvinner rundt 25 og oppover er langt større risiko å innlede forhold til enn de fra 18-22

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner bryr seg ikke om hvorfor vi ikke gidder å prate med dem. I deres øyne er det oss det er noe feil med uansett. Alt fra at vi er homser, misogyne til bare autistiske og tafatte. De erkjenner ikke menn som ikke er som de de definerer som menn, og det er jo helt greit når man ikke er interessert i dem uansett.

Det står Kvinne i profilen din og du kaller deg Blomstermøy.

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 1f68a...fdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du klar over at menn ser etter forskjellige ting i kvinner enn det kvinner ser etter i menn? Vi bryr oss ikke om at du har alt på stell og er høyt utdanna. Det er en grunn til at deilige, simple, mindre utdanna jenter ender opp gift og med barn. De har det menn ser etter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi når alt er på stell er det neste naturlige steget barn, noe de neppe vil ha sånn med engang. Kvinner rundt 25 og oppover er langt større risiko å innlede forhold til enn de fra 18-22

Og dette sa du til en som har mista flere forhold fordi jeg ikke vil ha barn :P To andre venninner sliter også med forhold fordi de ikke vil ha barn :P En god del menn er verpesjuke så det holder.

AnonymBruker
Skrevet

Er du klar over at menn ser etter forskjellige ting i kvinner enn det kvinner ser etter i menn? Vi bryr oss ikke om at du har alt på stell og er høyt utdanna. Det er en grunn til at deilige, simple, mindre utdanna jenter ender opp gift og med barn. De har det menn ser etter.

Men disse damene ser jo perfekte ut i mannens øyne ;) Det burde holde for dere da dere er rimelig kravstore hva gjelder utseende.

Skrevet

Men disse damene ser jo perfekte ut i mannens øyne ;) Det burde holde for dere da dere er rimelig kravstore hva gjelder utseende.

De fleste menn trenger å la en kvinne lene seg eller snylte på seg for å føle seg trygg på at hun er trofast. For så vidt mye statistikk som gir de god grunn til det.

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet er ikke alt. Så du at jeg skrev simple og mindre utdanna? Det betyr at de har brukt tid på å utvikle andre ferdigheter og har andre ferdigheter venninnene dine ikke har. Mens venninene dine har brukt tid på utdanne seg og selvrealisere, har denne jenta brukt tid på å lære seg om hva menn vil ha, og hvordan hun skal forholde seg til menn. Hun har andre ferdigheter som er attraktive enn mastergraden i sosiologi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...