Gå til innhold

Dritdårlige filmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dårlig filmer jeg kommer på.

- Titanic 2. Jeg synes Titanic er en veldig god film, men nr 2 var jo bare dritt og piss.

- Grease 2

- Dirty Dancing 2

- Ghost Dog

- Trolljegerne

- Den skrekkfilmen Paris Hilton var med i. Husker ikke navnet.

- Harry Potter

- Hjemme Alene 3 og 4.

- Zombie Strippers

- Gigli

- Teenage Mutant Ninja Turtles

- Dum og Dummere. Ikke morsom for 5 flate øre! Men samboeren min ler så tårene spruter. Ikke min humor og blir for voldsomt.

Kan ikke bli mer enig - også hva angår samboer. Føler meg rett og slett DUM som har sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tilleg kan nevnes en eller annen film kalt "Brødrene Grimm" e.l. jeg så for lenge siden. Konspetet var i utgp bra - Grimm reiste igjennom "sine egne" eventyr, skrekkfilm, men var altfor overdrevent at det ble helt latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidene er forandret :)

Husk at filmen kom ut i 1980, det er en stund siden.

Filmene som var dritskummel på 1980 tallet, er ikke nødvendigvis så skumle idag.

Japanske grøssere bør du prøve deg på ;)

Er det bare jeg som synes gamle filmer er de skumleste? Blod og gørr, zombier og skvette-momenter er ingenting i forhold til når dama i the Shining kommer over "all work and no play makes Jack a dull boy". Spesialeffekter har generelt gjort filmer bedre, men akkurat skrekkfilmsjangeren har blitt dårligere av det, synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes gamle filmer er de skumleste? Blod og gørr, zombier og skvette-momenter er ingenting i forhold til når dama i the Shining kommer over "all work and no play makes Jack a dull boy". Spesialeffekter har generelt gjort filmer bedre, men akkurat skrekkfilmsjangeren har blitt dårligere av det, synes jeg.

Jeg er veldig glad i "gamle" grøsser filmer jeg x)

De har på en måte en helt annen grøsser faktor enn de filmene som er idag...

Men er mange som er yngre enn meg, som synes at gamle filmer er dårlig, rett og slett fordi spesialeffektene "suger".. :fnise: "Djee...du kan jo se at det er fake blod...lol"

IT...*grøss*

Endret av The Tardis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cabin in the Woods
World war Z (oog alle andre zombie filmer)
2012
Avatar
Titanic
You've got mail
Tidlige filmer av Seth Rogen
Rosemary's baby

Dette er noen få av mange.
Men må bare få sagt at Ondskapens Hotell er en av mine favoritter, i likhet med Dum og Dummere og Pay it Forward.
Veldig gode representanter i sine sjanger.

Edit: Merket plutselig at mobilen ville skrive noe helt annet enn meg.

Endret av daemonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er nevnt før, men "The Back-up Plan" med Jennifer Lopez.

Herregud for en elendig film

Tror aldri jeg har sett en film som i den grad har oppsummert absolutt ALLE klisjéer som finnes i filmverdenen. Jeg mener, ALLE. Og attpåtil klart å vri klisjéene til det mest håpløst latterlige som overhodet er mulig i enhver fantasi.

I tillegg spilte de så dårlig at de kunne fått en hvilken som helst skolerevy til å virke som Oscar-materiale i sammenligning.

Sjelden jeg gaper og roper til tv-skjermen: "DU KØDDER!!!?" .. men det gjorde jeg da.

Grøsser fremdeles av sjokket. Trodde faktisk ikke det var mulig å prestere noe så dårlig.

Og attpåtil sette navnet sitt på det. Åh, herremin.

Og ja, jeg mener selv med det faktum at alle filmer med J.Lo er per definisjon dårlige.

Selv DA.

Det sier litt.



Anonymous poster hash: 450db...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til jeg bare må nevn: dersom man ser alle de tre filmene i The Cube trilogien gir det mye mer mening. Førsteklasses er det ikke, men vil heller ikke sint de er de verste som er laget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes gamle filmer er de skumleste? Blod og gørr, zombier og skvette-momenter er ingenting i forhold til når dama i the Shining kommer over "all work and no play makes Jack a dull boy". Spesialeffekter har generelt gjort filmer bedre, men akkurat skrekkfilmsjangeren har blitt dårligere av det, synes jeg.

Nei, jeg er enig. Men jeg tror mange nå til dags synes det er nesten litt urealistisk at man ikke har mobil eller internett. Stemingen i disse filmene er noe helt annet og helt spesielt. Men man må lære seg å se filmene på den måten til tross for manglende effekter osv.

Anonymous poster hash: e0ec0...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på flere drittfilmer.

