Gå til innhold

Sjalu kollega?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øh... Jeg tror dette er ønsketenkning! Høres mer ut som du liker at en guttunge sikler etter deg, derfor blir du sjalu når han flørter med en venninne av seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Øh... Jeg tror dette er ønsketenkning! Høres mer ut som du liker at en guttunge sikler etter deg, derfor blir du sjalu når han flørter med en venninne av seg.

Enig. Ut fra det hun skriver her virker det som at det er ts som er sjalu, ikke 18-åringen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Vel..

Jeg tror kanskje han sa dette til henne, forde jeg var i nærheten. Og for at han kanskje hadde håpet på å få se en reaksjon fra meg (noe han ikke fikk).

;)

Så, det eneste jeg ville med tråden var å få bekreftet/avkreftet om at han faktisk går rundt og har troen på meg..

Vil jo være sikker i min sak, før jeg eventuelt går til det stykket og ber han om å slutte.

TS

Anonymous poster hash: fd7aa...dd0

Hææ?? Han ville få en reaksjon fra deg? Hva slags reaksjon? At du ikke takler at andre får komplimenter? Wow, du må jo være super rar! Hadde min kollega fått besøk av familien sin og de da begynner å leke midt i butikken (er det en matbutikk dere jobber i?) så hadde jeg nok sett litt, men det kanskje fordi det å sitte i en kasse kan være dønnkjedelig, og fordi det bare er helt naturlig at når noe skjer plutselig så blir ens oppmerksomhet rettet mot dette. Det at han så vekk når du så på han kan jo være fordi han ble redd du skulle tro alt dette du tror om han, eller at du skal tro han er pedofil (du er jo gal nok til å tro det, vil jeg tippe) osv! Wow, sitter her helt super forvirret, skjønner ikke hvordan du har klart å tolke dette på den måten du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk Ts er litt småforelska i denne yngre kollegaen. Har ikke gått helt opp for henne ennå tydeligvis.

Anonymous poster hash: f1481...612

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.

Jeg tror du leser altfor mye ut av denne situasjonen.

Enten så er du ganske selvsentrert (åh, det må jo selvfølgelig handle om meg at han gir andre komplimenter) , eller så er du ganske betatt av denne kollegaen din (åh, herregud, han så på meg. uansett hva han sier og gjør kan det tolkes som interesse).

Konsentrer deg om familielivet ditt, du.

Beklager at jeg formulerte det sånn som dette, men kanskje du en dag vil riste på hodet over det her og lure på hva i alle dager du tenkte.



Anonymous poster hash: ecaab...fd5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som det kanskje er du som er litt opphengt i ham.

Jeg hadde ikke bitt meg merke i noe av dette og synes det er litt rart at du velger å tolke det slik om du ikke er veldig selvopptatt.

Synes jeg også har lest noe lignende før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være denne?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=873778

Anonymous poster hash: d3133...6da

haha, stakkars ts.. :fnise:

Uff, jeg får jo litt vondt av deg! har du virkelig gått og vært forvirret over kollegaen din i et halvt år?

Jeg tror du liker oppmerksomheten du får av kollegaen din, og ønsker nok at han skal begjære deg.

Og når han da gir komplimenter til en venninne på sin alder så føler du deg kanskje litt sjalu? og tenker at det er han som er sjalu som prøver å gjøre deg sjalu?

Du er søt :blomst:

Anonymous poster hash: 4fafb...38d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære vene, hjelp...

Har lest begge trådene, og TS, hva er dette for slags ønsketenkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...