Gå til innhold

Dine beste stretchy jeans?


Via

Anbefalte innlegg

Diesel skinzee! Superbehagelige og kjempefine. Alt annet bare støver ned i skapet etter at jeg oppdaget disse!

Finnes de i svart med høyt liv?

Anonymous poster hash: e9746...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du til Storbritannia må jeg virkelig anbefale bukser fra New Look! De har en premium-bukse der til 350,- eller lignende som er kjempemyk. Jeg hamstrer denne hver gang jeg er i London eller omegn :)

Ellers har jeg hørt at Gina Tricot skal ha en veldig god stretchbukse, men jeg vet ikke navnet på modellen dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Finnes de i svart med høyt liv? Anonymous poster hash: e9746...8c1

Jepp! :) Finnes i både lav, normal og høy livvidde. Elsker de jeansene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :) Finnes i både lav, normal og høy livvidde. Elsker de jeansene.

HURRA!! :bolledeig:

Anonymous poster hash: e9746...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemer med Never Denim buksene. Elsker de, men de ryker jo alt for fort... Nå har eg prøvd meg på noen fra Vero Moda, de er billigere og suuuupermyke. Veldig gode å gå med :) Ang fargen og holdbarhet kan jeg ikke svare enda, da jeg ikke har hatt de så lenge. De er billigere enn på bikbok og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også to bukser fra Never Denim kolleksjonen, men de begynner å bli slitt og jeg tror de har mistet mye av den opprinnelige fargen. Stoffet er så tynt så føler ikke de er veldig god kvalitet, men jeg kjøper jo de fordetom. Men min ultimate favoritt-jeans bukse er Diesel Skinzee jeansen. De er jeans-stoff, men er veldig behagelig på grunn av mye stretch. De blir ikke fort slitt og er ikke alt for dyre



Anonymous poster hash: 24d63...0c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo Dr. Denim en tights bukse til 399,- så man får jo det man betaler for...

Men hvis det er gode jeans, både på kvalitet, farge og komfort, kan det være greit å heller investere i skikkelig jeans.

Diesel skinzee er helt klart min personlige favoritt. Stoffet er godt å mykt, stretchy og de kommer i mange flotte vasker. Alt i fra low, mid- og highwaist. Skinzee modellene er og veldig flatterende når man har en del rumpe/lår/hofter, da lommestørrelsen- og plasseringen er store og plassert nært hverandre.

Ellers har Levis kommet med noen helt nye fantastiske jeans. Hi rise skinny eller super skinny. De har et fantastisk mykt og godt material, som i tillegg er veldig stretchy. Man får mer følelsen av at det er en tights pga at det er så komfortabelt.

Tiger of Sweden sin high waist er også helt fantastisk. Ser det var en som kommenterte at fargen fra den svarte forsvant fort å ble grå, så stemmer dette ganske godt, ettersom denne modellen er en fader, og det er meningen at buksa skal få den kule utvaskede grå vasken.

Ellers kommer jo alt selvfølgelig helt an på hvordan man behandler jeansen sin. Vasker man den mye, så er det bare å forvente at den slites fort, da for mye maskinvask er døden for den.

Men skal man først vaske jeansen, så aldri mer enn 30 grader, alltid på vranga, ikke tørketrommel eller tøymykner. Vask heller jeansen så lite som mulig, å drøy det lengst mulig før første vask. Putt heller buksa i en plastpose i fryseren i 24 timer. Dette dreper bakteriene og fjerner vond lukt.

Er du usikker på hva du passer, så er det beste å spørre de som jobber i butikken, for tro det eller ei, de er der for å hjelpe dere! :opplyser:

Håper dette gjør det litt lettere for gjengen her inne å finne seg flotte jeans i fremtiden :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Dr. Denim en tights bukse til 399,- så man får jo det man betaler for...

Men hvis det er gode jeans, både på kvalitet, farge og komfort, kan det være greit å heller investere i skikkelig jeans.

Diesel skinzee er helt klart min personlige favoritt. Stoffet er godt å mykt, stretchy og de kommer i mange flotte vasker. Alt i fra low, mid- og highwaist. Skinzee modellene er og veldig flatterende når man har en del rumpe/lår/hofter, da lommestørrelsen- og plasseringen er store og plassert nært hverandre.

Ellers har Levis kommet med noen helt nye fantastiske jeans. Hi rise skinny eller super skinny. De har et fantastisk mykt og godt material, som i tillegg er veldig stretchy. Man får mer følelsen av at det er en tights pga at det er så komfortabelt.

Tiger of Sweden sin high waist er også helt fantastisk. Ser det var en som kommenterte at fargen fra den svarte forsvant fort å ble grå, så stemmer dette ganske godt, ettersom denne modellen er en fader, og det er meningen at buksa skal få den kule utvaskede grå vasken.

