Gå til innhold

Daten kunne ikke komme pga han skulle se program om Megan Fox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen din er en HELT :D Balls of steel

Anonymous poster hash: f2cba...8dc

"Brains of mush", tenker jeg heller vi sier.

Anonymous poster hash: 913c2...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, et eller annet sted må det ha gått veldig galt med (enkelte) gutters oppfatning av hva gode sjekketriks er, når gentleman-fakter er erstattet av "gjør det sjæl" og andre rare skittester fordi man er redd for å bli oppfattet som beta-hann.

Kvinner med selvrespekt vil jo glatt velge mannen som hjelper til med å holde veska, enn fyren som går rundt og innbiller seg han er alfahann.

Ettersom du unnlater å svare meg på innlegget ditt på side 2 og dukker opp igjen på side 5 som om ingenting har hendt så tar jeg meg friheten til å gjenta meg selv til deg nedenfor.

Shit-tester har da ingenting med sjekketriks å gjøre.

Det er ingen som innbiller seg noenting med å si at hun må passe på veska si selv. Eller bruke bordet ved siden av til å sette drikken sin på istedenfor at jeg må holde den for henne - siden hun spør.

Det har heller aldri eksistert en kvinne som har "blitt kåt" av at noen springer ut og åpner bildøren for henne dagen lang :)

Det der tror du ikke på selv heller :)

Ei heller har aldri shit-tester blitt omtalt som noe negativt - det er en helt nødvendig del av interaksjonen fra en kvinnes perspektiv. Grunnen til det er sitert i blått nedenfor:

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about “what they’re really like” based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test.

Du er en person når du er innenfor husets 4-vegger og en helt annen rundt dine venninner eller på jobb - for å gi et eksempel på "concelment of true identity"

Jeg sier ikke at du som kvinne mener å "shit teste" menn kalkulert og bevisst, det gjør du ikke heller. Det ligger der som en del av ur-instinktet ditt - grunnen er forklart som ovenfor i blått. Alle kvinner gjør det, svært få er bevisste på det.

For å ta meg selv som et eksempel - mesteparten av tiden blir jeg "testa" på om jeg er komfortabel med å være skalla. Den shit-testen KOMMER i ulike former hver eneste gang jeg er ute på byen.

Blir jeg da usikker og viser tegn til at lav selvfølelse ? ELLER klarer jeg å spøke det vekk med en god sans humor som om det faktisk bare var en velsignelse ? Jenta bryr seg ikke med mindre jeg bryr meg.

For å ta alle høyde trådene på KG som et annet eksempel - hvor mange blir ikke oppretta pga usikkerheten til alle menn som føler seg for lave og mindre verdt iforhold til kvinner ? Ikke så ganske få er fasiten her. Hvorfor føler de seg usikre på akkurat dette da ? - vel ganske enkelt fordi de har fått den shit-testen der gang på gang og #faila så til de grader.

Så hva er problemet ? - er det den faktiske høyden problemet eller er det problemet mannen selv har med sin egen høyde ?.

De aller fleste svarer i disse trådene går på noe sånn som "så lenge han er høyere enn meg" - der ligger ca snittet. Gjenn.snitt høyde på kvinner i Norge ligger vel på rundt 170cm - så da kan man trygt konkludere med at det ikke er selve høyden på mannen som er problemet i de fleste tilfeller. Er man teknisk sett over 170 så er problemet at man selv ikke er komfortabel med egen høyde.

Shit-testen må derfor til for å finne ut om dette er en mann som er komfortabel med egen høyde eller om det er enda en som altids må gå på den høye delen av fortauet som eksen osv osv.

