Gå til innhold

Dine beste stretchy jeans?


Via

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Diesel skinzee! Superbehagelige og kjempefine. Alt annet bare støver ned i skapet etter at jeg oppdaget disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah High waist fra Cubus! Beste, flotteste og mest holdbare buksa jeg noen gang har hatt :)

Anonymous poster hash: 6dde9...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg vært på en aldri så liten jeans-runde. Frustrasjon 1: hvorfor har alle jeans med fin blåfarge så innmari gule sømmer? Jeg synes ikke det er spesielt pen, og utenom BikBok sine har jeg ikke sett noen eneste ordentlig olabukse-blå uten gul søm. Frustrasjon 2: hvorfor er alle så korte i beina?!?, og frustrasjon 3: hvorfor så dårlig utvalg av størrelser? Var på Storo Storsenter i dag, og innom BikBok, Monki, Carlings, Gina Tricot og Cubus - det er mulig jeg er for kresen, men fant ingen ting som var bra nok (hadde tenkt å krype til korset og kjøpe nok en fra BikBok, men de var tomme for alt annet enn XS og S)............ :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg holder meg til Armani. Jentene på jobb synes de ser nye ut de ytterst få gangene de ser meg i jeans.

De holder farven svært godt og er behagelige, men de er ikke tights om det er det som er sammenlikningsgrunnlaget, og de koster jo det de koster da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også glad i Dr.Denim sine, men jeg er veldig misfornøyd med at de er så tynne i stoffet i skrittet. Om jeg strekker det litt ut så kan jeg se igjennom tøyet, og de holder i ca 8 mnd før de må skiftes ut.

Men passformen er veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt tre Piecee bukser i ulike farger fra VILA. Veldig deilig å gå i og foreløpig har de holdt på fargen. Har bare vasket de ca. 8-10 ganger enda så vet ikke nok om kvaliteten. Koster bare 299



Anonymous poster hash: b5b9f...ccb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIECES heter de over*



Anonymous poster hash: b5b9f...ccb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 183 cm høy og sliter også med lengden TS! Digger Bikbok sine, men de blir fort slitt ja. Gå tilbake med buksa som er slitt og du får ny gratis! De har ikke lov å si nei til reklamasjoner i Varnerkjeden, jobba der selv ;) Trenger ikke kvittering heller. Mollybuksene fra Gina er gode, men vider seg veldig ut og er veldig korte. Dr.Denim er gode, men farger av som bare det før du har vasket den, og fargen forsvinner fort, pluss for bra lengde. Elsker jeansen Leigh fra Topshop, men de sender jo ikke til Norge. Ellers kan du prøve bukser hos Weekday, de har noen jeg ikke husker navnet på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter også etter strechy jeans. Men har stor rumpe og lår, med litt mage. Og finner ikke noen som passer.

Xl i bikbok blir for liten, akkurat for liten.

Anonymous poster hash: 47f21...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle spørre om det var noen som hadde funnet en finn bukse til den kroppsformen :P

Anonymous poster hash: 47f21...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Skyler modellen fra Lee. De er smale, holder godt på fargen, høye i livet og behagelige på. Ellers så har MAC noen superdeilige bukser, Dream Skinny.

Anonymous poster hash: c0fa0...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle spørre om det var noen som hadde funnet en finn bukse til den kroppsformen :P

Anonymous poster hash: 47f21...df9

Mamma bruker størrelse 46 i bukser, tror jeg (XXL i overdeler). Hun har mye rumpe og lår og litt mage, og hun er stor fan av buksene fra Gerry Weber. :)

Anonymous poster hash: bf328...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jegging Jane fra Cubus.

:skya:

Har forelsket meg helt i disse♥♥]

Å til 199,- så kan man fint fylle opp skapet uten å bli blakk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lee sine bukser med høyt liv. Like behagelig som BIk Bok sine, men mer holdbare.



Anonymous poster hash: e9746...8c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg går inn på bikbok sin hjemmeside og så trykker på never denim, og så jeans, kommer det jo opp masse forskjellige bukser? Har veldig lyst på en behagelig bukse som også er lang i beina siden jeg et 180 høy. Hvilken bukse er det snakk om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly high waist fra Gina tricot!! Har lagt min elsk på dem

Kjøpte meg nettopp en slik - bare 49,- på salg nå! Kjempedeilig bukse og så mye stretch at jeg faktisk har plass til gravid-magen i den (gikk riktignok opp en størrelse, men).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på bikbok sin hjemmeside og så trykker på never denim, og så jeans, kommer det jo opp masse forskjellige bukser? Har veldig lyst på en behagelig bukse som også er lang i beina siden jeg et 180 høy. Hvilken bukse er det snakk om? :)

Min heter Higher superflex, 33 lengde. Jeg er 183, og den er lang nok til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...