Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest :-) anna (ikke pålogga)
Skrevet

Jeg bytter bort en e mot en æ og låner deg en som. Ikke bare vare å være juornalist ;)

fniiis... OK da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært bedre om hun hadde skrevet for Mag eller et annet fjortisblad. Da kunne de fylt inn mellom alt det tomme med diverse bilder. (ikke av henne da. Hva er så spesielt med henne, egentlig?) :roll:

Skal hun skrive mer for VG? Eller var det bare en engangs-greie? Skribleriene hennes sto ikke akkurat til forventningene... :o

Skrevet

Jeg syntes artikkelen hennes startet greit jeg... men etter noen får setninger var det bare kjedelig. Hun kan liksom ikke skrive. I hvert fall var hun ikke heldig med denne her. Håper hun vokser med oppgaven, og klarer å fortelle sine "inside"-historier på en mer underholdende og fengende måte fremover. At hun kan få en slags tråd i fortelleriet sitt.. dette her var jo bare småhopping fra ingenting til ingenting...

Myumi: Dette tror jeg du hadde klart bedre; det skal du søren meg ha! :ler:

Skrevet

Jeg leste den og tenkte med en gang hva i alle dager er dette godt for. Ikke noe å skryte av. Enig med den som nevte mag f.eks. Det hadde passet bedre der.

Gjest Valhalla
Skrevet

mmm var ikke mektig imponert,men jeg ønsker å gi henne en sjanse og ikke dømme etter første forsøk

Skrevet

Pias artikkel kan du lese her

:o

Er dette virkelig interessant for folk!!!??????????

Egen jet-set spalte i VG, skal det være en spøk eller er dette seriøst??????

Skrevet
Egen jet-set spalte i VG, skal det være en spøk eller er dette seriøst??????

Det er nok ment seriøst fra VGs side men det blir bare ett patetisk forsøk noe halvveis-liksom-nesten. Vi trenger ikke Pias syn på jet-set livet i Europa. Det er ikke mystisk, vi vet hva som skjer. Derfor blir hennes forsøk på å formidle noe helt verdiløst.

Skrevet
Vi trenger ikke Pias syn på jet-set livet i Europa.

Trenger vi i det hele tatt noens syn på jet-set livet i Europa???? Eller jet-set livet i resten av verden for den saks skyld!!!??????

Dette kan virkelig ikke være seriøst!!

:o

Skrevet

Jeg begynte å lese, men synes det var platt og kjedelig, en lite spennende tekst. Hadde det vært en eller annen reportasje fra en eller annen ukjent journalist-wannabe hadde jeg klikket meg ut av siden etter noen linjer.

Dessverre måtte jeg lese den ferdig, egentlig pga det var PH som hadde skrevet den, :oops: så VG fikk det vel akkurat som de ville :roll:

Skrevet

Utrolig dårlig skrevet og vanvittig overflatisk! Det virker jo som om jenta kun ivret etter å få fortalt at hun hadde vært til stede på festen og hadde blitt "sjekka opp" av en av mannfolka der, jo! :o

Totalt uinteressant! Hun klarer ikke å sette et kritisk blikk på jetset-livet - hun er jo totalt innhabil!

Skuffende!

K

Gjest nosferatu
Skrevet

sitat pia: "Jeg tråkker mot inngangen på høye hæler og ikledd en fargerik minikjole. Se og Hør hadde sikkert skrevet at jeg «oste Hollywood».

ÅÅÅÅH så innbilsk!!!!!!!! :o

Skrevet

Jenter er jenter værst....

Syntes ikke artikkelen hennes var så gærn. Er ikke det meningen at den skal være litt overfladisk og litt glammy.

Leser heller hennes artikkel fremfor Juritzens beskrivelse av menn som ammer :kvalm:

Skrevet

Hei hei!

Nei jeg er ikke spesielt imponert av Pia Haraldsen. Mye mulig hun har andre erfaringer enn de fleste i Norge, men det er vel det som også gjør det så patetisk. Få kjenner seg igjen i det, og for min egen del har jeg heller ingen glede av å lese om hennes "innflytelsesrike" og "spennende" liv. Interessant å lese hvordan hun formulerer sitt viktige bidrag til omverdenen... :roll:

Mvh Yvonne

Gjest Anonymous
Skrevet
Mye mulig hun har andre erfaringer enn de fleste i Norge,

Min teori er vel snarere at hun har erfaring med andre enn de fleste i Norge, og at det er dét som gjør henne interessant...

:ler:

Skrevet

Jeg er heller ikke imponert, men man skal jo vokte seg vel for å gi uttrykk for det her inne! Viser man at man ikke liker noe andre kvinner har prestert, så kommer det straks en beskyldning om at man er misunnelig. Gjerne fra mannlige brukere.

Så bare så det er sagt: Jeg driter egentlig langt i hele frk Haraldsen, syntes ikke artikkelen var noe bra skrevet, jeg mener ikke nødvendigvis at jeg kunne gjort det bedre selv, jeg er ikke misunnelig, jeg unner henne alt godt OG ville ikke mobbet andre som henne på skolen. :roll: (alt dette er jfr en annen tråd om samme emnet, som løp løpsk..)

Skrevet

Min teori er vel snarere at hun har erfaring med andre enn de fleste i Norge, og at det er dét som gjør henne interessant...

:ler:

:ler: Sant nok, sant nok :wink: Men for meg virker ikke det interessant, snarere bare patetisk... :wink:

Mvh Yvonne

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Sant nok, sant nok :wink: Men for meg virker ikke det interessant, snarere bare patetisk... :wink:

Mvh Yvonne

Ergo er du ikke blant de redaksjonelt ansvarlige i VG.

*kartlegger KG-brukere*

:)

Skrevet

:ler: Du er virkelig oppmerksom 8)

Mvh Yvonne

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Du er virkelig oppmerksom  8)  

Mvh Yvonne

Neida, jeg bare lurte på om du var en forræderisk kollega!

:sjarmor:

Skrevet

Neida, jeg bare lurte på om du var en forræderisk kollega!

:sjarmor:

haha! neida, tror nok ikke det :wink: ..er nok ikke gammel nok til å jobbe der tror jeg :) Lol...Men jeg har faktisk, pga et prosjekt, vært å intervjuet flere vg-journalister...hmm.. det var jo interessant.. :roll:

Mvh Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...