Gå til innhold

Tarot for single (for april 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Sverddronningen.

62.jpg

Du vil finne ut av å bryte ned redselen som holder deg unna for og lykkes. Kaste terningen og rett og slett tillatt deg selv å hive deg ut i de mulighetene som du vet er der jobbmessig. Våg og sloss litt. Du lever bare en gang.

Wow! Dette er spennende og spot on i forhold til hva jeg har hørt andre steder. Jeg vet ikke om mulighetene akkurat nå, men hvem vet hva som dukker opp. Takk :blomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du får tid, kan du trekke et kort for i morgen? Bare se om du kan tolke om jeg burde bevege meg ut av hula mi (leiligheten) i morgen eller om jeg bare kan fortsette å være usosial en stund til :) Og eventuelt hvorfor :)

10/Mynter.

73.jpg

Du må ut, ikke en konflikt som sådan, men du må se over noen småting du støtter oppom og "bokfører".

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Verden.

21.jpg

Det ordner seg, for å si det slik. Mann, hus, 2, 3 barn og volvo stasjonsvogn. Hvis det er greia du ønsker deg.

:omg: Jeg er jo bare 21, så er ikke akkurat det jeg ønsker hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtehold

14.jpg

Ment for hverandre....

Mer som at dere traff hverandre på rett sted til rett tid, ikke noe mer hokus pokus enn det.

Men kommer vi til å få det bra sammen i lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 198, kan jeg få et kort? :engel:

if so: hvordan ser den kommende tiden ut mtp kjærlighet? Blir det noe seriøst med han jeg har i tankene?

Vognen.

7.jpg

Ja, det blir. Virker som at det er et lidenskapelig forhold da, dere sloss om hvilken retning det her forholdet skal ta, hvem som skal være i ledelsen...

Ikke sloss for mye, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:omg: Jeg er jo bare 21, så er ikke akkurat det jeg ønsker hahaha.

Vel, men hvis du ønsker deg noe annet ut av et forhold så blir det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10/Mynter.

73.jpg

Du må ut, ikke en konflikt som sådan, men du må se over noen småting du støtter oppom og "bokfører".

Takk! Da skal jeg tenke litt på den og se hva jeg finner ut av i morgen.. Dagtid eller kveldstid? Si ja til en date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er ståa på kjærlighetsfronten nå?

3/Sverd.

52.jpg

Du sliter, og du er pisslei.

Vend det alt ryggen og slapp av ei stund. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/Staver.

30.jpg

Det er en stor sjanse å ta. For dere begge, men nu når det er sagt så er det så enkelt som at vi angrer mer på det vi ikke gjorde enn det vi utførte, så hvis du ikke blir ilag med ham, så vil du aldri få vite om det virkelig kunne være forholdet med stor F.

Takk :)

Må jeg flytte på meg for å få jobb til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da skal jeg tenke litt på den og se hva jeg finner ut av i morgen.. Dagtid eller kveldstid? Si ja til en date?

Månen.

18.jpg

Ja, date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis ser hausten ut for meg og mine?

Keiserinnen.

3.jpg

Veldig kreativ og fruktsommelig periode, alle dine vil være i AW på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil det være en god ide å spørre om jeg og den jeg tenker på kan finne på noe bare oss to helt i slutten av måneden eller i starten av april? (Vi vil se hverandre ofte den nærmeste tiden, og ingen av oss vil ha noe særlig tid til noe før omtrentlig da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det være en god ide å spørre om jeg og den jeg tenker på kan finne på noe bare oss to helt i slutten av måneden eller i starten av april? (Vi vil se hverandre ofte den nærmeste tiden, og ingen av oss vil ha noe særlig tid til noe før omtrentlig da).

Myntesset.

64.jpg

Ja, foreslå det, vil bli en suksess. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Keiserinnen.

3.jpg

Veldig kreativ og fruktsommelig periode, alle dine vil være i AW på grunn av det.

AW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Det stemmer veldig at jeg er pisslei. Beklager at jeg ikke får til å sitere innlegget fra mobil..

Men kommer jeg noen gang til å finne en som er verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...