Gå til innhold

Er dette innbilning, eller er kollegaen min sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt i en ny jobb for noen uker siden, og ble tatt godt i mot av alle på jobben.

Men en av guttene der har viet meg mye oppmerksomhet, føler jeg.

Jeg er 26 år, forlovet og mamma. Mens kollegaen min er 17 år.

Når han snakket med meg i starten, så la jeg merke til at han virket nervøs ut. I tillegg til å prate litt usammenhengende.

Ja, han lo også mye av det jeg sa..

Til tross for at jeg hele veien har pratet om min mann og barnet mitt, så lot ikke dette til å skremme han vekk.

Dette førte da til at jeg tok mer avstand han, og fokuserte mye på arbeidsoppgavene.

Nå i de siste dagene har han begynt å vise en sur side av seg, og sluttet å si et ord til meg.

Og i dag når min mann tok med seg barnet vårt for å handle på jobben min (jeg var ferdig for dagen og var med), så kunne jeg ense kollegaen min helt fra kassen, og at han sendte lange blikk mot meg og mannen min. Dette overrasket meg litt, ettersom han nå unngår meg på jobb.

Når vi så går til kassen for å legge varene på båndet, legger jeg merke til at han blir stram om munnen, og gjør brå bevegelser.

Jeg blir overrasket, og hår i enden av kassen for å pakke varene. Så ser jeg at han omtrent kaster varene og kvitteringen etter oss. Og jeg knekker sammen i latterkick :D (som jeg skjulte så godt jeg kunne).

Jeg ser på mannen min som står og betaler, og han ser på meg med et lattermildt skjevt smil.

Kollegaen min stirret da giftig på mannen min, og slengte på posene.

Hva i all verden er dette for noe?? :O

Anonymous poster hash: 06f28...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvitteringene ble selvsagt slengt etter oss på slutten..

Litt kronglete forklart, men dere skjønner vel tegninga.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du på noe punkt ha vært frekk mot gutten uten å merke det selv?

Er mulig han bare ikke liker deg eller måten du har behandlet han på

Til tross for at jeg hele veien har pratet om min mann og barnet mitt, så lot ikke dette til å skremme han vekk.

Hva mener du? La han an på deg?



Anonymous poster hash: d8946...0d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du på noe punkt ha vært frekk mot gutten uten å merke det selv?Er mulig han bare ikke liker deg eller måten du har behandlet han på Hva mener du? La han an på deg? Anonymous poster hash: d8946...0d4

Han brøt ofte intimsonen, og pratet tull. I tillegg til at han hele tiden tok meg i forsvar, og ville ha meg med på ting på jobben. Han så ut til å like at jeg lo..

Fyren har også forsøkt å framstille seg selv som en "reddningsmann" som ville ta hensyn til meg om min lille familie.

Da vi en dag fikk problemer med en kjøledisk i butikken, så foreslo jeg at vi kontaktet mannen min (som har erfaring og kunnskaper om dette).

Men da så han ut til ikke å like dette, og valgte så å forsøke å fikse problemet selv.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt i en ny jobb for noen uker siden, og ble tatt godt i mot av alle på jobben.

Men en av guttene der har viet meg mye oppmerksomhet, føler jeg.

Jeg er 26 år, forlovet og mamma. Mens kollegaen min er 17 år.

Når han snakket med meg i starten, så la jeg merke til at han virket nervøs ut. I tillegg til å prate litt usammenhengende.

Ja, han lo også mye av det jeg sa..

Til tross for at jeg hele veien har pratet om min mann og barnet mitt, så lot ikke dette til å skremme han vekk.

Dette førte da til at jeg tok mer avstand han, og fokuserte mye på arbeidsoppgavene.

Nå i de siste dagene har han begynt å vise en sur side av seg, og sluttet å si et ord til meg.

Og i dag når min mann tok med seg barnet vårt for å handle på jobben min (jeg var ferdig for dagen og var med), så kunne jeg ense kollegaen min helt fra kassen, og at han sendte lange blikk mot meg og mannen min. Dette overrasket meg litt, ettersom han nå unngår meg på jobb.