Hvis vi skal ta denne diskusjonen videre så må du nesten investere en del tanker og refleksjoner i det jeg skriver her :)

Med fare for å virke "høy på meg selv" akkurat nå så bør du ikke fnyse og dekvalifisere budskapet jeg fremlegger her. Har investert mye i å strukturere og fremlegge det på en grei måte her nå, det må uansett vise seg å gå begge veier om det skal ha noen hensikt i å fortsette.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ta tak i et par momenter som blir fremstilt som å la seg behandle som dørmatte:

- Jeg har aldri bedt en mann holde håndvesken min med mindre jeg har hatt hender og armer fulle av ting som jeg prøver å sjonglere, og ingen brukbare (= tørre og rene) steder å sette fra meg på. I den situasjonen synes jeg det å nekte er så lite hjelpsomt og omtenksomt at det sannsynligvis kvalifiserer til dumping/ingen flere dater. Omtanke og hjelpsomhet er noe jeg setter høyt, og prøver å leve opp til selv. Det er derfor også en viktig egenskap hos en potensiell kjæreste.

- Om ei dame ber deg passe på drinken hennes når dere er ute, er det faktisk en tillitserklæring.



Anonymous poster hash: 913c2...0a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ta tak i et par momenter som blir fremstilt som å la seg behandle som dørmatte:

- Jeg har aldri bedt en mann holde håndvesken min med mindre jeg har hatt hender og armer fulle av ting som jeg prøver å sjonglere, og ingen brukbare (= tørre og rene) steder å sette fra meg på. I den situasjonen synes jeg det å nekte er så lite hjelpsomt og omtenksomt at det sannsynligvis kvalifiserer til dumping/ingen flere dater. Omtanke og hjelpsomhet er noe jeg setter høyt, og prøver å leve opp til selv. Det er derfor også en viktig egenskap hos en potensiell kjæreste.

- Om ei dame ber deg passe på drinken hennes når dere er ute, er det faktisk en tillitserklæring.

Anonymous poster hash: 913c2...0a4

Ikkesant, du oppgir eksempler der det er forventet at et oppegående menneske hjelper til. Si f.eks hun må på do og dere er ute, da er det bare rett og rimelig at man tar seg 5 minutter og passer på drikken hennes.

Poenget er når damer strekker denne hjelpen over til ting som ikke er så viktige. Bare for å se om han gidder gjøre ting for henne som en slags test for å se hvor glad han er i henne. Slike ting skyr jeg som pesten. Slike ting for å bevise meg ovenfor henne når jeg ikke trenger det, er en klassisk shit test.

Det er ikke bare dere som kan dumpe menn over sånne ting, vi har også litt vett og kan dumpe dere for shit tests.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du unnlater å svare meg på innlegget ditt på side 2 og dukker opp igjen på side 5 som om ingenting har hendt så tar jeg meg friheten til å gjenta meg selv til deg nedenfor.

Shit-tester har da ingenting med sjekketriks å gjøre.

Det er ingen som innbiller seg noenting med å si at hun må passe på veska si selv. Eller bruke bordet ved siden av til å sette drikken sin på istedenfor at jeg må holde den for henne - siden hun spør.

Det har heller aldri eksistert en kvinne som har "blitt kåt" av at noen springer ut og åpner bildøren for henne dagen lang :)

Det der tror du ikke på selv heller :)

Ei heller har aldri shit-tester blitt omtalt som noe negativt - det er en helt nødvendig del av interaksjonen fra en kvinnes perspektiv. Grunnen til det er sitert i blått nedenfor:

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about what theyre really like based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test.

Du er en person når du er innenfor husets 4-vegger og en helt annen rundt dine venninner eller på jobb - for å gi et eksempel på "concelment of true identity"

Jeg sier ikke at du som kvinne mener å "shit teste" menn kalkulert og bevisst, det gjør du ikke heller. Det ligger der som en del av ur-instinktet ditt - grunnen er forklart som ovenfor i blått. Alle kvinner gjør det, svært få er bevisste på det.

For å ta meg selv som et eksempel - mesteparten av tiden blir jeg "testa" på om jeg er komfortabel med å være skalla. Den shit-testen KOMMER i ulike former hver eneste gang jeg er ute på byen.

Blir jeg da usikker og viser tegn til at lav selvfølelse ? ELLER klarer jeg å spøke det vekk med en god sans humor som om det faktisk bare var en velsignelse ? Jenta bryr seg ikke med mindre jeg bryr meg.