Eyes wide shut og Vanilla Sky. Synes også James Bond filmene er elendige. Alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemunn

Den desidert dårligste filmen jeg har sett er den norske 'Sykt lykkelig'. Hva faen? Storyen henger jo ikke på greip for fem øre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også James Bond filmene er elendige. Alle sammen.

Da kan du ingenting om film ;) de nye er riktignok litt teite, men de gamle? Har du sett alle James Bond filmene og konkluderer med at alle sammen er drittfilmer? Huff

Anonymous poster hash: a0ab5...13e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapens hotell er ikke skummel som i blod og gørr og slike ting som brukes i nye grøssere. Tror mange som er unge og vandt med nymotens grøssere, vampyrer og zombier kanskje ikke ser filmen på samme måte som oss som er litt eldre. Min absolutte favorittfilm og det er ikke fordi den er så himla skummel (selv om jeg fortsatt skvetter til enkelte ganger av den). Det er summen av stemningen, historien, skuespillerene (Jack<3) og hvordan det er filmet. JA, den ser utdatert ut, nettopp fordi den er gammel. Det er halve sjarmen for meg. Har tilgode å finne en grøsser.. eller psykologisk thriller som det faktisk er... som er verd å se fra år 2000 og til nå. Anonymous poster hash: e0ec0...812

Steven King var visst misfornøyd med filmen

Anonymous poster hash: a0ab5...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du ingenting om film ;) de nye er riktignok litt teite, men de gamle? Har du sett alle James Bond filmene og konkluderer med at alle sammen er drittfilmer? Huff

Anonymous poster hash: a0ab5...13e

Jeg har ikke sett absolutt alle filmene nei, men en god del av dem. Enten så liker man det eller så liker man det ikke.

Synes egentlig at all britisk krim og liknende er siste sort. Det er noe eget ved det som jeg rett og slett ikke klarer å falle for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til jeg bare må nevn: dersom man ser alle de tre filmene i The Cube trilogien gir det mye mer mening. Førsteklasses er det ikke, men vil heller ikke sint de er de verste som er laget

De er temmelig speisa, og det blir liksom aldri klart HVA Kuben egentlig er for noe, eller hvorfor folk puttes inn i den. Hva er det egentlig man venter på mens den ene etter den andre dør mens de forsøker å løse Rubiks kube innenfra? Så vidt jeg husker så var det en savant autist og et matematisk vidunderbarn som kom nærmest å finne en løsning. Og hva så?

Så handlingen foregår i et komplett meningsløst univers. Det er kanskje et poeng i seg selv? Akkurat som livet, mener jeg. Det er ingen som kommer seg ut i live her heller, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steven King var visst misfornøyd med filmen

Anonymous poster hash: a0ab5...13e

Kubriks film er ekstremt langt unna handlingen i Kings bok, så det sier jeg ikke noe på. Jeg ble nokså forbausa da jeg leste boka etter at jeg hadde sett filmen.

Men det er laget en miniserie som følger bokens handling ganske tett, og den er langt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er temmelig speisa, og det blir liksom aldri klart HVA Kuben egentlig er for noe, eller hvorfor folk puttes inn i den. Hva er det egentlig man venter på mens den ene etter den andre dør mens de forsøker å løse Rubiks kube innenfra? Så vidt jeg husker så var det en savant autist og et matematisk vidunderbarn som kom nærmest å finne en løsning. Og hva så?

Så handlingen foregår i et komplett meningsløst univers. Det er kanskje et poeng i seg selv? Akkurat som livet, mener jeg. Det er ingen som kommer seg ut i live her heller, for å si det sånn.

Det er tre av dem. Svarene får du i den siste som heter The Cube: Zero ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er tre av dem. Svarene får du i den siste som heter The Cube: Zero ;-)

Jeg har sett alle sammen, og jeg kan ikke akkurat huske at jeg opplevde at Cube Zero gav noe som engang lignet på et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Urban Legend: bloody Mary

det er lenge siden jeg har sett en film med så dårlige skuespillere. Så dårlig at jeg ble flau og ikke klarte å se ferdig filmen. Spesialeffekt-sminken var utrolig dårlig og hang ikke på gjeip med hvordan et sår ville sett ut etter å ha feks blitt bitt i hånden eller slått hodet i bordkanten.

Det ble 45 minutter jeg aldri får tilbake, haha

Endret av Whatevz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjell på dårlige filmer, og filmer som jeg ikke liker. jeg liker foreksempel ikke scarface, men kan ikke si det er en dårlig film.

forstår ikke at noen kan si at titanic er en dårlig film... det er smak og behag, men filmen er jo uansett bra!

og world war z er en bra zombie film. hvordan kan alle zombiefilmer være dårlige? :P

og harry potter er awesome. selv om bøkene er 10 ganger bedre.

tar denne anonym slik at jeg ikke blir halshugget!



Anonymous poster hash: 7b660...9eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...