Når vi så går til kassen for å legge varene på båndet, legger jeg merke til at han blir stram om munnen, og gjør brå bevegelser.

Jeg blir overrasket, og hår i enden av kassen for å pakke varene. Så ser jeg at han omtrent kaster varene og kvitteringen etter oss. Og jeg knekker sammen i latterkick :D (som jeg skjulte så godt jeg kunne).

Jeg ser på mannen min som står og betaler, og han ser på meg med et lattermildt skjevt smil.

Kollegaen min stirret da giftig på mannen min, og slengte på posene.

Hva i all verden er dette for noe?? :O

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Jeg må bare spørre: synes du at denne situasjonen er normal og at han er sjarmerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han brøt ofte intimsonen, og pratet tull. I tillegg til at han hele tiden tok meg i forsvar, og ville ha meg med på ting på jobben. Han så ut til å like at jeg lo..

Fyren har også forsøkt å framstille seg selv som en "reddningsmann" som ville ta hensyn til meg om min lille familie.

Da vi en dag fikk problemer med en kjøledisk i butikken, så foreslo jeg at vi kontaktet mannen min (som har erfaring og kunnskaper om dette).

Men da så han ut til ikke å like dette, og valgte så å forsøke å fikse problemet selv.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Så du har flørtet en del med ham altså? Kanskje han føler seg litt forsmådd.

Anonymous poster hash: a723b...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre: synes du at denne situasjonen er normal og at han er sjarmerende?

Jeg synes han framstår som selvsikker, i tillegg til at han flyter på utseendet sitt.. (Tror han kan få hvem som helst på kroken osv).

Når jeg tenker meg om, kan han ha tatt avvisningen min hardt.

Kanskje var han bare ute etter å mate selvfølelsen sin, med å sjekke om jeg bet på kroken?

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har flørtet en del med ham altså? Kanskje han føler seg litt forsmådd. Anonymous poster hash: a723b...a0e

p

Så du har flørtet en del med ham altså? Kanskje han føler seg litt forsmådd. Anonymous poster hash: a723b...a0e

Jeg har allerede en mann.

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han framstår som selvsikker, i tillegg til at han flyter på utseendet sitt.. (Tror han kan få hvem som helst på kroken osv).

Når jeg tenker meg om, kan han ha tatt avvisningen min hardt.

Kanskje var han bare ute etter å mate selvfølelsen sin, med å sjekke om jeg bet på kroken?

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Selvsikkerhet består av en rekke faktorer slik at den som fremstår selvsikker utad, kan være usikker inni seg. 17-åringer pleier å være umodne og ureflekterte og må grensesettes. Men det jeg stusser ved er det du skriver om at han kan ha tatt din avvisning hardt. Du har mann og barn, ikke sant? Hva annet skulle du ha gjort enn å avvise han? Jeg håper virkelig ikke at du ble "sjarmert" av "standhaftigheten" hans til tross for at du hadde fortalt om din familie.

Fremstår han nå like selvsikker når du tenker etter?

Eller virker han bare som en egoistisk jypling som er ute etter å få seg noe og som tror at han er guds gave til kvinnen?

Endret av extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsikkerhet består av en rekke faktorer slik at den som fremstår selvsikker utad, kan være usikker inni seg. 17-åringer pleier å være umodne og ureflekterte og må grensesettes. Men det jeg stusser ved er det du skriver om at han kan ha tatt din avvisning hardt. Du har mann og barn, ikke sant? Hva annet skulle du ha gjort enn å avvise han?Og jeg håper virkelig ikke at du ble "sjarnert" av "standhaftigheten" hans til tross for at du hadde fortalt om din familie? Fremstår han nå like selvsikker når du tenker etter? Eller virker han bare egoistisk jypling som er ute etter å få seg noe?

Han er egentlig en usikker person ja. Ved tanke på at han snakker usammenhengende med meg (mumler/småstammer).

