Gå til innhold

Tarot for single (for april 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Hvordan han ser ut...

10.jpg

Han er mager og senete, og høy.

Får du opp noe om når jeg ev. møter denne drømmeprinsen? :) Takktakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Døden.

13.jpg

Nei, han er ukjent, og du vil føl det som du skifter ham, men det blir bra til slutt.

Oj, Døden (vet ikke helt om jeg likte dette kortet...)

Jeg forstår ikke helt hva du mener med det å skifte ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du fortsatt, TS? :icon_lol: sitter med carlsberg just nu! :D

Jeg lurer på hvordan det ser ut mellom meg og fyren jeg har klart å forelske meg i? :(:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha. Jeg kjenner et par sånne og jeg.....tror at jeg ikke spør mere i full offentlighet akkurat nå. lol

Nå ble jeg nysgjerrig nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!! Missa tråden altså, og jeg som har sjekka innom i det siste etter en ny tarottråd.... Det var da som bare...Ja ja, bedre lykke neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en oppdatering etter i morgen kveld :)

Skål!

Det var absolutt en trivelig kveld, og den skal helt klart gjentas. Hvorvidt alle myntene satses på han seinere, vet man ikke enda :) Men jeg er åpen for det!

Steike for en heit fyr!!!! (Måtte bare få det ut :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var absolutt en trivelig kveld, og den skal helt klart gjentas. Hvorvidt alle myntene satses på han seinere, vet man ikke enda :) Men jeg er åpen for det!

Steike for en heit fyr!!!! (Måtte bare få det ut :D)

Kult, det her blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Narren.

0.jpg

Det blir fenomenale måneder for deg. Alt går, som narren sier, der han vandrer bekymringsløst nedover trappen.

Så kult. Ser fram til de månedene med spenning. Er jeg heldig, så kan jeg ikke være med på neste "tarot for single" Tilbakemelding kommer i begynnelsen av juni :D

Det er ambisjonen sin det.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/Cups.

44.jpg

Blir artig og lykkelig tid fremover og gjør det beste ut av det. Har du hellet generelt med deg så bruk det for det for alt hva det er verdt.

Har vært en helt super vår på ALLE områder !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ha, vil du skrive mer? ;)

Lovet deg tilbakemelding i begynnelsen på juni, så jeg får vel kanskje skrive litt mer. Hatt en aldeles strålende vår - vært mye borte på besøk, hatt mye besøk, reist en del, økonomien har bedret seg og det er slutt på singel tilværelsen. MÅ jo bare være fornøyd med våren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet deg tilbakemelding i begynnelsen på juni, så jeg får vel kanskje skrive litt mer. Hatt en aldeles strålende vår - vært mye borte på besøk, hatt mye besøk, reist en del, økonomien har bedret seg og det er slutt på singel tilværelsen. MÅ jo bare være fornøyd med våren da.

Så fint å lese, er så glade på dine vegne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese, er så glade på dine vegne. :klem:

Det gikk min vei som jeg håpet. Kommer til å savne tarot-for-single-trådene. Men skal holde øynene åpen for tarot-tråder som er åpen for alle. Takk for mange fine tarot-kvelder så langt. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk min vei som jeg håpet. Kommer til å savne tarot-for-single-trådene. Men skal holde øynene åpen for tarot-tråder som er åpen for alle. Takk for mange fine tarot-kvelder så langt. *klem*

Takk for det, glad jeg kunne hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

*nå er det 1 juli og vi lever i håpet om at det kommer en ny seanse med o store korttrekkerinnen*

:ninja: <----- veldig anonym



Anonymous poster hash: 7bc6f...e78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*nå er det 1 juli og vi lever i håpet om at det kommer en ny seanse med o store korttrekkerinnen*

:ninja: <----- veldig anonym

Anonymous poster hash: 7bc6f...e78

 

 

Det skal bli snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...