Gå til innhold

Oslo helt overtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det tragiske er at den virkelige ondskapen kommer fra forkjemperne som er for innvandring. Men noe av det er nok økonomi ja, og noe er hjernevask. Skjønner fortsatt ikke hvorfor politikere kan spasere gjennom Oslo, observere at flere steder er blitt muslimske områder blottet for nordmenn og fremdeles hale inn flere. At de og enkelte nordmenn syns det er ok med en hovedstad om noen år uten nordmenn syns jeg er like syk og skremmende som tankegangen til visse jeg ikke skal nevne her.

Anonymous poster hash: 0ab30...b04

Om noen år? Kilde? For meg er vennene mine like norske som deg og meg, selv om foreldrene deres flyktet fra Iran og andre land. De har vokst opp her, snakker godt norsk osv.

Anonymous poster hash: 1dda7...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noen år? Kilde? For meg er vennene mine like norske som deg og meg, selv om foreldrene deres flyktet fra Iran og andre land. De har vokst opp her, snakker godt norsk osv.

Anonymous poster hash: 1dda7...7f9

Jo det er klart men du ser jo på de at de egentlig stammer fra en annen mennesketype og annet land.

Snakket vel også mest i denne tråden om alle innvandrerne som eier visse bydeler som Grønland, Tøyen og hele Grorud.

Anonymous poster hash: e13ae...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er klart men du ser jo på de at de egentlig stammer fra en annen mennesketype og annet land.

Snakket vel også mest i denne tråden om alle innvandrerne som eier visse bydeler som Grønland, Tøyen og hele Grorud.

Anonymous poster hash: e13ae...8c4

Samme det vel, så lenge de gidder å jobbe og ta utdanning og bidra i samfunnet.

Anonymous poster hash: 1dda7...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen år? Kilde? For meg er vennene mine like norske som deg og meg, selv om foreldrene deres flyktet fra Iran og andre land. De har vokst opp her, snakker godt norsk osv.

Anonymous poster hash: 1dda7...7f9

Vennene dine er sikkert like norsk som du og meg, skal sies at Iranere generelt er godt integrert. Likevel så blir det stadig vanskeligere å skape slike suksesshistorier som du refererer til, grunnet en innvandring som har økt, samt en større andel av befolkningen som har en annen bakgrunn.

Foreldrene til vennen din kom sannsynligvis på 80-tallet, og Norge var på den tiden mindre multikulturelt. Idag derimot så har du bydeler og områder med helt andre kulturer, og det er dermed ikke den samme nødvendigheten til å integrere seg. Det gjøres enda verre ved at det i Oslo idag finnes skoler som er såpass "multikulturelt" at knappe 10% kan regnes som etisk norske. På disse skolene finnes det HELT andre holdninger. Det er problemer som man ikke kan ignorere, selv med å peke på godt integrerte personer. I den sammenheng er det viktig å få med seg at jeg ikke snakker om enkelt personer, men heller nivået som innvandringen skjer på. Tror til og med du ville forstått at helt fri innvandring ikke ville vært bra.

Endret av Snof
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen år? Kilde? For meg er vennene mine like norske som deg og meg, selv om foreldrene deres flyktet fra Iran og andre land. De har vokst opp her, snakker godt norsk osv.

Anonymous poster hash: 1dda7...7f9

Tviler ikke på at du har flotte venner, det går jo utover de også at det skal bli sluppet inn hele bydeler med utlendinger som derimot ikke ønsker å integreres. Kan lete etter kilde senere men har lest i seriøs avis at nordmenn vil bli i mindretall i Oslo. Vi er allerede det på steder som Furuset, Grønland, Holmlia(?) osv

Anonymous poster hash: 0ab30...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Frognerparken idag, veldig mye folk der idag, i det fine været.

Kan betrygge deg med at jeg hørte masse norske samtaler. Det var forøvrig et par turistbusser som stoppet også.

Anonymous poster hash: 56e06...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...