Og han visste godt at jeg var opptatt.

Men det finnes nok både gutter og menn som liker å gjøre forsøk på å lokke jenter/damer ut av et forhold?

Tror han er litt bortskjemt ja, og er vel vant med å få det som han vil.

Jeg ble nok ikke sjarmert du, men reagerte heller med å trekke meg unna (som nevnt i teksten øverst).

Vil likevel konstatere at det ikke er normalt å vise dette sinnet mot meg.

Og dette er ikke greit

Bør jeg prate med han under fire øyne, for å høre om hva som er problemet?

Eller er det mulig å unngå dette ved å anta hva problemet hans kan være?

I og med at jeg er ny i jobben, er jeg livredd for å skape konflikter.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egentlig en usikker person ja. Ved tanke på at han snakker usammenhengende med meg (mumler/småstammer).

Og han visste godt at jeg var opptatt.

Men det finnes nok både gutter og menn som liker å gjøre forsøk på å lokke jenter/damer ut av et forhold?

Tror han er litt bortskjemt ja, og er vel vant med å få det som han vil.

Jeg ble nok ikke sjarmert du, men reagerte heller med å trekke meg unna (som nevnt i teksten øverst).

Vil likevel konstatere at det ikke er normalt å vise dette sinnet mot meg.

Og dette er ikke greit

Bør jeg prate med han under fire øyne, for å høre om hva som er problemet?

Eller er det mulig å unngå dette ved å anta hva problemet hans kan være?

I og med at jeg er ny i jobben, er jeg livredd for å skape konflikter.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Jeg vil råde deg til å se an situasjonen. Enten så roer den seg ned eller så eskalerer den videre. Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt en grense ganske tidlig. Slikt tjener man på i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterkick ja, hehe, for en morsom historie :/Anonymous poster hash: 89d28...c31

Ja, noen mennesker kan faktisk begynne å le når de blir sjokkerte.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil råde deg til å se an situasjonen. Enten så roer den seg ned eller så eskalerer den videre. Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt en grense ganske tidlig. Slikt tjener man på i det lange løp.

Ja, jeg vil helst se an situasjonen frammover. Å se hva som skjer.

Men trodde da virkelig at jeg kunne skremme han bort, med å fortelle han at jeg er mor og forlovet med en mann på min egen alder.

Er litt redd han kan komme til å hevne seg på et vis på jobben nå.

Mannen min sa at han har lyst å dra alene å handle i butikken, for å se hvordan gutten kommer til å reagere.

Har advart han mot dette, da han plutselig kan klikke i vinkel. Men da sa mannen min bare at han kommer til denge løs på han og greier :S

Herregud!

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil helst se an situasjonen frammover. Å se hva som skjer.

Men trodde da virkelig at jeg kunne skremme han bort, med å fortelle han at jeg er mor og forlovet med en mann på min egen alder.

Er litt redd han kan komme til å hevne seg på et vis på jobben nå.

Mannen min sa at han har lyst å dra alene å handle i butikken, for å se hvordan gutten kommer til å reagere.

Har advart han mot dette, da han plutselig kan klikke i vinkel. Men da sa mannen min bare at han kommer til denge løs på han og greier :S

Herregud!

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Unnskyld TS, men nå begynner dette å likne på trolleri. Hvis det likevel er slik du hevder, så skulle du ha satt en grense for lengst. Lykke til uansett hva du enn velger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld TS, men nå begynner dette å likne på trolleri. Hvis det likevel er slik du hevder, så skulle du ha satt en grense for lengst. Lykke til uansett hva du enn velger å gjøre.

Er det trolleri å ha problemer nå plutselig..

Tror ikke du trenger å svare meg mer, for å si det slik.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trolleri å ha problemer nå plutselig..

Tror ikke du trenger å svare meg mer, for å si det slik.

TS

Anonymous poster hash: 06f28...c75

Så så, ikke bli fornærmet fordi historien din ikke helt virker sannferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...