Gå til innhold

Er dette OK? Daten lå med en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han kan ikke ha seg med knallveninna om allerede er inni dama.

Det dere damer ikke skjønner er at alle mennesker handler i interesser. Dere venter og vil ta det med ro, fordi det er i deres interesse å ha et forhold basert på monogami og trygghet. Og det er helt greit.

Menn som vil ha vil ha sex handler deretter. Om dere ikke kan ivareta hans interesser over tid, så dør interessen for nettopp deg, og da går han løpende andre steder.

Problemet er når begge parters interesser kolliderer, slik som i denne tråden. Hvem har da rett? Begge parter kan inngå et komprimiss om at hun aksepterer at han knuller rundt, mot at han aksepterer at han må være monogam mot henne når det blir seriøst nok.

Hvorfor skal mannen gi slipp på sine interesser kun for å ivareta hennes fra første stund?

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Det er i vår interesse å møte en anstendig fyr som har gjort seg ferdig med løse forbindelser når han er på jakt etter en kjæreste. Hvis en fyr ikke har gjort det så har han ikke ryggrad og er derfor uinteressant.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i vår interesse å møte en anstendig fyr som har gjort seg ferdig med løse forbindelser når han er på jakt etter en kjæreste. Hvis en fyr ikke har gjort det så har han ikke ryggrad og er derfor uinteressant.

GIdder du svare på de andre spørsmålene jeg også stilte? HVorfor skal han gi slipp på alt for nettopp deg? En person han har møtt en kveld? På første date?

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GIdder du svare på de andre spørsmålene jeg også stilte? HVorfor skal han gi slipp på alt for nettopp deg? En person han har møtt en kveld? På første date?

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Det er svaret på alt det du spør om. Vi ønsker at en voksen fyr handler anstendig, Ikke for mye forlangt det.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men i en tidligere tråd skrev du at kvinner som hadde sex på første date gikk glipp av mange kvalitetsmenn. Er det de samme fine mennene som har seg en knallvenninne da eller?

Nei menn som ikke vil ha damer som har sex på første date har som regel ikke elskerinner heller. Men noen har også det. Menn er forskjellige og gjør forskjellige ting, selv om de er av bra kvalitet fordet. Dere må slutte å kategorisere menn som bra fordi de ikke gjør sånn eller sånn eller sånn eller sånn..

Se heller på den mannen dere har og vurder han som den helheten han er. Han er garantert ikke perfekt og har garantert gjort et par ting dere ikke liker. Hvis dere avfeier menn på bakgrunn av ting som egentlig ikke påvirker relasjonen deres, annet enn de følelsene dere velger å skape, så taper dere jo i det lange løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei menn som ikke vil ha damer som har sex på første date har som regel ikke elskerinner heller. Men noen har også det. Menn er forskjellige og gjør forskjellige ting, selv om de er av bra kvalitet fordet. Dere må slutte å kategorisere menn som bra fordi de ikke gjør sånn eller sånn eller sånn eller sånn..

Se heller på den mannen dere har og vurder han som den helheten han er. Han er garantert ikke perfekt og har garantert gjort et par ting dere ikke liker. Hvis dere avfeier menn på bakgrunn av ting som egentlig ikke påvirker relasjonen deres, annet enn de følelsene dere velger å skape, så taper dere jo i det lange løp!

Du, en fyr som ikke har kuttet ut sidestykket sitt da han fant ut at han ville ha noe seriøst og gikk ut på jakt etter det kategoriserer jeg akkurat slik det passer meg. Og du, han er ikke en kvalitetsmann for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svaret på alt det du spør om. Vi ønsker at en voksen fyr handler anstendig, Ikke for mye forlangt det.

Men hvorfor er du verdt det? Hva er det som gjør deg så spesiell at han slippe alt han har i fanget etter å ha tilbrakt kun noen timer med deg?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor er du verdt det? Hva er det som gjør deg så spesiell at han slippe alt han har i fanget etter å ha tilbrakt kun noen timer med deg?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Hvorfor er han verdt det? Hvorfor skal jeg gi slipp på alt det jeg har i fanget for en fyr som ikke har kuttet ut knallvenninnen sin før han fant ut at han skulle ut og finne seg noe seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han verdt det? Hvorfor skal jeg gi slipp på alt det jeg har i fanget for en fyr som ikke har kuttet ut knallvenninnen sin før han fant ut at han skulle ut og finne seg noe seriøst?

Hvorfor svarer du ikke?

Hva er det som gjør deg så spesiell, hvorfor er du verdt så mye for han etter ett par timer - hva er det du gjør på ett par timer?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du ikke?

Hva er det som gjør deg så spesiell, hvorfor er du verdt så mye for han etter ett par timer - hva er det du gjør på ett par timer?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Jeg har svart deg, men du ser ikke nyansene, det har ingenting med meg å gjøre overhodet. ;)

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du ikke?

Hva er det som gjør deg så spesiell, hvorfor er du verdt så mye for han etter ett par timer - hva er det du gjør på ett par timer?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Dette. Hvorfor tror damer at de er så spesielle. Hva har du å tilby som andre damer ikke kan tilby?

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg. ;)

Nei det har du ikke, du har bare vridd det over på hva daten gjør, Du har ikke under noen omstendigheter sagt noe om hva du har å tilby. Du har bare sagt at du ikke er villig til å droppe alt for en sånn fyr, men ikke hva du har å tilby av kvaliteter. Lær deg å lese.