For å ta alle høyde trådene på KG som et annet eksempel - hvor mange blir ikke oppretta pga usikkerheten til alle menn som føler seg for lave og mindre verdt iforhold til kvinner ? Ikke så ganske få er fasiten her. Hvorfor føler de seg usikre på akkurat dette da ? - vel ganske enkelt fordi de har fått den shit-testen der gang på gang og #faila så til de grader.

Så hva er problemet ? - er det den faktiske høyden problemet eller er det problemet mannen selv har med sin egen høyde ?.

De aller fleste svarer i disse trådene går på noe sånn som "så lenge han er høyere enn meg" - der ligger ca snittet. Gjenn.snitt høyde på kvinner i Norge ligger vel på rundt 170cm - så da kan man trygt konkludere med at det ikke er selve høyden på mannen som er problemet i de fleste tilfeller. Er man teknisk sett over 170 så er problemet at man selv ikke er komfortabel med egen høyde.

Shit-testen må derfor til for å finne ut om dette er en mann som er komfortabel med egen høyde eller om det er enda en som altids må gå på den høye delen av fortauet som eksen osv osv.

Hvis vi skal ta denne diskusjonen videre så må du nesten investere en del tanker og refleksjoner i det jeg skriver her :)

Med fare for å virke "høy på meg selv" akkurat nå så bør du ikke fnyse og dekvalifisere budskapet jeg fremlegger her. Har investert mye i å strukturere og fremlegge det på en grei måte her nå, det må uansett vise seg å gå begge veier om det skal ha noen hensikt i å fortsette.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Problemet er bare at jeg ikke ser noe budskap. Det er så altfor fjernt fra den virkeligheten jeg lever i. Mulig du lever i en slik virkelighet, men jeg syns ikke vi skal oppfordre folk til å leve i den virkelighet. Jeg trives best med beina på jorda,med menn som trives med beina på jorda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at jeg ikke ser noe budskap. Det er så altfor fjernt fra den virkeligheten jeg lever i. Mulig du lever i en slik virkelighet, men jeg syns ikke vi skal oppfordre folk til å leve i den virkelighet. Jeg trives best med beina på jorda,med menn som trives med beina på jorda.

"Menn som trives med beina på jorda" = de som tenker som deg og måten du ser verden på.

Det er ikke til å legge skjul på at det er et fåtall menn som har lagt grunnlaget for all utforskning av verden og vitenskap opp gjennom årene. Disse har også blitt beskylt for å mangle bakkekontakt. Det tar som oftest litt tid før den store masse følger etter også. Det som derimot er vanskeligere er å bevise helt sikkert at slike ting eksisterer, men gjennom statistikk og ved å trekke konklusjoner, så kan man se at det kan stemme til en viss grad.

Bare fordi du ser en ting på en måte, altså gjennom dine øyne, så betyr ikke det at det ikke finnes noe dypere mening bak det som også er beskrivende. Men for all del, fortsett å se ting som du gjør, ingen tvinger deg til å se på ting annerledes. Men ikke kom å beskyld en person for å være helt på viddene bare fordi du ikke forstår noe.

Forøvrig må det sies at det er flere hundretusen menn og faktisk mange damer som tror på denne shittesting teorien som finnes der ute. Det finnes mange mange som følger og vet hvordan de skal håndtere de, og gjett hva - de har mer suksess med damer og damene er mer lykkelige i forhold de også.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seajewel

"Menn som trives med beina på jorda" = de som tenker som deg og måten du ser verden på. Det er ikke til å legge skjul på at det er et fåtall menn som har lagt grunnlaget for all utforskning av verden og vitenskap opp gjennom årene. Disse har også blitt beskylt for å mangle bakkekontakt. Det tar som oftest litt tid før den store masse følger etter også. Det som derimot er vanskeligere er å bevise helt sikkert at slike ting eksisterer, men gjennom statistikk og ved å trekke konklusjoner, så kan man se at det kan stemme til en viss grad. Bare fordi du ser en ting på en måte, altså gjennom dine øyne, så betyr ikke det at det ikke finnes noe dypere mening bak det som også er beskrivende. Men for all del, fortsett å se ting som du gjør, ingen tvinger deg til å se på ting annerledes. Men ikke kom å beskyld en person for å være helt på viddene bare fordi du ikke forstår noe. Forøvrig må det sies at det er flere hundretusen menn og faktisk mange damer som tror på denne shittesting teorien som finnes der ute. Det finnes mange mange som følger og vet hvordan de skal håndtere de, og gjett hva - de har mer suksess med damer og damene er mer lykkelige i forhold de også. Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Shittester er ikke en "dypere mening". Shittester er bullshit som usikre, umodne menn bruker, fordi de ikke vet bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shittester er ikke en "dypere mening". Shittester er bullshit som usikre, umodne menn bruker, fordi de ikke vet bedre.

