Gå til innhold

Tarot for single (for april 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det riktig av meg å få inn i et forhold med S?

9/Staver.

30.jpg

Det er en stor sjanse å ta. For dere begge, men nu når det er sagt så er det så enkelt som at vi angrer mer på det vi ikke gjorde enn det vi utførte, så hvis du ikke blir ilag med ham, så vil du aldri få vite om det virkelig kunne være forholdet med stor F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Magikeren.

1.jpg

Ja, du har vist i 6/Staver at din kompetanse kan brukes flere steder enn der du er nu, nå ser det ut til at du skal bygge platform på et mer øde sted enn der du er nu og Magikeren er alltid til stede i prosjektene sine.

Takker, vennen :hjerte:

Så spørs det om det blir med strekking av linjer, eller med styring av risiko hos nåværende konkurrent eller om jeg og kattene mine reiser østover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsa mi framover?

6/Mynter.

69.jpg

Den vil være i ubalanse, energien din må på sparebluss. Si nei til alt som ikke er produktivt. Du har ikke sjanse til å bli bedre med mindre du lærer deg å sette grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, vennen :hjerte:

Så spørs det om det blir med strekking av linjer, eller med styring av risiko hos nåværende konkurrent eller om jeg og kattene mine reiser østover ;)

Kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettferdighet.

11.jpg

Nei, det er ingen som skal fortelle deg eller den mannen hvem dere skal bli forelsket i og bli ilag med.

Er vi ment for hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernen.

17.jpg

Ja, men du må være tålmodig.

Takk, det skal jeg forsøke på. :) Fine bilder i den stokken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/Mynter.

69.jpg

Den vil være i ubalanse, energien din må på sparebluss. Si nei til alt som ikke er produktivt. Du har ikke sjanse til å bli bedre med mindre du lærer deg å sette grenser.

Ja, det var spot on! Har jobba for mye i det siste og brukt krefter/energi jeg ikke har......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi ment for hverandre?

Måtehold

14.jpg

Ment for hverandre....

Mer som at dere traff hverandre på rett sted til rett tid, ikke noe mer hokus pokus enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 198, kan jeg få et kort? :engel:

if so: hvordan ser den kommende tiden ut mtp kjærlighet? Blir det noe seriøst med han jeg har i tankene?

Nu må du skynde deg å skrive to innlegg et steds hen (Gjør meg vanskelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gåte jeg holder på å lære meg å knekke koden til. Vil jeg få det til etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en gåte jeg holder på å lære meg å knekke koden til. Vil jeg få det til etter hvert?

Begerknekten.

47.jpg

Ja, som du ser ut fra terningene så er den her unge mennesket veldig suksessfull i det han gjør, han tar seg en sip ut fra tekoppen nu, midt opp i all kodeknekkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig glade for den tilbakemelding der pga jeg trenger det for å forbedre meg i min kortlesningskunst.

Hvis du får tid, kan du trekke et kort for i morgen? Bare se om du kan tolke om jeg burde bevege meg ut av hula mi (leiligheten) i morgen eller om jeg bare kan fortsette å være usosial en stund til :) Og eventuelt hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begerknekten.

47.jpg

Ja, som du ser ut fra terningene så er den her unge mennesket veldig suksessfull i det han gjør, han tar seg en sip ut fra tekoppen nu, midt opp i all kodeknekkingen.

Håper det jeg vil bli like flink. Takk igjen for svar og ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det ut på kjærlighetsfronten framover?

Verden.

21.jpg

Det ordner seg, for å si det slik. Mann, hus, 2, 3 barn og volvo stasjonsvogn. Hvis det er greia du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...