Gå til innhold

Pia Haraldsen skriver for VG


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes artikkelen var utrolig dårlig!Samma søren hvem som hadde skrevet den!Og eneste grunnen til at den ble trykket var jo at hun som "kjendis"hadde skrevet den!

-Charmina

:babysmokk: 83 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det var ikke rare greiene... :o

Til hennes forsvar må det vel sies at mange utdannelser innen medier og kommunikasjon er mer teoretiske enn praktiske. Håper det er en sånn en.

Hovedproblemet er vel, som Maid sier, at artikkelen lover noe den ikke holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne-gjest

Jeg synes Pia Haraldsen er en søt jente. Hun kler seg helt ok og ser helt grei ut. Hun har bodd litt i utlandet og har tilfeldigvis vært litt sammen med en prins der. Hun har studert noen mediefag i London- men hun har vel strengt tatt ingen Bachelor, ennå..

Det er ganske mange av oss unge i Norge i dag som selv har bodd i utlandet, som au pairer og studenter. Selv traff jeg også på et par prinser på i mitt utsvevende uteliv i et par-tre av Europas land. No big deal-egentlig, men stas var det jo, der og da. I ettertid vet jeg at jeg ikke har gått glipp av noe, dersom jeg ikke hadde fått vært i et slikt miljø. Folk er folk :wink:

Jeg gadd ikke å flørte med jet-sett'ene jeg møtte ute på de fancy discotekene i storbyene, vel..kanskje litt, men vi ble ikke sammen. De var ikke kjekke nok! :)

Nok om det. Poenget mitt er: man må ikke være Pia for å ha opplevd jet set, fetser, drugs og rock'n roll.

Det eneste som er kult for Pia er at hun har tilgang på mer midler enn gjennomsnittet- og det er jo fint for henne :) Dessuten har hun jo gode kontakter og får mye gratis oppmerksomhet- fordi kongefamilien selger.

Hadde det vært meg ville jeg da også ha utnyttet det til min fordel. Jeg håper hun får suksess og lykke med det hun ønsker her i livet. Hun er jo bare 22 år, så det er jo guts i henne, i og med at hun tør å stikke seg frem.

Jeg vil gi henne en sjanse. Hun skal få lov til å famle litt i begynnelsen- men dersom det viser seg at hun ikke kan bedre skriblerier, så var kanskje ikke journalist-yrket ment for henne? Hun har jo et merke-navn som selger-allerede. Derfor får hun endel gratis hjelp på veien, takket være Se og Hør og sin tante Sonja.

Jeg synes ikke det er riktig å dømme henne før vi ser mer av kvaliteten på hva hun kan i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter å ha svermet nede i europa med en prins et par års tid har hun vel mye å komme med. Mye vi ikke aner om , vi vanlige dødelige.

Tror det er tørke og agurktid enda i avisene. herregud spar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Artikkelen var utrolig platt og kjedelig, og som flere har sagt - hun kom ikke med noe som helst nytt slik det var forespeilet. Jeg synes nesten det er litt patetisk av VG å sette slikt på trykk bare fordi Pia har skrevet den (spesielt med tanke på at de sikkert har haugevis med BRA saker liggende). Men sånn er nå vel dagens tabloide verden, mange vil ha mer, og kjendisers privatliv er av en eller annen grunn av offentlig interesse. :roll: Det er jo en kjensgjerning at Se & Hør er norges mest solgte og lese blad, selv om de fleste skylder på tv-guiden...

Vi har vel liten tradisjon for glamour her i Norge, og kan f.ex ikke se for meg at norske utgaver av Homsepatruljen og The apprentice kan bli noe annet enn patetiske. VG må vel bruke det lille vi har av "sosietetskjendiser" her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om henne før nylig..

Hun menger seg med de kongelige og er pen.

Det er det som skal til for å få spalteplass :hoho:

Utrolig kjeeeeeeedelig å lese det hun skrev zzzzzzzz

Alle liker å se pene folk.

Tror dere Valgjerd hadde fått rolle i "Charlies Angels"

ehhhh.. NEPPE! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare ett krampaktig forsøk på å skape Norges egen Paris Hilton.

Enig. Et spakt forsøk på å skape en jetsetoverklasse som jeg selv ser svært lite til, selv om jeg er vokst opp der man tror slike skulle komme fra. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tre-fire linjer og man gjsper. Hva skal hun fortelle som vi ikke vet?

tror vg at vi er helt uinnvidde pga vi ikke går i rosa kjole?

Jeg er en del år eldre enn denne berta og antagelig reist mere og lengre enn henne.

Alderen gjør sitt til at jeg ser stort på det meste. jeg kunne ha skrevet en del om livet både/høyt og lavt. Noe av det har ikke frøkena peiling på.'

Hvem er det som bryr seg om sositeten da?

Hva kaller hun sositet? De med penger.vrææææælll Dama har jo totalt misforstått.

Antagelig vg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Spar meg' date=' jeg har E! [/quote']

Ikke vis dette til Waco, jeg tror han vil misforstå...

:ler:

Men det brygger opp til en skikkelig catfight her nå:

VG har Pia

KG har Petra

...say no more!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå "wannabe" prinsessen få skrive i vg, det er sikkert så mange flere som kommer til å kjøpe vg på grunn av henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så lenge det er for VG hun skriver kan man vel ikke forlange så mye dybde i stoffet. Synes det passet godt inn med resten av avisens profil: platt og meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest skriveriene hennes, men blir ikke akkurat sjokkert hvis det er like dårlig som de fleste her inne mener.

Sånne "sositetsfolk" er noe av det mest uinteressante jeg vet om... Utrolig glatte og konturløse. Jeg har faktisk blitt litt kjent med noen som nærmer seg definisjonen "sositeten", venners venner osv. Mamma og pappa betaler leilighet og lommepenger, så de reiser masse og går rundt som "studenter" til de er 30+, uten å få seg noen utdannelse. Fester masse og sniffer litt kokain i ny og ne. Gutta morer seg med å gå på horehus sammen. Men høflige, pene og velkledde er jo disse folka... og ganske like, i grunn :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørt om drøfting?

På den ene siden, men på den andre siden?

Mao, at de er pene, velkledde og høflige, det skal de i alle fall ha.

Og det er tydeligvis både viktig, fascinerende og unnskylder en hel del for mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Myumi... dette var trasige greier.

Men jeg får en følelse av at hun har blitt lurt av avisen til å tro at dette var en god ide... også var det ikke det.

Kan godt være jenta kan skrive, men hun bør prøve å unngå å starte sin journalistiske karriære som en får skrive fordi hun er halvkjent og flink til å kle seg. Og det er heller ikke så lurt at alt en skriver skal handle om en selv som person. Om man velger en slags norsk Paris Hilton rolle... så er det en rolle man kan bli stuck med... og det er litt teit om man ønsker å bli tatt seriøst i yrket senere.

Men klart det er fristende å takke ja til en av landets største aviser, når en får tilbudet og ønsker en karriære som journalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Kan godt være jenta kan skrive' date=' men hun bør prøve å unngå å starte sin journalistiske karriære som en får skrive fordi hun er halvkjent og flink til å kle seg. [/quote']

Jeg bytter bort en e mot en æ og låner deg en som. Ikke bare vare å være juornalist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...