Gå til innhold

Bryr du deg om hva folk synes om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klart at jeg bryr meg. Jeg bryr meg ikke om alt, men jeg bryr meg om hvordan jeg fremstår og hva jeg sender ut. Det er ikke alltid jeg gjør noe med det, men noen ganger er det fint å få tilbakemdlinger på hvordan man er så man kan gjøre noe med det. Hva man sender ut er ofte det samme som man får i retur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke du som ikke tør å gå i skjørt for da får du rare blikk? Da vil jeg si at du bryr deg mye om hva andre mener.

Anonymous poster hash: 4acdf...ee5

hehe jeg bryr meg om hva jeg har på meg, men ikke så mye om hva andre synes om min oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av og på. Noen ganger så bryr jeg meg, og det hater jeg. Andre ganger så bryr jeg meg ikke, og det elsker jeg. Det blir mer og mer av det siste nå som jeg konstant jobber med meg selv for å få det sånn.

Det er nok ikke noe som kommer naturlig, at man ikke bryr seg. Tror de fleste må jobbe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er du likegyldig? "Liker du ikke meg? Synd for deg!" liksom?

Anonymous poster hash: 3e035...102

Kunne ikke brydd meg mindre. Hva folk måtte mene om meg, er totalt uinteressant. Man lever sitt liv og det lever man ikke for å tilfredsstille andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig populært å si at "folk får tro det de vil om meg, det bryr jeg meg ikke om", men jeg tror ikke helt på det. Alle er mer eller mindre opptatt av anerkjennelse fra andre i livet - det er et iboende krav i oss alle. Men som med alle ting kan det selvfølgelig ta overhånd, og ende opp med å bli en eneste stor bekymring i hverdagen.

Gjør du ikke det på ett eller annet nivå er du jo helt psykopat da. Da har du ingenting å miste liksom...

Anonymous poster hash: e601f...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier meg enig i Kurt Cobain:

I'd rather be hated for who i am than loved for who i am not.

Jeg gidder ikke og ser ingen vits i å please andres meninger bare for å please andres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Klart jeg bryr meg om hva andre synes om meg. Det er viktig for meg å ha et godt forhold til familie, venner, kolleger og bekjente. Hvis jeg hadde gitt fullstendig blaffen i hva andre mente om meg, ville jeg nok vært totalt ensom. Jeg tror ikke det finnes noen som ikke bryr seg om hva andre mener om dem. No man is an Island, lissom. Det er lett å sitte bak en pc-skjerm og si at man ikke bryr seg, i virkeligheten tilpasser folk seg andre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle bryr seg om hva andre mennesker syns. Noe annet er løgn. Det er kun psykisk utviklingshemmede som ikke bryr seg om sånt.

Dere som ikke bryr dere om hva andre syns: Sitter dere på dass og driter med døra på vid gap når dete er på besøk hos andre.

Løfter dere på låret og promper uhemmet når dere er på date?

Anonymous poster hash: 83a17...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gi faen, men er ikke alltid lett. Er blitt oppdratt til "people pleaser", men jobber egentlig kontinuerlig med å stå stødigere og tryggere alene, og tro på valgene jeg mener er rett for meg om noen er uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg bryr meg om hva andre synes om meg. Det er viktig for meg å ha et godt forhold til familie, venner, kolleger og bekjente. Hvis jeg hadde gitt fullstendig blaffen i hva andre mente om meg, ville jeg nok vært totalt ensom. Jeg tror ikke det finnes noen som ikke bryr seg om hva andre mener om dem. No man is an Island, lissom. Det er lett å sitte bak en pc-skjerm og si at man ikke bryr seg, i virkeligheten tilpasser folk seg andre hele tiden.

Så du mener at hvis man driter i hva andre syns om deg, så blir man en grusom person som ingen vil være sammen med?

Jeg driter i hva andre syns om meg, men det betyr ikke at jeg ikke klarer å oppføre meg, vise omsorg og kjærlighet, være glad osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle bryr seg om hva andre mennesker syns. Noe annet er løgn. Det er kun psykisk utviklingshemmede som ikke bryr seg om sånt.

Dere som ikke bryr dere om hva andre syns: Sitter dere på dass og driter med døra på vid gap når dete er på besøk hos andre.