Hehe, nå er det kvinner som shit-tester menn da ...andre veien har et eget uttrykk ;)

Gjør nå et forsøk på å skjønne hva vi snakker om her - du vet jo hva vi prater om her engang! ..skal du kvalifisere deg med en slik uttalelse så må du komme med begrunnelser jente.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What Are Shit Tests & What Purpose Do They Serve?:

Everyone has been shit tested, gets shit tested and will continue to be shit tested; It’s an unavoidable part of human interaction. We use shit tests to make value judgements about people and likewise they can be used to determine how you cope under pressure.

Du må nesten lese og tenke over hvis du skal skjønne hva det går i. Det er ingen aldersgrense på det der, og ligger hard-coded i alle menneskers natur.

Det er veldig greit å bli bevisst på det, en skjønner så mye hva som foregår til enhver tid. Etter jeg ble bevisst på det så skjønner jeg nå mye mer hva som foregår i nesten hver eneste interaksjon med en kvinne f.eks.

En typisk shit-test jeg kommer mye utfor er når de skal "teste" om jeg er komfortabel med å være skallet på hodet. Sjekke responsen for å se om det plager meg, gjør meg usikker og alt det der. De "shit-tester" meg jo ikke på det der fordi de oppriktig ikke liker skalla mannfolk.

For mange andre kan det være høyden f.eks de bruker for å finne ut det samme. I mitt tilfelle så er jeg rundt 190 og nokså stor av meg så da blir "shit test" manuset endret og tilpasset litt mer mitt tilfelle :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Jeg skjønte ingenting av dette her, og tror nok dette bare er noe fjortiser driver på med, ikke voksne, oppegående mennesker.

Anonymous poster hash: 29a60...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Menn som trives med beina på jorda" = de som tenker som deg og måten du ser verden på.

Det er ikke til å legge skjul på at det er et fåtall menn som har lagt grunnlaget for all utforskning av verden og vitenskap opp gjennom årene. Disse har også blitt beskylt for å mangle bakkekontakt. Det tar som oftest litt tid før den store masse følger etter også. Det som derimot er vanskeligere er å bevise helt sikkert at slike ting eksisterer, men gjennom statistikk og ved å trekke konklusjoner, så kan man se at det kan stemme til en viss grad.

Bare fordi du ser en ting på en måte, altså gjennom dine øyne, så betyr ikke det at det ikke finnes noe dypere mening bak det som også er beskrivende. Men for all del, fortsett å se ting som du gjør, ingen tvinger deg til å se på ting annerledes. Men ikke kom å beskyld en person for å være helt på viddene bare fordi du ikke forstår noe.

Forøvrig må det sies at det er flere hundretusen menn og faktisk mange damer som tror på denne shittesting teorien som finnes der ute. Det finnes mange mange som følger og vet hvordan de skal håndtere de, og gjett hva - de har mer suksess med damer og damene er mer lykkelige i forhold de også.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Godt å se at flere begynner å reagere litt nå på det du poengterer her ...jeg hadde ikke forventa noe annet når jeg la ut om dette her i utgangspunktet da :)

Det er litt rart at det er så mange som kommer med en mening ut å egentlig klare å argumentere med hvorfor.

