Gå til innhold

Hvorfor skal alle ta på magen uten å spørre?


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke at andre bryter intimsonen min til vanlig, og det har ikke endret seg bare fordi magen stikker mer ut. Forøvrig er puppene mine ganske store og kommer til vanlig først, så ifølge logikken til TS' kollega må det jo være helt greit å stryke på de også :fnise:

Mannen og sønnen min får klappe mage når de vil, andre får pent vente til jeg spør lm de har lyst. Det er lite poeng i å stryke på magen når baby ikke sparker, spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også en av de som ikke finner det verken fornærmende, invaderende, frekt, rart etc at noen tar på magen min under en graviditet. Tvert i mot syntes jeg det er skikkelig hyggelig! De tar jo ikke på magen for å Være ekle, men for å "hilse" på babyen inni der :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr! Hatet at folk tok på gravidmagen min! Hadde lyst å be dem skaffe seg en sprengvom selv og pelle på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt fnatt når folk tar meg på magen. Jeg har vært gjennom så mye ugreit med kroppen og mistet kontrollen over egen kropp så mange ganger at det føles som et overgrep når noen tar på magen uten å spørre. Jeg blir ikke mindre sur hvis noen tar hånden rundt skulderen min heller. La folk være! Spør først.

Anonymous poster hash: 4b6c8...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gruer meg til å bli gravid. At noen her kommenterer at de ikke skjønner hvorfor man reagerer sånn: Newsflash! Folk er forskjellige, og ikke alle liker å bli klådd på magen selv om de er gravide eller ikke. Føler med deg TS :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en av menneskene som har valgt å være barnfri så føler jeg at jeg må presisere at jeg mener dette på en positiv måte (jeg vet at jeg kan fremstå som veldig negativ i lignende tråder):

Etter å ha lest om hvordan folk tar seg friheter med å ta på magene deres og/eller komme med kommentarer som ikke er så trivelige så må jeg bare si at jeg er imponert over at det ikke skrives flere overskrifter hver dag om at gravide kvinner har utført vold på disse menneskene, jeg vet med meg selv at jeg ville blitt fly forbanna så... hurra for dere. Seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...