Løfter dere på låret og promper uhemmet når dere er på date?

Anonymous poster hash: 83a17...f3c

Nei jeg gjør ikke det av respekt for de andre. Det betyr ikke at jeg bryr meg om hva andre syns om meg, men fordi jeg respekterer andre mennesker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle bryr seg om hva andre mennesker syns. Noe annet er løgn. Det er kun psykisk utviklingshemmede som ikke bryr seg om sånt.

Dere som ikke bryr dere om hva andre syns: Sitter dere på dass og driter med døra på vid gap når dete er på besøk hos andre.

Løfter dere på låret og promper uhemmet når dere er på date?Anonymous poster hash: 83a17...f3c

Går du på do med døren åpen foran andre kun fordi du bryr deg om de?

Jeg lukker døren til toalett selv når jeg er aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Så du mener at hvis man driter i hva andre syns om deg, så blir man en grusom person som ingen vil være sammen med?

Jeg driter i hva andre syns om meg, men det betyr ikke at jeg ikke klarer å oppføre meg, vise omsorg og kjærlighet, være glad osv.

At man oppfører seg, betyr jo at man bryr seg om hva andre mener om en. Hvis en ga fullstendig blaffen, ville man sagt og gjort akkurat som man følte for til en hver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man oppfører seg, betyr jo at man bryr seg om hva andre mener om en. Hvis en ga fullstendig blaffen, ville man sagt og gjort akkurat som man følte for til en hver tid.

Men jeg gjør jo hva jeg føler for selv om jeg ikke er en grusom person. Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Men jeg gjør jo hva jeg føler for selv om jeg ikke er en grusom person. Herregud...

Herregud...har jeg sagt at du er grusom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud...har jeg sagt at du er grusom?

Ja på en måte så gjør du jo det når du sier at dersom man ikke bryr seg om hva andre mener om deg, så driter man i hvordan man oppfører seg og derfor, ifølge deg, oppfører seg gruSomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg bryr meg om hva andre synes om meg. Det er viktig for meg å ha et godt forhold til familie, venner, kolleger og bekjente. Hvis jeg hadde gitt fullstendig blaffen i hva andre mente om meg, ville jeg nok vært totalt ensom. Jeg tror ikke det finnes noen som ikke bryr seg om hva andre mener om dem. No man is an Island, lissom. Det er lett å sitte bak en pc-skjerm og si at man ikke bryr seg, i virkeligheten tilpasser folk seg andre hele tiden.

Kanskje du er snill og omtenksom utelukkende pga andre mennesker. Men jeg er den jeg er, med alle mine posetive og negative sider uavhengig av andre mennesker.

Kan være at andre er så grusomme mennesker i seg selv at de blir ensomme sjeler viss de ikke er litt falsk men tror nok ikke det gjelder de fleste.

Å være hensynsløs, egoistisk, ufølsom og lite inntrisert i andre har ingenting med å ikke bry seg med andres meninger om hvordan en lever eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Ja på en måte så gjør du jo det når du sier at dersom man ikke bryr seg om hva andre mener om deg, så driter man i hvordan man oppfører seg og derfor, ifølge deg, oppfører seg gruSomt.

Det er du som sier det, så ikke legg ord i munnen på meg. Mitt poeng er at folk som sier de overhodet ikke bryr seg om hva andre mener om dem, ikke er helt ærlige. Det å oppføre seg er jo en måte å gi uttrykk for at man bryr seg. Hvis man ikke bryr seg, ville man ikke hatt noe filter for hva man sier eller gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Kanskje du er snill og omtenksom utelukkende pga andre mennesker. Men jeg er den jeg er, med alle mine posetive og negative sider uavhengig av andre mennesker.

Kan være at andre er så grusomme mennesker i seg selv at de blir ensomme sjeler viss de ikke er litt falsk men tror nok ikke det gjelder de fleste.

Å være hensynsløs, egoistisk, ufølsom og lite inntrisert i andre har ingenting med å ikke bry seg med andres meninger om hvordan en lever eget liv.

Å være snill og omtenksom er tillært. Man lærer seg sosial koder, normer og omgangsformer nettopp for å fungere i et samfunn. Er man grusom, hensynsløs og egistisk er jo selve definisjonen på at man ikke bryr seg om hva andre mener om en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...