Gå til innhold

Dritdårlige filmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes det en titanic 2?

Anonymous poster hash: f23a9...c8f

Den heter Titanic 2, men er ikke laget av de samme folka og har ingenting med orginalfilmen å gjøre, bortsett fra noenlunde samme plott (bare at det er TO isfjell, tsunami og haier med også) Anbefales hvis du har to timer du har lyst til å kaste bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- American hustle

- bla bla benjamin button



Anonymous poster hash: a9e58...f97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Cube.

Elendig.

Anonymous poster hash: 67814...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Det er så mange dårlige som jeg ikke husker navnet på men jeg kan nevne en jeg likte dårlig som ALLE andre liker:

No country for old men :O

Eneste jeg likte var morderen. Bra karakter og veldig creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de fleste dårlige filmer bare glir forbi, men av en eller annen grunn føler jeg et intenst hat mot filmen "ghosts of mars" av john carpenter.

det er mange år siden jeg har sett den, men kan ikke komme på noen annen film jeg hater som denne.

møkk fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, men dette er jo dine preferanser.

Imdb er jo en samling av mange forskjellige mennesker. Tilfeldigvis likte du ikke filmen flestparten likte.

Kill Bill er for meg en av de verste filmene jeg har sett, subjektivt. Nå har jeg ikke orket å se flimen flere ganger for å se den med objektive øyne, men den er helt sikkert gjennomført god. Men for meg var den fullstendig meningsløs.

- Ghost World http://www.imdb.com/title/tt0162346/?ref_=fn_al_tt_1

Stoppet etter 40 minutter en gang i 2007.

Ghost World er jo genial.

Anonymous poster hash: c7f38...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange dårlige som jeg ikke husker navnet på men jeg kan nevne en jeg likte dårlig som ALLE andre liker:

No country for old men :O

Eneste jeg likte var morderen. Bra karakter og veldig creepy.

Du ANER ikke hvor enig jeg er i at det er en skikkelig drittfilm!!

Ts

Anonymous poster hash: a0ab5...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Judge Dredd kommer høyt opp på listen over en av de dårligste filmer jeg har sett. Det var nesten imponerende hvor mange klisjeer de klarte å stappe i èn film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bait. Animasjonen var elendig, og man merker under hele filmen at budsjettet ikke er særlig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 shades of Grey.

Elendig manus, null handling, lite troverdige karakterer, rett og slett 50 shades of shit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Judge Dredd kommer høyt opp på listen over en av de dårligste filmer jeg har sett. Det var nesten imponerende hvor mange klisjeer de klarte å stappe i èn film.

Hvilken av dem? Det ble laget to, som du sikkert vet.

Den første filmen, med Stallone, var patetisk, men Judge Dredd med Carl Urban i hovedrollen ruler, og er tro mot tegneserien.

Og klisjèer? Jeg tror ikke det ordet bør komme til anvendelse i en beskrivelse av den filmen. Om det var noe den definitivt IKKE var, så er det det klisjèpreget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alt som er laget av The Asylym xD
Men like vel ser jeg filmene, kanskje litt fan av B og C grøssere, selv om filmene er grusomt dårlig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken av dem? Det ble laget to, som du sikkert vet.

Den første filmen, med Stallone, var patetisk, men Judge Dredd med Carl Urban i hovedrollen ruler, og er tro mot tegneserien.

Og klisjèer? Jeg tror ikke det ordet bør komme til anvendelse i en beskrivelse av den filmen. Om det var noe den definitivt IKKE var, så er det det klisjèpreget.

Stallone. Helt forferdelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alt som er laget av The Asylym xD

Men like vel ser jeg filmene, kanskje litt fan av B og C grøssere, selv om filmene er grusomt dårlig :fnise:

Jeg skal se Titanic 2 snart. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottie and the Nottie med Paris Hilton - say no more :ler:



Anonymous poster hash: 3fa63...700
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...