Det er et par morsomme ting jeg har bitt meg merke i uansett da....som

Det er ei her inne nå som snart i over en uke nå har trodd at shit-testing har noe med "sjekketriks" å gjøre f.eks :) ...aner ikke hvordan hun har kommet frem til den konklusjonen men det får vi nok heller aldri vite :)

Så var det en annen som snakket mye at jeg bare kom med antagelser, litt sånn rart ettersom vi enten må anta at det ligger en forhistorie som gjør hans prioriteringer mer "forklarlige" eller ikke.

Jeg tror jeg er den eneste som har tatt utgangspunkt i at det ligger en forhistorie her som gjør at hans valg om å se en dokumentar om Megan Fox er litt mer forståelig.

I begge tilfeller må man enten anta det ene eller andre :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ingenting av dette her, og tror nok dette bare er noe fjortiser driver på med, ikke voksne, oppegående mennesker.

Anonymous poster hash: 29a60...3a0

Hvis du ikke skjønner noe så ville jeg vært forsiktig med å bare konkludere med at det er bare noe fjortiser driver med. Det hadde drøyd med den månelandingen om alle tenkte slik....for å si det mildt.

Hva var det du ikke skjønte egentlig ? - spør meg gjerne...dette er din sjanse.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du er klar over at det er veldig lett å se hvem som har skrevet innlegg? Men, G, du har virkelig blitt latterlig. Og ja, dette er SVADA!

Anonymous poster hash: 29a60...3a0

Heldigvis får en si så var det ikke alle som ga svar tilbake på den måten når de fikk servert de der Einstein ligningene og teoriene....men det er nå så.

Du mener noe annet så helt greit for meg, men du må nesten begrunne hvorfor det er SVADA ...ellers så klarer du ikke helt å sette meg på plass ;)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Å herregud.... Jeg datt ut halvveis her.... Å har bestemt meg. Det blir nettdating og østeuropa på meg. Tror jeg blir lykkeligere av det, enn å skulle måtte forhold meg til skitt-testing på cafebord her hjemme.

Det er faen meg rart hvordan mormor og morfar klarte å treffe hverandre å leve lykkelig alle sine dager, uten at de hadde ett bevisst forhold til slik testing.

Og egentlig burde jo de som er dyktige på slik testing klare å finne seg en partner som de lever lykkelig med redten av livet, siden de jo har klart å sortere ut de potensielt dårlige partnerene ved hjelp av testene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkesant, du oppgir eksempler der det er forventet at et oppegående menneske hjelper til. Si f.eks hun må på do og dere er ute, da er det bare rett og rimelig at man tar seg 5 minutter og passer på drikken hennes.

Poenget er når damer strekker denne hjelpen over til ting som ikke er så viktige. Bare for å se om han gidder gjøre ting for henne som en slags test for å se hvor glad han er i henne. Slike ting skyr jeg som pesten. Slike ting for å bevise meg ovenfor henne når jeg ikke trenger det, er en klassisk shit test.

Det er ikke bare dere som kan dumpe menn over sånne ting, vi har også litt vett og kan dumpe dere for shit tests.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Når mener du det er en grunn til å si "Gjør det selv", når du ikke sikter til å passe på drinker? Et eksempel på en situasjon du har gjort det i, er det når hun spør for ofte kanskje?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mener du det er en grunn til å si "Gjør det selv", når du ikke sikter til å passe på drinker? Et eksempel på en situasjon du har gjort det i, er det når hun spør for ofte kanskje?

Eksempler på idiotiske ting er: Å spørre om fjernkontrollen når hun er like langt unna den som jeg er. Be om et glass vann når hun står like langt unna som jeg gjør. Hun er ikke under noen omstendighet plaget eller trenger hjelp om det, men ber alikevel om det. Nå sies det at jeg gir alltid alle vann om de ber om det, men det er utrolig plagsomt at hun skal bruke meg til å gjøre sånne ting, når hun fint klarer det selv.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herregud.... Jeg datt ut halvveis her.... Å har bestemt meg. Det blir nettdating og østeuropa på meg. Tror jeg blir lykkeligere av det, enn å skulle måtte forhold meg til skitt-testing på cafebord her hjemme.

