Gå til innhold

Pia Haraldsen skriver for VG


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

: Jeg driter egentlig langt i hele frk Haraldsen, syntes ikke artikkelen var noe bra skrevet, jeg mener ikke nødvendigvis at jeg kunne gjort det bedre selv, jeg er ikke misunnelig, jeg unner henne alt godt OG ville ikke mobbet andre som henne på skolen.  :roll: (alt dette er jfr en annen tråd om samme emnet,  som løp løpsk..)

:ler:

*føler meg truffet*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

Så bare så det er sagt: Jeg driter egentlig langt i hele frk Haraldsen, syntes ikke artikkelen var noe bra skrevet, jeg mener ikke nødvendigvis at jeg kunne gjort det bedre selv, jeg er ikke misunnelig, jeg unner henne alt godt OG ville ikke mobbet andre som henne på skolen.  :roll: (alt dette er jfr en annen tråd om samme emnet,  som løp løpsk..)

Nå må du ikke dra inn skråblikk-diskusjoner på aktuelt da, hvis ikke målet ditt da er å starte en ny slik tråd på skråblikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke dra inn skråblikk-diskusjoner på aktuelt da, hvis ikke målet ditt da er å starte en ny slik tråd på skråblikk..

Målet mitt her er å komme med min mening om artikkelen til Pia Haraldsen. Andre som har gjort det samme har blitt tillagt egenskaper jeg ikke ønsker/har, derfor presiserer jeg at jeg ikke er misunnelig. (siden noen stadig roper om det her inne)

Og det gjør jeg her på aktuelt hvis det passer meg slik! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Målet mitt her er å komme med min mening om artikkelen til Pia Haraldsen. Andre som har gjort det samme har blitt tillagt egenskaper jeg ikke ønsker/har, derfor presiserer jeg at jeg ikke er misunnelig. (siden noen stadig roper om det her inne)

Og det gjør jeg her på aktuelt hvis det passer meg slik! :wink:

Så klart må du mene hva du vil, men dine generaliseringer om at det "stadig vekk" ropes om misunnelse, passer mer på skråblikk. Ikke mange slik utbrudd i denne tråden. Hvorfor ta med et slikt forbehold da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
*tipser om avsporingstråden til LD*

:wink:

K

Oja, det er en avsporingstråd? Sjekket bare kjapt gjennom denne tråden, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: *ler av TomKrus* Har du tatt på deg jobben som politi på KG, og passe på at ikke et eneste innlegg inneholder noe som i følge dine definisjoner havner feil? Du skal få det rimelig travelt.

OOOPS....! Dette burde jeg muligens postet under personlige meldinger. Shit au. *ønske seg selv bedre lykke neste gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så klart må du mene hva du vil, men dine generaliseringer om at det "stadig vekk" ropes om misunnelse, passer mer på skråblikk. Ikke mange slik utbrudd i denne tråden. Hvorfor ta med et slikt forbehold da?

Si meg en ting, du: må du absolutt ha en kommentar til alt og alle uansett hvor lite smart det er?

Har du et spesielt behov for å dominere på forumet? Jeg synes jeg ser en kverulerende tone fra deg overalt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...