AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige? Anonymous poster hash: f9166...834
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Du er feig. Anonymous poster hash: 141a7...2d6 13
Gjest Castielz Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Alt med menn er jo galt i dag; Vi har ikke lov å være for maskuline, det er turnoff og sjåvenistisk. Vi har ikke lov å være for femi, det er turnoff. Vi skal være følsomme, men ikke for følsomme. Vi skal være alfa, og ettertraktet, men ikke overdrive, da er vi arrogante players. Vi skal ha sammme eller bedre utdanning enn deg, som kjønnskvotering selvsagt ikke gjør verden enklere. Og så skylder dere dagens kroppshysteri og på oss? Om dere kvinner kunne vært_LITT_individer, og ikke etterstrebere av hverandre, så kunne dere muligens slappet av ett par hakk. Kvinnfolk! Disclaimer! Det finnes selvsagt en promille av dere dette ikke gjelder.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Alt med menn er jo galt i dag; Vi har ikke lov å være for maskuline, det er turnoff og sjåvenistisk. Vi har ikke lov å være for femi, det er turnoff. Vi skal være følsomme, men ikke for følsomme. Vi skal være alfa, og ettertraktet, men ikke overdrive, da er vi arrogante players. Vi skal ha sammme eller bedre utdanning enn deg, som kjønnskvotering selvsagt ikke gjør verden enklere. Og så skylder dere dagens kroppshysteri og på oss? Om dere kvinner kunne vært_LITT_individer, og ikke etterstrebere av hverandre, så kunne dere muligens slappet av ett par hakk. Kvinnfolk! Disclaimer! Det finnes selvsagt en promille av dere dette ikke gjelder. Jeg har ikke sagt noe av det der Alt jeg mener er at menn ikke må være så redd for å ta kontakt. Anonymous poster hash: f9166...834
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Blir du med på date ts? Svar! Ellers er du feig. Anonymous poster hash: c6ca3...75d 4
fotosyntesen Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige? Anonymous poster hash: f9166...834 Er det ingen som tar kontakt, eller er det de som du har lyst til at skal ta kontakt som uteblir? 1
Gjest Castielz Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Jeg har ikke sagt noe av det der Alt jeg mener er at menn ikke må være så redd for å ta kontakt. Anonymous poster hash: f9166...834 Vi blir kanskje lei av å bli ledd av, utskjelt, ignorert eller rett og slett uhøflig behandlet når vi gjør det? For det er det som skjer, veldig ofte.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Vi blir kanskje lei av å bli ledd av, utskjelt, ignorert eller rett og slett uhøflig behandlet når vi gjør det? For det er det som skjer, veldig ofte. Er virkelig de fleste så ondsinnede? Anonymous poster hash: f9166...834
Gjest Castielz Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Er virkelig de fleste så ondsinnede? Anonymous poster hash: f9166...834 Yup, 3/10 er hyggelige.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #11 Skrevet 8. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige? Anonymous poster hash: f9166...834 Jeg er ikke feig. Men jeg kan ikke virke needy vettu.Anonymous poster hash: 40fc9...b94
Gjest Jean Valjean Skrevet 8. april 2015 #12 Skrevet 8. april 2015 Synes at menn i dag er så ekstremt feige. De tør aldri å ta kontakt og spør om date. Jeg personlig har lyst å føle meg spesiell, ganske mennesklig. Søkt etter Noen andre som synes menn i dag er feige? Anonymous poster hash: f9166...834 Når det finnes kvinner som deg så forstår jeg godt at menn ikke gidder å prøve seg. 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #13 Skrevet 8. april 2015 Sist jeg spurte en jente om date så lo hun og sa "in your dreams.." Anonymous poster hash: c6ca3...75d 3
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. april 2015 #14 Skrevet 8. april 2015 Når det gjelder kontakt så er mange menn feige. Sier ikke alle men mange. Mye av grunnen er at de ikke vet hva de vil, har dårlig selvtillit eller tror de er Guds gave til kvinner fordi de er kjekke.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 Sist jeg spurte en jente om date så lo hun og sa "in your dreams.." Anonymous poster hash: c6ca3...75d Det kommer an på hvem du spør. Du har ikke spurt meg.
Gjest Robin Hood Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 Er da også kvinner som ikke tørr å spørr ut menn feige ? 1
Ixnay Skrevet 8. april 2015 #17 Skrevet 8. april 2015 (endret) Sist jeg spurte en jente om date så lo hun og sa "in your dreams.." Anonymous poster hash: c6ca3...75d Er det mulig? Har ikke folk mer respekt for andre enn det? Tror det er noe hun må ha sett på tv og ønsket å kunne gjøre det eller noe. Jeg svarer nå i alle fall høflig, selv om det ikke er min type e.l. edit - skrivefeil :S Endret 8. april 2015 av Ixnay 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #18 Skrevet 8. april 2015 Ønsker selv mer engasjement fra menn. De jeg kjenner som er i et forhold, har alle blitt styrt av damene. De har tatt første steg hele veien, mens mannfolka bare har dilta etter. Men om man blir litt for ivrig i sin jakt på mannfolka, så blir man sett på som smågal og needy og det er i hvert fall ikke bra. Det er så enormt mye frustrasjon ute å går fortiden, for ingen vil ta det første steget. Alle skal lene seg litt tilbake og få lykken slengt rett i fanget. Og ingen skal i hvert fall være for ivrige. Det er dødssynd. Det er søren meg like vanskelig for menn som for damer der ute. Spesielt siden menn er lette å plukke opp for sex, mens damer helst bare vil finne seg gode og trygge forhold. Anonymous poster hash: 64467...6ec
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. april 2015 #19 Skrevet 8. april 2015 Når det gjelder kontakt så er mange menn feige. Sier ikke alle men mange. Mye av grunnen er at de ikke vet hva de vil, har dårlig selvtillit eller tror de er Guds gave til kvinner fordi de er kjekke. Er de feige da? Nei de er jo ikke interessert, er nok derfor.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. april 2015 #20 Skrevet 8. april 2015 Er da også kvinner som ikke tørr å spørr ut menn feige ? Jeg føler meg feig når jeg ikke tør, så svaret er nok ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå