Gå til innhold

Dine beste stretchy jeans?


Via

Anbefalte innlegg

Uansett så skal man egentlig ikke vaske jeans med mindre det er nødvendig, helst bare noen ganger i året.

Har hørt at 7 for all mankind er bra hvis du drar til utlandet. Ellers burde du bare dra på carlings ellerno og prøve, de som jobber der pleier alltid å ha skikkelig peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen skinny strech jeans jeg kjøpte på River Island for 30 pund, de er overraskende digge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel skinzee! Superbehagelige og kjempefine. Alt annet bare støver ned i skapet etter at jeg oppdaget disse!

Signerer på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte i Trondheim. De hadde mange hengende på stativet så tror de solgte ut en del.

Hvilket kjøpesenter?

Anonymous poster hash: bf328...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt ingen av den myke og tynne typen strechy-jeans er fine på rumpa. Har prøvd de på Bik Bok, Dr Denim og mange fra billigbutikkene. Ingen er fine bak. Hver gang jeg bruker de må jeg ha lang topp over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter denne! Utrolig god å bruke, selv for ei på 173 cm som sliter med at bukser blir for korte! Men også her synes jeg de blir fort blasse etter vask :(

Hm, skjønner ikke det. Min har holdt seg kjempe godt tross masse vask :) Kjøpte den med en gang den kom ut, og det må da være godt over halvannet år siden. Den buksa jeg har brukt mest. Begynner å bli litt slitt i skrittet nå, så må nok snart gå til innkjøp av ny :P

Dette er den vanlige blå olafargede. Mulig de mørke holder seg dårligere i fargen :)

Anonymous poster hash: 6dde9...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, skjønner ikke det. Min har holdt seg kjempe godt tross masse vask :) Kjøpte den med en gang den kom ut, og det må da være godt over halvannet år siden. Den buksa jeg har brukt mest. Begynner å bli litt slitt i skrittet nå, så må nok snart gå til innkjøp av ny :P

Dette er den vanlige blå olafargede. Mulig de mørke holder seg dårligere i fargen :)

Anonymous poster hash: 6dde9...8d9

Det er den svarte som mister fargen fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et veldig fornøyd med de fra Bik Bok. Beste jeg har prøvd og behagelig å gå med.

Har 2 lyse blå, en mørke blå og en svart. Dessverre er den svarte misfarget, så må nok invitere i en ny snart. De ande har jeg hatt i over et år og synes holder seg greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så hvis det er nevnt tidligere, så beklager jeg.

Uansett, jeg er kjempefornøyd med mine stretchjeans fra DL 1961. Til og med den svarte jeansen har beholdt svartfargen tross vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelsket meg helt i Dr.denim buksene. Jeg pleier å kjøpe dem på Carlings, de har forskjellige typer, men jeg har bare prøvd Dr.denim Plenty som koster 399 kr. Eneste minuset med buksene er at fargen på mine har forsvunnet endel, de ble kjøpt i desember, så de er ca 4 mnd, og de er litt utvidet, så jeg anbefaler deg å kjøpe de i hvertfall 1 strl mindre en det du pleier å bruke. Jeg kjøpte mine i XS men bruker til vanlig S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i bukser, men når jeg bruker er det Bik Bok sine. Slipper gnagingen på magen og jeg føler jeg kan bøye meg.

Har ikke opplevd at de har blitt slitt, men det er kanskje fordi jeg ikke bruker den hver dag. Hva om du investerer i flere, sånn at alle varer litt lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelsket meg helt i Dr.denim buksene. Jeg pleier å kjøpe dem på Carlings, de har forskjellige typer, men jeg har bare prøvd Dr.denim Plenty som koster 399 kr. Eneste minuset med buksene er at fargen på mine har forsvunnet endel, de ble kjøpt i desember, så de er ca 4 mnd, og de er litt utvidet, så jeg anbefaler deg å kjøpe de i hvertfall 1 strl mindre en det du pleier å bruke. Jeg kjøpte mine i XS men bruker til vanlig S.

Jeg bruker vanligvis M i bukser, og jeg måtte kjøpe XS. De har ikke mistet formen, men heller blitt tilpasset meg etterhvert :) Han i butikken anbefalte å heller kjøpe for liten størrelse, da den skal sitte tett inntil kroppen.

Anonymous poster hash: bf328...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker vanligvis M i bukser, og jeg måtte kjøpe XS. De har ikke mistet formen, men heller blitt tilpasset meg etterhvert :) Han i butikken anbefalte å heller kjøpe for liten størrelse, da den skal sitte tett inntil kroppen. Anonymous poster hash: bf328...254

Ja, skulle gjerne hatt de litt mindre, men XS var den minste strl de hadde der, så de er egentlig for store nå som jeg har brukt dem en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Mine beste stretchy jeans er, Nudie, Bik Bok og Never Denim, Tiger of Sweden, Acne, Levis Curve. De er veldig trange og mister ikke fasongen og er behagelige på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel skinzee! Superbehagelige og kjempefine. Alt annet bare støver ned i skapet etter at jeg oppdaget disse!

Hei! Hvordan er disse i størrelsen? Skal kjøpe meg en, men vet ikke om jeg bør gå ned 1 størrelse? Bruker til vanlig 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Hei! Hvordan er disse i størrelsen? Skal kjøpe meg en, men vet ikke om jeg bør gå ned 1 størrelse? Bruker til vanlig 27.

Hei! :) Jeg bruker også 27 til vanlig og har 27 i disse også. :) Så de er helt normale. Vider seg ikke så mye ut som mange andre bukser heller, så kunne ikke hatt noe mindre. Gled deg til du får den! Elsker de buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg bruker også 27 til vanlig og har 27 i disse også. :) Så de er helt normale. Vider seg ikke så mye ut som mange andre bukser heller, så kunne ikke hatt noe mindre. Gled deg til du får den! Elsker de buksene.

Takk for raskt svar! :D Er de greie på bena og, mtp lengden? Da bestiller jeg den nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Takk for raskt svar! :D Er de greie på bena og, mtp lengden? Da bestiller jeg den nå!

Bare hyggelig. :) Temmelig normale i beinlengden også, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly-buksene fra Gina tricot - de gjorde livet mitt, altså .. :fnise:

Eneste buksene som varer en god stund, er super stretchy og som faktisk ikke er alt for lange! Har hofter og lår, men korte ben - så disse er perfekte for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...