Gå til innhold

Dritdårlige filmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig filmer jeg kommer på.

- Titanic 2. Jeg synes Titanic er en veldig god film, men nr 2 var jo bare dritt og piss.

- Grease 2

- Dirty Dancing 2

- Ghost Dog

- Trolljegerne

- Den skrekkfilmen Paris Hilton var med i. Husker ikke navnet.

- Harry Potter

- Hjemme Alene 3 og 4.

- Zombie Strippers

- Gigli

- Teenage Mutant Ninja Turtles

- Dum og Dummere. Ikke morsom for 5 flate øre! Men samboeren min ler så tårene spruter. Ikke min humor og blir for voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig lagd en Titanic 2?

Tydeligvis...

Det finnes til og med et par animasjonsfilmer av Titanic. I den ene filmen, så er det ingen som dør. Alle blir reddet av en kjempeblekksprut med valpeansikt nemlig!

Forferdelig dårlig film det og forresten.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Scary movie 5

Ondskapens hotell(Den skal liksom være verdens skumleste filmer, og eg lo meg skakk av den! Og eg blir redd av Hangover...)

American pie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scary movie 5

Ondskapens hotell(Den skal liksom være verdens skumleste filmer, og eg lo meg skakk av den! Og eg blir redd av Hangover...)

American pie.

Var det da Dr.Phil var med? Synes de to første var de beste :)

Anonymous poster hash: 2e7df...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titanic 2 har ingenting med James Cameron å gjøre. Det er et helt annet selskap som laget en Titanic film 13 år etter Camerons film. Den er i kategorien "så dårlig at den er god".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Var det da Dr.Phil var med? Synes de to første var de beste :)

Anonymous poster hash: 2e7df...051

Det var da Lindsay Lohan og Charlie Sheen skulle ha seg på begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scary movie 5

Ondskapens hotell(Den skal liksom være verdens skumleste filmer, og eg lo meg skakk av den! Og eg blir redd av Hangover...)

American pie.

Å putte Ondskapens hotell under en tråd om 'dritdårlige filmer', vitner rett og slett om kunnskapsløshet. Den er faktisk nummer 58 på IMDBs top 250 liste. Det sier ganske mye. Det er en fantastisk lagd film, at du ikke ble skremt er en helt annen sak.

Anonymous poster hash: afda5...050

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Å putte Ondskapens hotell under en tråd om 'dritdårlige filmer', vitner rett og slett om kunnskapsløshet. Den er faktisk nummer 58 på IMDBs top 250 liste. Det sier ganske mye. Det er en fantastisk lagd film, at du ikke ble skremt er en helt annen sak.

Anonymous poster hash: afda5...050

Den var ein ok film, men det skulle være skummel. Å ikkje klare å skremme ein 16-åring som blir pissredd for Divergent, ja da er det ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stallone. Helt forferdelig dårlig.

Da anbefaler jeg den siste, med Urban. Den er ganske grim mht voldsskildringer, men den er i det minste ikke klisjepreget. Og Lena Headey kommer VIRKELIG i kontakt med sin indre bitch når hun tolker gangsterdronningen Ma-Ma. Cersei blir rene korpiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ein ok film, men det skulle være skummel. Å ikkje klare å skremme ein 16-åring som blir pissredd for Divergent, ja da er det ille.

Tidene er forandret :)

Husk at filmen kom ut i 1980, det er en stund siden.

Filmene som var dritskummel på 1980 tallet, er ikke nødvendigvis så skumle idag.

Japanske grøssere bør du prøve deg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Tidene er forandret :)

Husk at filmen kom ut i 1980, det er en stund siden.

Filmene som var dritskummel på 1980 tallet, er ikke nødvendigvis så skumle idag.

Japanske grøssere bør du prøve deg på ;)

Haha, nei takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig filmer jeg kommer på.

- Titanic 2. Jeg synes Titanic er en veldig god film, men nr 2 var jo bare dritt og piss.

- Grease 2

- Dirty Dancing 2

- Ghost Dog

- Trolljegerne

- Den skrekkfilmen Paris Hilton var med i. Husker ikke navnet.

- Harry Potter

- Hjemme Alene 3 og 4.

- Zombie Strippers

- Gigli

- Teenage Mutant Ninja Turtles

- Dum og Dummere. Ikke morsom for 5 flate øre! Men samboeren min ler så tårene spruter. Ikke min humor og blir for voldsomt.

:jolie:

Anonymous poster hash: f23a9...c8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapens hotell er ikke skummel som i blod og gørr og slike ting som brukes i nye grøssere. Tror mange som er unge og vandt med nymotens grøssere, vampyrer og zombier kanskje ikke ser filmen på samme måte som oss som er litt eldre.

Min absolutte favorittfilm og det er ikke fordi den er så himla skummel (selv om jeg fortsatt skvetter til enkelte ganger av den). Det er summen av stemningen, historien, skuespillerene (Jack<3) og hvordan det er filmet. JA, den ser utdatert ut, nettopp fordi den er gammel. Det er halve sjarmen for meg. Har tilgode å finne en grøsser.. eller psykologisk thriller som det faktisk er... som er verd å se fra år 2000 og til nå.



Anonymous poster hash: e0ec0...812
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Cube.

Elendig.

Anonymous poster hash: 67814...723

Enig. Forferdelig. En gjeng med mennesker som er innestendt i, ja nettopp, en kube og skal komme seg ut. Uten av vi på noe tidspunkt får vite hvorfor de er der, hvem de er eller hva som skjer når de kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...