Ellers kommer jo alt selvfølgelig helt an på hvordan man behandler jeansen sin. Vasker man den mye, så er det bare å forvente at den slites fort, da for mye maskinvask er døden for den.

Men skal man først vaske jeansen, så aldri mer enn 30 grader, alltid på vranga, ikke tørketrommel eller tøymykner. Vask heller jeansen så lite som mulig, å drøy det lengst mulig før første vask. Putt heller buksa i en plastpose i fryseren i 24 timer. Dette dreper bakteriene og fjerner vond lukt.

Er du usikker på hva du passer, så er det beste å spørre de som jobber i butikken, for tro det eller ei, de er der for å hjelpe dere! :opplyser:

Håper dette gjør det litt lettere for gjengen her inne å finne seg flotte jeans i fremtiden :biggrin:

Men vil en jente som bruker str L i Dr.Denim og flex-buksene til Bik Bok passe disse? Har dårlig erfaring med å prøve trange jeans etter jeans så svetta renner inne på prøverommet...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker buksene fra american eagle, de har jeg sverget til i alle år. I det siste har jeg begynt å kjøpe bukser på bik bok også. Begge er utrolig gode å ha på og sitter som et skudd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter også etter strechy jeans. Men har stor rumpe og lår, med litt mage. Og finner ikke noen som passer.

Xl i bikbok blir for liten, akkurat for liten.

Anonymous poster hash: 47f21...df9

Jeg har brei rumpe, store lår og litt mage (når jeg ikke er gravid, riktignok :ler: ) og eneste jeg får på meg er Jegging Jane fra cubus. Husker ikke hvor høyt strl deres går per nå, men jeg kjøper den største de har. Vanligvis finner jeg ikke noe som passer i samme strl andre steder, men disse er helt fantastiske ! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en slik - bare 49,- på salg nå! Kjempedeilig bukse og så mye stretch at jeg faktisk har plass til gravid-magen i den (gikk riktignok opp en størrelse, men).

Er det sant? Hvor finner jeg dette? Har ikke sett noe av det her i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Hvor finner jeg dette? Har ikke sett noe av det her i Oslo

Kjøpte i Trondheim. De hadde mange hengende på stativet så tror de solgte ut en del.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruKG

Jeg har prøvd mange jeans og jeg synes egentlig de nye stretchy jeansene blir for tynn i stoffet. Noen av de er jo så tynn i stoffet at du knapt kan kjenne at du har de på deg, det liker ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Skal du til Storbritannia må jeg virkelig anbefale bukser fra New Look! De har en premium-bukse der til 350,- eller lignende som er kjempemyk. Jeg hamstrer denne hver gang jeg er i London eller omegn :)

Ellers har jeg hørt at Gina Tricot skal ha en veldig god stretchbukse, men jeg vet ikke navnet på modellen dessverre.

Du får kjøpt New Look hos Zalando :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil en jente som bruker str L i Dr.Denim og flex-buksene til Bik Bok passe disse? Har dårlig erfaring med å prøve trange jeans etter jeans så svetta renner inne på prøverommet...

Absolutt! Jeg bruker selv M eller L i Dr. Denim og Flex, og mellom 29-30 i Levis og Diesel. Uvant med "skikkelig" jeans første gangene, men guuud så glad jeg er i de nå! Holder alt mye bedre inne, og mye mer flatterende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hannah High waist fra Cubus! Beste, flotteste og mest holdbare buksa jeg noen gang har hatt :)

Anonymous poster hash: 6dde9...8d9

Støtter denne! Utrolig god å bruke, selv for ei på 173 cm som sliter med at bukser blir for korte! Men også her synes jeg de blir fort blasse etter vask :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Jeg bruker selv M eller L i Dr. Denim og Flex, og mellom 29-30 i Levis og Diesel. Uvant med "skikkelig" jeans første gangene, men guuud så glad jeg er i de nå! Holder alt mye bedre inne, og mye mer flatterende :)

Hm, takk for svar men er fremdeles skeptisk. Husker da de nye Levisbuksene, lagd for damer med former kom, satt ikke fint på pluss at når jeg bruker bukser med tomme-str må jeg opp i 32-33(i hvertfall sist gang jeg prøvde, begynner å bli noen år siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gina sin molly idag, satt som støpt! Perfekt for oss småfolk:) skal prøve den litt og se om den holder fasongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Dr. Denim, og har både Solitaire, Regina og Plenty, selv om jeg nok har en forkjærlighet for modellene med høyt liv og ikke bruker den sistnevnte så veldig mye.. Men det er som flere skriver her - de svarte farger av, eller 'tørrblør' veldig. For meg løste det seg etter 1-2 vask på vranga, men jeg er spent på hvor lenge det går før den svarte jeansen er mer eller mindre grå. Har inntrykk av at de jeansene med flere farger holder bedre på fargen, men det vet jeg ikke sikkert. Mine har hvertfall gjort det så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...