Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, SVK skrev:

Enig og gledesspreder var utrolig dekkende beskrivelse av vedkommende!

Alltid blid og hyggelig, med masse artige innlegg og bilder.  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Syns fortsatt det er trist at gledessprederen @An0nymBruker  ble borte.

Henger meg på denne. 

Kunnskapsrik og aldri et vondt ord. 

Du er savnet An0! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2018 den 13.12, SVK skrev:

Enig. @An0nymBruker og @Winza dere er ønsket tilbake. 

:)

På 24.11.2018 den 21.18, Malika skrev:

Savner Mann42 og Brutal mann. Og Towelie og NinaKanin. Citronella og Yme. Arabella og Steinar 42. Hun som hadde Kate Winslet som profilbilde, som jeg ikke husker nick.

Alle fine folk til alle tider.

Har Arabella forsvunnet? 😕

På 19.12.2018 den 20.42, smalls skrev:

Ser at Winza er borte. Håper han kommer tilbake snart 🙂

Kjekt å bli nevnt :)

Ser @An0nymBruker er borte, det var veldig synd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas

Savner en mann, men husker kun det var et nick med "Jack" et eller annet. 

Hadde litt kontakt med han sist jeg var bruker her, for noen år siden. Han var en koselig mann, som jeg ikke har klart å glemme.

Kanskje han er her, med annet nick, hva vet jeg?  Husker det var mye tull, med at noen hadde tullet med nick-navnet  hans

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Savner en mann, men husker kun det var et nick med "Jack" et eller annet. 

Hadde litt kontakt med han sist jeg var bruker her, for noen år siden. Han var en koselig mann, som jeg ikke har klart å glemme.

Kanskje han er her, med annet nick, hva vet jeg?  Husker det var mye tull, med at noen hadde tullet med nick-navnet  hans

 

Jacklost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
5 minutter siden, Winza skrev:

Jacklost?

Hørtes kjent ut.  Takk for svar. :)

 

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Winza skrev:

:)

Har Arabella forsvunnet? 😕

Kjekt å bli nevnt :)

Ser @An0nymBruker er borte, det var veldig synd :(

Så hyggelig du er tilbake 🙂 merket du var borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Hørtes kjent ut.  

 

Jeg kalte meg det fra høsten 2015 til våren 2017, da slettet jeg meg og kalte meg winza med nye brukeren (denne)

Får meg til å innse at jeg har hatt samme bruker i nesten 2 år uten å slette meg, hadde aldri trodd det kom til å skje 😛 

Akkurat nå, smalls skrev:

Så hyggelig du er tilbake 🙂 merket du var borte

Kjekt at du fortsatt er her, du er hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg kalte meg det fra høsten 2015 til våren 2017, da slettet jeg meg og kalte meg winza med nye brukeren (denne)

Får meg til å innse at jeg har hatt samme bruker i nesten 2 år uten å slette meg, hadde aldri trodd det kom til å skje 😛 

Kjekt at du fortsatt er her, du er hyggelig :)

Var det jeg trodde, at det var deg. Og du bekreftet dette nå. Ja jeg har ikke vært her på noen år, så har ikke fulgt så nøye med.  Men fint at du har hatt samme brukernavn i de siste årene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Winza skrev:

 

Kjekt at du fortsatt er her, du er hyggelig :)

Ble medlem i 2010, så kanskje jeg overlever 10 års jubileum neste år? ;) hatt samme Nick og bruker hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Var det jeg trodde, at det var deg. Og du bekreftet dette nå. Ja jeg har ikke vært her på noen år, så har ikke fulgt så nøye med.  Men fint at du har hatt samme brukernavn i de siste årene da ;)

Ja har føltes godt å endelig feste seg til et fast brukernavn og bruker :) Og ikke lenger være han som skifter bruker oftere enn folk skifter sokker 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Ble medlem i 2010, så kanskje jeg overlever 10 års jubileum neste år? ;) hatt samme Nick og bruker hele tiden. 

10 års jubileum for 2020 neste år? Haha, fy fader som tiden flyr 😛 Jeg flyttet for meg selv i 2010 og det føles uvirkelig at det er gått nesten 10 år allerede O: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Winza skrev:

10 års jubileum for 2020 neste år? Haha, fy fader som tiden flyr 😛 Jeg flyttet for meg selv i 2010 og det føles uvirkelig at det er gått nesten 10 år allerede O: 

Jepp tiden flyr. Ble bare medlem her for å kunne diskutere Paradise Hotel :hoho: Hadde ikke trodd jeg kom til å bli fast bruker. Men kult du er tilbake igjen  👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvikkvas
28 minutter siden, Winza skrev:

Ja har føltes godt å endelig feste seg til et fast brukernavn og bruker :) Og ikke lenger være han som skifter bruker oftere enn folk skifter sokker 😛

Bra du har funnet roen i livet. 🙄😜

Det er og godt og se , det er liv i deg.  Vel visste det vel fra før. Men huske alle nick her inne? Nei, har ikke klister hjerne. 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Bra du har funnet roen i livet. 🙄😜

Det er og godt og se , det er liv i deg.  Vel visste det vel fra før. Men huske alle nick her inne? Nei, har ikke klister hjerne. 🤣🤣

Winza, Jacklost og Big Jim Rennie er de 3 brukernavne som jeg har brukt i en lengre tid :) Big Jim Rennie var forøvrig bare midlertidig siden jeg så på en serie hvor ene karakteren het det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
5 timer siden, Winza skrev:

Winza, Jacklost og Big Jim Rennie er de 3 brukernavne som jeg har brukt i en lengre tid :) Big Jim Rennie var forøvrig bare midlertidig siden jeg så på en serie hvor ene karakteren het det 😛

Ok, så det er seriekarakterer som er in om dagen. Ja , selv husker jeg ikke gamle nick. Men tror nok det var deg jeg savnet, ja. 😎

Endret av Kvikkvas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...