Gå til innhold

Dine beste stretchy jeans?


Via

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg gjorde meg selv en bjørnetjeneste da jeg kjøpte mitt første par med Never Denim fra Bik Bok. Etter dette takler jeg nesten ikke den stive Levis-buksen min, eller generelt bukser som ikke er like behagelig som en treningstights. Dessverre sliter jeg ut feks Never Denim veldig fort - i løpet av 6-7-8 måneder blir det hull ved lårene/i skrittet, ikke nødvendigvis fordi gnisser, men stoffet blir bare helt tynnslitt. En dag setter jeg meg ned på huk, og vips, så spjærer det. Det jeg egentlig vil spørre om - hvilke stretch-jeans foretrekker du? Hvordan ta best mulig vare på dem? Selv har jeg fulgt anvisningene i butikken til punkt og prikke, men det har liksom ikke hjulpet noe særlig...

Så langt har jeg prøvd Never Denim fra Bik Bok (som jeg elsker, men sliter fort ut, en bukse koster jo tross alt 600,-), og fra Monki, hvor buksene koster ca. 300,- men blir mye fortere blass i fargen, og blir ødelagt etter omtrent tilsvarende tid som Never Denim. Noen gode tips? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er godt fornøyd med Zara sine, jeg har et par som jeg har brukt mye, og de er like fine enda.

Jeg vasker som angitt, og vasker vel buksa etter 1 ukes bruk eller så, den henger alltid tll lufting om nettene og eventuelt dager der jeg ikke bruker den.



Anonymous poster hash: 559fa...9d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gjorde meg selv en bjørnetjeneste da jeg kjøpte mitt første par med Never Denim fra Bik Bok. Etter dette takler jeg nesten ikke den stive Levis-buksen min, eller generelt bukser som ikke er like behagelig som en treningstights. Dessverre sliter jeg ut feks Never Denim veldig fort - i løpet av 6-7-8 måneder blir det hull ved lårene/i skrittet, ikke nødvendigvis fordi gnisser, men stoffet blir bare helt tynnslitt. En dag setter jeg meg ned på huk, og vips, så spjærer det. Det jeg egentlig vil spørre om - hvilke stretch-jeans foretrekker du? Hvordan ta best mulig vare på dem? Selv har jeg fulgt anvisningene i butikken til punkt og prikke, men det har liksom ikke hjulpet noe særlig...

Så langt har jeg prøvd Never Denim fra Bik Bok (som jeg elsker, men sliter fort ut, en bukse koster jo tross alt 600,-), og fra Monki, hvor buksene koster ca. 300,- men blir mye fortere blass i fargen, og blir ødelagt etter omtrent tilsvarende tid som Never Denim. Noen gode tips? :)

WR.UP Jeansene må utvilsomt være de mest behagelig og stretchy jeansene! Vær bare obs på at de er små i størrelse så gå en opp! Da holder de seg bedre også 😊

Jeg tipper du har reklamasjonsrett på bik bok jeansene dine og får sikkert nye😊 Det gjør du iallefall hos weightless.

Anonymous poster hash: 934e6...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du reiser utenlands, så kan jeg aboslutt anbefale TopShop :) Men jeg bruker også bare Bik Bok sine, så jeg har ikke så mange gode tips. Bruker de sjeldent (og vasker de sjeldent) da, så kanskje derfor mine ikke slites så fort? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du reiser utenlands, så kan jeg aboslutt anbefale TopShop :) Men jeg bruker også bare Bik Bok sine, så jeg har ikke så mange gode tips. Bruker de sjeldent (og vasker de sjeldent) da, så kanskje derfor mine ikke slites så fort? :vetikke:

Det skal jeg huske på til neste gang jeg er et sted med TopShop :) Jeg bruker mine mye, det skal sies, og prøver å ikke vaske de for ofte, lufter i mellomtider. Føler jeg liksom ikke kan vaske dem noe sjeldnere enn jeg gjør heller :/

WR.UP Jeansene må utvilsomt være de mest behagelig og stretchy jeansene! Vær bare obs på at de er små i størrelse så gå en opp! Da holder de seg bedre også

Jeg tipper du har reklamasjonsrett på bik bok jeansene dine og får sikkert nye Det gjør du iallefall hos weightless.

Anonymous poster hash: 934e6...072

Takk for tips, skal absolutt sjekkes ut! Reklamasjonsrett har jeg ikke hørt om, det må jeg også lese litt mer om :plystre:

Jeg er godt fornøyd med Zara sine, jeg har et par som jeg har brukt mye, og de er like fine enda.

