Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 22.4.2019 den 13.05, smalls skrev:

Savner FruKg litt. Jeg synes hun var underholdende og drøy. Tviler på hun dro på julebord med minikjole og nettingstrømper, men likte å skape reaksjoner.  Hun var en flott dame, men folk ble både sure og provosert av henne. Fikk mye dritt slengt etter. Selv om hun la opp til det selv, så er det dumt hun slettet seg.

Rimelig sikker på at hun er her igjen...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hold the door
2 minutter siden, Dr. Ops skrev:

@Rumle, håper du har det bra.

Skrives når du kommer tilbake :jepp:

Det håper jeg også. Og KG er ikke helt det samme uten henne, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Astoria skrev:

Hvordan ser man om brukeren har slettet seg eller blitt slettet? :) 

Står gjest bak brukernavnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Luna Llena skrev:

Står gjest bak brukernavnet :)

Foran :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.5.2019 den 16.45, Luna Llena skrev:

@Rumle

@fiole

@Salka

@Bonusmammaen

@An0nymBruker

Dere er alle savnet, håper dere snart er tilbake :Nikke:

Og Gregor, synd han slettet seg.

Ååååh, så koselig å bli etterlyst! ♥️ Det hadde jeg aldri trodd :) Noen tror kanskje jeg har vært utestengt, men det har jeg ikke, har bare hatt en pause som ble «litt» lenger enn planlagt. Er alvorlig syk i tillegg til å slite med mye angst og depresjon, så orker ikke være her så mye, men skal prøve å være her litt mer fremover.

Håper du har det bra 💜 Ser du har byttet brukernavn, men skjønte jo hvem du var, hehe. Veldig fint brukernavn, forresten! :ninuskapus:

Så synd Gregor har slettet seg, han var så hyggelig og morsom :( 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka said:

Ååååh, så koselig å bli etterlyst! ♥️ Det hadde jeg aldri trodd :) Noen tror kanskje jeg har vært utestengt, men det har jeg ikke, har bare hatt en pause som ble «litt» lenger enn planlagt. Er alvorlig syk i tillegg til å slite med mye angst og depresjon, så orker ikke være her så mye, men skal prøve å være her litt mer fremover.

Håper du har det bra 💜 Ser du har byttet brukernavn, men skjønte jo hvem du var, hehe. Veldig fint brukernavn, forresten! :ninuskapus:

Så synd Gregor har slettet seg, han var så hyggelig og morsom :( 

Velkommen tilbake!

Blir ekstra redd når noen som er syke har lang pause fra Kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 9.52, Seroxata skrev:

Hoho,registrerte meg just for å mimre over gamle dager på forumet her, første jeg søkte opp var towelie siden hun og meg var bestevenner IRL, og hang her inne konstant for å kverulere 😂

kan si at hun har det kjempebra i dag! Godt gift og har fått seg en liten baby for ikke lenge siden 😊hvem ville trodd det for «noen» år siden

Har ikke sett denne før nå siden jeg har hatt en laaaang pause. Men så hyggelig og gøy at du er tilbake! Så bra at det går så bra med Towelie, du må lure henne tilbake hit! :) Håper du også har det bra. Forresten så leste jeg alltid navnet ditt «sexorata» før. :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...