Det er faen meg rart hvordan mormor og morfar klarte å treffe hverandre å leve lykkelig alle sine dager, uten at de hadde ett bevisst forhold til slik testing.

Og egentlig burde jo de som er dyktige på slik testing klare å finne seg en partner som de lever lykkelig med redten av livet, siden de jo har klart å sortere ut de potensielt dårlige partnerene ved hjelp av testene sine?

Det har noe med at menn var menn før i tiden, og hadde ikke tid til å bry seg med med i-lands problemer og det som fulgte med. Damer hadde færre muligheter til å drite seg ut og hadde generelt kun ett valg de kunne gjøre. Valgte de feil fyr så måtte de bli.

Menn var også naturlig flinkere til å bestå slike shittests. Menn var menn. Jeg er selv mann og gremmes over hvor lite ryggrad mange menn har nå til dags. Det er vel en fin blanding av manglende mannlige rollemodeller og økt feminisering i samfunn som er grunn i dette.

Men ja, jeg tenker også som du gjør. Østeuropa har flotte damer som absolutt møtes. De er mer klare over hva menn trenger i ett forhold og hva som skal til fra hennes del til å få forholdet til å lykkes. Hun er ikke bare en tøffel heller, de østeuropeiske damene kan si ifra de også. Når det kommer til klesstil er de ikke redde for å vise sin feminitet, og bærer den med stolthet. Det er en grunn til at vestlige damer slutshamer østeuropeiske damer.

Forvent også masse skrekkhistorier og historier for å skremme deg om at hun kun er ute etter pengene, og at hun egentlig er en golddigger. Morsomt nok så kommer dette fra damer som ikke vil være med deg, men ikke vil la deg være lykkelig med noen andre heller.

Anonymous poster hash: 21c6f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.... Jeg datt ut halvveis her.... Å har bestemt meg. Det blir nettdating og østeuropa på meg. Tror jeg blir lykkeligere av det, enn å skulle måtte forhold meg til skitt-testing på cafebord her hjemme.

Det er faen meg rart hvordan mormor og morfar klarte å treffe hverandre å leve lykkelig alle sine dager, uten at de hadde ett bevisst forhold til slik testing.

Og egentlig burde jo de som er dyktige på slik testing klare å finne seg en partner som de lever lykkelig med redten av livet, siden de jo har klart å sortere ut de potensielt dårlige partnerene ved hjelp av testene sine?

Det holder ikke å "falle" halvveis utenfor her ...det her som jeg har gjentatt til det kjedsommelige DU MÅ investere mye av deg selv i og forstå dette.

Det er på den andre siden en kjent sak at svært få er mottakelige\evner å skjønne det sånn i utgangspunktet....vi snakker i snitt <10%....hvis du har fulgt litt med i denne tråden så kan en raskt konkludere med at det virke som opp mot 10% er å ta vel hardt i ...vel det velger jeg å ikke henge meg opp i...men det vil styre egne forventninger til en viss grad selvsagt :)

Bare så det er sagt - du slipper ikke unna "shit-testing" verken gjennom nettdating eller i østen ;)

Ei heller er det bevisst på noen som helst måte, det skjer på auto-pilot like mye som du trekker pusten i søvne :)

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mener du det er en grunn til å si "Gjør det selv", når du ikke sikter til å passe på drinker? Et eksempel på en situasjon du har gjort det i, er det når hun spør for ofte kanskje?

Beklager, men jeg tror ikke denne tråden er noe for deg ...tror det blir litt utenfor ditt interessefelt i grunnen.

Dette handler om tolkning av subkommunikasjons dynamikken mellom kjønnene som materialiserer seg først og fremst gjennom "shit-tester" fra kvinne mot mann i innledningsfasen og går over i andre former etterhvert.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler om tolkning av subkommunikasjons dynamikken mellom kjønnene som materialiserer seg først og fremst gjennom "shit-tester" fra kvinne mot mann i innledningsfasen og går over i andre former etterhvert.

Anonymous poster hash: 3fe3f...b0d

Jeg synes det er utrolig morro når noen prøver å "vinne" en diskusjon ved å skrive viss vas skjult i ord og fraser som dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...