Gå til innhold

Pia Haraldsen skriver for VG


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er godt vi har søte lille Pia som kan fortelle oss den grusomme sannheten om Jet-set livet. Pia selv sier:

"Jeg liker å skrive og føler at jeg har noe å komme med. Dessuten tror jeg at årene i utlandet, og de miljøene jeg har ferdes i, gjør at jeg ser litt annerledes på en del ting enn mange andre."

Må innrømme at dette virker temmelig patetisk, det er allmennt kjent hva slike Jet-set parties går ut på og at det er en krysning mellom luksusprostitusjon, narko- og våpenhandel. Jeg tviler på at vi trenger Pia til å opplyse oss om dette.

Hvis VG vil ha en sosietetsspalte bør de finne noen som har mer slagkraft enn en middels fjortis med middels skrivetalent. Dette er bare ett krampaktig forsøk på å skape Norges egen Paris Hilton.

Pias artikkel kan du lese her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste artikkelen. Syns dette var mildt sagt elendig! Tanken er god, men hun skriver jo totalt uten humor og er blottet for selvironi. Hun sitter i et rimelig skjørt glasshus når hun beskriver B- og C-kjendisene på den måten hun gjør :hoho:. Dette blir.. tja.. pretensiøst? platt? Og mest av alt kjedelig!

Janteloven kunne fort blitt utslagsgivende her, og mange ville nok av den grunn slaktet det uansett, men dette hadde enkelt og greit en underholdningsverdi på 0 for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host* sjalu *host*

Kan du ikke helle argumentere mot fremfor å bare ty til den raskeste utveien?

Artikkelen er som Miss Fishy sier både platt, kjedelig og vi får ikke vite noe fra "innsiden" slik det reklameres for. Alt hun skriver er ting vi har lest hundre ganger før. At en som har bachelorgrad i medier og kommunikasjon (slik Pia har) ikke klarer å produsere noe bedre enn dette er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss :o

Synes å huske at du har uttalt lovord om den dama ved tidligere anledning :-? :-?

Jaja, anyway.

Jeg synes artikkelen var pinlig lesning for å være ærlig.

At hun har en bachelorgrad i medier og kommunikasjon, gjør jo bare saken verre. Kanskje hun ikke fulgte med på skolen ? :ler:

::ond i dag::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at dette virker temmelig patetisk' date=' det er allmennt kjent hva slike Jet-set parties går ut på og at det er en krysning mellom luksusprostitusjon, narko- og våpenhandel. Jeg tviler på at vi trenger Pia til å opplyse oss om dette.[/quote']

Jeg tror at en slik artikkel ville blitt mye mere interessant om det var en av prostituerte eller en av dopdealerne som skrev den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes å huske at du har uttalt lovord om den dama ved tidligere anledning :-? :-?

Det er riktig det- jeg likte antrekket hun bar i dåpen til Ingrid Alexandra tidligere i år. Men det var antrekket hun hadde på seg den gangen, nå handler det om hennes kvaliteter som journalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Det er riktig det- jeg likte antrekket hun bar i dåpen til Ingrid Alexandra tidligere i år. Men det var antrekket hun hadde på seg den gangen, nå handler det om hennes kvaliteter som journalist.

Litt vel inkonsekvent kanskje? Først sier du at du liker kjolen, og så sier du at du ikke liker hennes journalistiske ferdigheter. Nå får du se og bestemme deg, kvinne! (eller mann, blir forvirret av bildet av "gale"-Magnus. Ligner iallfall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Stakkars, sin første avisartikkel og folk forventer pulitzer arbeide. Er det ikke en annen grunn til at du har valgt å hakke på frøken perfekt rik og lykkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ingenting med det å gjøre. Folk forventer en viss kvalitet på avisartikler, og hun greier bare ikke å leve opp til forventningene. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Har vel ingenting med det å gjøre. Folk forventer en viss kvalitet på avisartikler' date=' og hun greier bare ikke å leve opp til forventningene. Så enkelt er det.[/quote']

Er dette den eneste dårlige journalisten i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra frøken Haraldsen: Men hvem er egentlig resten av disse menneskene som svermer rundt i de fantastiske lokalene? Mesteparten av dem er venner av venner. Du vet, sånne som henger seg på livsstilen til sine rike bekjente og nyter godene. Jeg vet ikke hva de gjør i sine liv, men de er veldig opptatt av hvordan de tar seg ut.

Skriver hun om seg selv?

Jaja, hun får ha lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Hun siktet nok til meg. Det er slik at norske aviser oversvømmes av elendige artikler på alle arenaer.

Jeg ser på det som sannsynlig at du valgte denne piken ut i fra andre kriterier enn at hun er en dårlig "journalist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på det som sannsynlig at du valgte denne piken ut i fra andre kriterier enn at hun er en dårlig "journalist".

Vel, da tok du faktisk helt feil. Jeg reagerte på artikkelen fordi den var dårlig skrevet og ikke minst fordi den ble hypet opp til å inneholde noe spennende som vi ikke visste fra før. Noe den ikke gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det som sannsynlig at du valgte denne piken ut i fra andre kriterier enn at hun er en dårlig "journalist".

Er du sikker på det? Hun skriver enermt dårlig, lite humor, og hun skriver ikke noe spennede som vi ikke kunne gjettet oss til. Og det virker som hun er norges største kjendis, klart man blir litt kvalm når en f-kjendis ser ned på c-kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner litt morsomt er at Pia lo av Se & Hør fordi de kalte henne for Norges Paris Hilton- men hva er det VG nå forsøker å fremstille henne som? Som lettlivet sosietetsreporter som skal avsløre den store stygge sannheten om jet-set livet i Europa?

Spar meg, jeg har E! Og i motsetning til Frk. Haraldsen klarer de hvertfall å gjøre stoffet underholdene. Vi nordmenn er nemlig ikke totalt uvitende om det som skjer utenfor landegrensene.

Hvis VG vil ha en sosietetsspalte så må de finne noen som faktisk kan skrive en slik spalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...