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg, men du ser ikke nyansene, det har ingenting med meg å gjøre overhodet. ;)

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, en fyr som ikke har kuttet ut sidestykket sitt da han fant ut at han ville ha noe seriøst og gikk ut på jakt etter det kategoriserer jeg akkurat slik det passer meg. Og du, han er ikke en kvalitetsmann for meg.

Hvis du leser mitt eksempel så kuttet han ut sidestykket sitt i det øyeblikket han fant ut at han likte den nye og ville fortsette å treffe henne..

Og ja, eksempelet mitt er fra virkeligheten, og ja hun dama fikk vite at han hadde hatt et sidestykke.. og ja hun reagerte på samme måte som dere og kontaktet meg. Jeg fikk henne til å forstå at det egentlig ikke er noe hun skal vektlegge ved denne mannen og heller se på helheten. Hvordan behandlet han henne etter at han fant ut at han likte henne spesielt godt? Hvordan er han nå med tanke på andre damer og sidestykket sitt.. De har nå vært sammen i 6 måneder og har det superfint. Hun har forstått at det han gjorde når han ikke så henne som han gjør nå, ikke har noe betydning og hun blir behandlet superbra av han.

Men dere hadde dumpet denne fyren og ført han opp som en ikke kvalitetsmann.. vel det hadde vært deres tap.. enkelt og greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har du ikke, du har bare vridd det over på hva daten gjør, Du har ikke under noen omstendigheter sagt noe om hva du har å tilby. Du har bare sagt at du ikke er villig til å droppe alt for en sånn fyr, men ikke hva du har å tilby av kvaliteter. Lær deg å lese.

Anonymous poster hash: 4a5ae...881

Dette.

Jeg lurer veldig på hva som gjør henne så spesiell siden hun forventer full forpliktelse og forgudelse etter noen timer.

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om?

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Hvorfor klarer du ikke å lese hva jeg skriver?

Hvis du leser mitt eksempel så kuttet han ut sidestykket sitt i det øyeblikket han fant ut at han likte den nye og ville fortsette å treffe henne..

Og ja, eksempelet mitt er fra virkeligheten, og ja hun dama fikk vite at han hadde hatt et sidestykke.. og ja hun reagerte på samme måte som dere og kontaktet meg. Jeg fikk henne til å forstå at det egentlig ikke er noe hun skal vektlegge ved denne mannen og heller se på helheten. Hvordan behandlet han henne etter at han fant ut at han likte henne spesielt godt? Hvordan er han nå med tanke på andre damer og sidestykket sitt.. De har nå vært sammen i 6 måneder og har det superfint. Hun har forstått at det han gjorde når han ikke så henne som han gjør nå, ikke har noe betydning og hun blir behandlet superbra av han.

Men dere hadde dumpet denne fyren og ført han opp som en ikke kvalitetsmann.. vel det hadde vært deres tap.. enkelt og greit..

Vel, det er jo helt til den damen får beskjeden om at han skal flytte inn til elskerinnen som han har hatt de siste 3-6 månedene på sidelinja for å se om hun passet ham bedre enn henne....

I pose og sekk holdningen hans.. Som du har oppmuntret en dame til å se gjennom fingrene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser mitt eksempel så kuttet han ut sidestykket sitt i det øyeblikket han fant ut at han likte den nye og ville fortsette å treffe henne..

Og ja, eksempelet mitt er fra virkeligheten, og ja hun dama fikk vite at han hadde hatt et sidestykke.. og ja hun reagerte på samme måte som dere og kontaktet meg. Jeg fikk henne til å forstå at det egentlig ikke er noe hun skal vektlegge ved denne mannen og heller se på helheten. Hvordan behandlet han henne etter at han fant ut at han likte henne spesielt godt? Hvordan er han nå med tanke på andre damer og sidestykket sitt.. De har nå vært sammen i 6 måneder og har det superfint. Hun har forstått at det han gjorde når han ikke så henne som han gjør nå, ikke har noe betydning og hun blir behandlet superbra av han.

Men dere hadde dumpet denne fyren og ført han opp som en ikke kvalitetsmann.. vel det hadde vært deres tap.. enkelt og greit..

Mer til meg ;)

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PetterPanne

Hvorfor klarer du ikke å lese hva jeg skriver?

Herregud, du må være lettere tilbakestående. Du unngår jo spørsmålet med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du må være lettere tilbakestående. Du unngår jo spørsmålet med vilje.

Nei, det er du som ikke ser nyansene i det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Nei, det er du som ikke ser nyansene i det jeg skriver.

Greit, jeg må ha gått glipp av de. Men kan du vær så snill skrive her nå hva du har å tilby en person? Eventuelt linke til hvilken post du skrev nettopp det? Hvor det står konkret hva du du har å tilby? Jeg klarer ikke lese mellom linjer som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klarer du ikke å lese hva jeg skriver?

Vel, det er jo helt til den damen får beskjeden om at han skal flytte inn til elskerinnen som han har hatt de siste 3-6 månedene på sidelinja for å se om hun passet ham bedre enn henne....

I pose og sekk holdningen hans.. Som du har oppmuntret en dame til å se gjennom fingrene med.

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? Hva er det som gjør deg så spesiell at du forventer forpliktelse og forgudelse etter noen timer? Hva har du å tilby en mann?

(Altså om du ikke gidder, ikke har lyst eller ikke klarer å svare så bare si det, men etter å ha gjentatt meg så mange ganger nå uten å fått noe svar så begynner jeg å tro at du egentlig har litt tungt for en del ting.)

Anonymous poster hash: 3ea57...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...