Jeg vasker som angitt, og vasker vel buksa etter 1 ukes bruk eller så, den henger alltid tll lufting om nettene og eventuelt dager der jeg ikke bruker den.

Anonymous poster hash: 559fa...9d4

Ikke sjekket Zara, det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg huske på til neste gang jeg er et sted med TopShop :) Jeg bruker mine mye, det skal sies, og prøver å ikke vaske de for ofte, lufter i mellomtider. Føler jeg liksom ikke kan vaske dem noe sjeldnere enn jeg gjør heller :/

Takk for tips, skal absolutt sjekkes ut! Reklamasjonsrett har jeg ikke hørt om, det må jeg også lese litt mer om :plystre:

Ikke sjekket Zara, det skal jeg gjøre :)

Husk at Zara er greit for lavere jenter. Men for meg som er 173 blir buksene for korte. Utrolig irriterende!

Anonymous poster hash: befd6...1b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gina tricot har kommet med noen kjempe gode bukser, molly henter dem og er kjempe deilig å ha på.



Anonymous poster hash: 1ab89...5aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Zara er greit for lavere jenter. Men for meg som er 173 blir buksene for korte. Utrolig irriterende!

Anonymous poster hash: befd6...1b5

... det burde jeg kanskje nevnt, er ca. 179, så greit å vite :) Da tror jeg kanskje jeg dropper Zara og sjekker ut noen av de andre!

Gina tricot har kommet med noen kjempe gode bukser, molly henter dem og er kjempe deilig å ha på.

Anonymous poster hash: 1ab89...5aa

Takk, skal se på dem! :)

Jeg liker godt Dr. Denim sine :)

De har jeg heller ikke prøvd. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr denim her også! Fargen holder seg skikkelig godt og jeg bruker den nesten hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Dr. Denim holder på fargen stemmer i hvert fall ikke etter min erfaring, men det er mulig de har gjort endringer siden jeg kjøpte de. Jeg har samme problem som TS med buksene fra Bik Bok, men jeg kjøper de igjen og igjen da jeg ellers er fornøyd. Jeg har også jeans fra Gina Tricot og Tiger of Sweden jeg er fornøyd med. Ville ikke kjøpt sorte jeans fra Tiger of Sweden da de mister fargen like fort som de fra Bik Bok og koster det dobbelte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Denim er de mest fantastiske buksene å ha på seg. Har rundt 7 stk i samme farge. MEN det er nettopp fordi FARGEN FORSVINNER SÅ UTROLIG FORT I VASK! Etter 6-10 runder i vaskemaskinen er ikke buksa svart lenger, men grå. Derfor har jeg så mange av den samme, men 6 av dem er grå og den nyeste er svart.. så lenge det varer da..



Anonymous poster hash: 77146...fff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr denim her også. Veldig gode, men de holder bare ett års tid :/

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst de falmer fort, er det jo bare å hive de i en runde med svart farge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg elsker jeans fra Topshop. de er utrooolig behagelige. neste gang jeg skal dit skal jeg hamstre!! de koster vel ca 400 kr. ellers liker jeg godt Kristen fra Gina Tricot (de med glidelås nederst). disse koster 500 kr. har bare boyfriend jeans fra Never Denim så aner ikke hvordan de andre jeansene derfra er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også BikBok sine, men fargen forsvinner så vanvittig fort. Selv i håndvask!

Elsker sort og er derfor ekstremt nøye på at jeg ikke går rundt i noe jeg trodde var et helsort antrekk, men som i sollyset er fifty shades of grey.

Synes Nudie holder godt på fargen, de har noen jeans som er veldig stretchy, sitter som et kondom og varer i årevis. Kanskje hakket mer ubehagelige, der BikBok sine heller litt mot følelsen av å ha på seg tights, så er kanskje Nudie litt mer jeans.

Jeg er også glad i Topshop sine som mange andre her, de holder ikke fargen for evig, men de er bedre enn BikBok. De føles helt like ut i passform og stoff som BikBok sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste stretchy jeansene jeg har prøvd er Diesel Skinzee. Både behagelige og veldig fine :) Har ikke brukt dem nok til å kunne si noe om kvaliteten, men regner med at den er god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jegging Jane fra Cubus.

:skya:

Har tre par av denne selv. Billig med god strech. Vasker de som om de skulle vært treningstøy, så formen holder seg helt fint til tross for hardt bruk. Men de sorte blir litt blasse etter noen måneder.

Anonymous poster hash: f6414...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...