Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #142 Skrevet 20. mars 2015 Takk. Det stemmer veldig at jeg er pisslei. Beklager at jeg ikke får til å sitere innlegget fra mobil.. Men kommer jeg noen gang til å finne en som er verdt det? Stjernen Ja, men det kan ta sin tid.
minister-mio Skrevet 20. mars 2015 #143 Skrevet 20. mars 2015 Kommer det til å skje meg noe bemerkelsesverdig i løpet av april?
Gjest Oubliette Skrevet 20. mars 2015 #145 Skrevet 20. mars 2015 Burde jeg glemme han som opptar tankene mine og bli der jeg er?
Gjest Veritaserum Skrevet 20. mars 2015 #146 Skrevet 20. mars 2015 Kommer jeg til å møte noen i morgen? Eller kommer jeg til å ende opp i sengen med han jeg prater med. Skal nemlig ut på byen.
fullførsetningen Skrevet 20. mars 2015 #147 Skrevet 20. mars 2015 Myntesset. Ja, foreslå det, vil bli en suksess. Lykke til. Oooh, føles litt skummelt detta, men får vri hjernen på et eller annet fram til da. Thank you, ma'am.
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #148 Skrevet 20. mars 2015 Kommer det til å skje meg noe bemerkelsesverdig i løpet av april? Sverdkongen. En person du egentlig hadde avfeied som irrelevant vil sette grenser og begynne et seriøst machiavellisk spill, plutselig blir den her person en kraft du må regne med.
minister-mio Skrevet 20. mars 2015 #149 Skrevet 20. mars 2015 Sverdkongen. En person du egentlig hadde avfeied som irrelevant vil sette grenser og begynne et seriøst machiavellisk spill, plutselig blir den her person en kraft du må regne med. Hvem er denne personen da..? Altså jeg har en anelse, men...
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #150 Skrevet 20. mars 2015 Kommer jeg til å møte noen i morgen? Eller kommer jeg til å ende opp i sengen med han jeg prater med. Skal nemlig ut på byen. 2/Sverd. Og akkurat her gav stokken fanden i å svare meg, den gikk stalemate. Viser to sverd, to dører og sjakkbrett som gulv. Da har jeg ikke kommet til terningen og den livløse figuren.... Uansett, hva med pose og sekk og så fortell meg alt om det etterpå? dvs søndag?
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #152 Skrevet 20. mars 2015 Blir jeg snart skikkelig frisk igjen? 4/Mynter. Nei, men du vil få det bedre med det at du trenger hjelp nu og da.
Gjest Veritaserum Skrevet 20. mars 2015 #153 Skrevet 20. mars 2015 2/Sverd. Og akkurat her gav stokken fanden i å svare meg, den gikk stalemate. Viser to sverd, to dører og sjakkbrett som gulv. Da har jeg ikke kommet til terningen og den livløse figuren.... Uansett, hva med pose og sekk og så fortell meg alt om det etterpå? dvs søndag? snakk om kryptisk melding gitt. Lørdag det er snakk om. Han jeg prater med kommer nemlig, men usikker på om jeg ender opp med han eller noen andre.
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #154 Skrevet 20. mars 2015 Burde jeg glemme han som opptar tankene mine og bli der jeg er? Elskerne. Det er det bare du som kan velge. Men det er ei tid for deg nu og gjøre de store valgene og still deg selv spørsmålet, vil jeg virkelig leve livet mitt med en jeg ikke er sikker på er det jeg vil ha? Lykke til.
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #155 Skrevet 20. mars 2015 Hvordan blir april og mai for meg? Narren. Det blir fenomenale måneder for deg. Alt går, som narren sier, der han vandrer bekymringsløst nedover trappen.
Catlin Skrevet 20. mars 2015 #156 Skrevet 20. mars 2015 Narren. Det blir fenomenale måneder for deg. Alt går, som narren sier, der han vandrer bekymringsløst nedover trappen. Så kult. Ser fram til de månedene med spenning. Er jeg heldig, så kan jeg ikke være med på neste "tarot for single" Tilbakemelding kommer i begynnelsen av juni :D
Gjest Mythic Skrevet 20. mars 2015 #158 Skrevet 20. mars 2015 4/Mynter. Nei, men du vil få det bedre med det at du trenger hjelp nu og da. Usj, da. Men takk for kort igjen
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #159 Skrevet 20. mars 2015 Bedrer økonomien min seg i 2015? Solen. Ja.
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #160 Skrevet 20. mars 2015 Så kult. Ser fram til de månedene med spenning. Er jeg heldig, så kan jeg ikke være med på neste "tarot for single" Tilbakemelding kommer i begynnelsen av juni :D Det er ambisjonen sin det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå