Salka Skrevet 10. mai 2019 #1381 Del Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Velkommen tilbake! Blir ekstra redd når noen som er syke har lang pause fra Kvinneguiden. Tusen takk! ♥️ Ikke vær redd for meg, jeg kommer ikke til å dø riktig enda. Håper du har det bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. mai 2019 #1382 Del Skrevet 10. mai 2019 Just now, Salka said: Tusen takk! ♥️ Ikke vær redd for meg, jeg kommer ikke til å dø riktig enda. Håper du har det bra. Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. mai 2019 #1383 Del Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, SVK skrev: Så bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. mai 2019 #1384 Del Skrevet 10. mai 2019 53 minutter siden, Salka skrev: Ååååh, så koselig å bli etterlyst! ♥️ Det hadde jeg aldri trodd Noen tror kanskje jeg har vært utestengt, men det har jeg ikke, har bare hatt en pause som ble «litt» lenger enn planlagt. Er alvorlig syk i tillegg til å slite med mye angst og depresjon, så orker ikke være her så mye, men skal prøve å være her litt mer fremover. Håper du har det bra 💜 Ser du har byttet brukernavn, men skjønte jo hvem du var, hehe. Veldig fint brukernavn, forresten! Så synd Gregor har slettet seg, han var så hyggelig og morsom Så fint å se deg igjen Var bekymret for deg, siden jeg vet du sliter og er syk . Håper du har det bra, tross alt Går fint med meg, takk som spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. mai 2019 #1385 Del Skrevet 10. mai 2019 7 minutter siden, Luna Llena skrev: Så fint å se deg igjen Var bekymret for deg, siden jeg vet du sliter og er syk . Håper du har det bra, tross alt Går fint med meg, takk som spør Tusen takk Veldig fint å se deg igjen også. Godt å høre at du har det bra ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2019 #1386 Del Skrevet 11. mai 2019 (endret) @Winza Håper du ikke har pensjonert deg pga meg. Om noen har han på Facebook så fint om de sender han en melding hvor de ber han lese innlegget mitt på nytt. For jeg mente å skrive et hyggelig svar til Winza, men pga en skrivefeil så ble det ikke hyggelig. Endret 11. mai 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 11. mai 2019 #1387 Del Skrevet 11. mai 2019 Skulle akkurat etterlyse @Winza, maten hos Hoppe er for mild Håper du har det bra og at du leser innlegget til SVK over her! (aner ikke hva det dreier seg om, men er tilhenger av oppklaring av misforståelser) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. mai 2019 #1388 Del Skrevet 11. mai 2019 49 minutter siden, Dr. Ops skrev: Skulle akkurat etterlyse @Winza, maten hos Hoppe er for mild Håper du har det bra og at du leser innlegget til SVK over her! (aner ikke hva det dreier seg om, men er tilhenger av oppklaring av misforståelser) Ikke sett det innlegget en gang tror jeg 😅 2 timer siden, SVK skrev: @Winza Håper du ikke har pensjonert deg pga meg. Om noen har han på Facebook så fint om de sender han en melding hvor de ber han lese innlegget mitt på nytt. For jeg mente å skrive et hyggelig svar til Winza, men pga en skrivefeil så ble det ikke hyggelig. Jeg har tatt pause fra kg, jeg sa ikke i fra åpent på kg siden jeg ikke visste om jeg ville klare å holde meg unna kg 😛 Men jeg har klart det fint og jeg har ikke følt noe behov for å logge på de siste dagene så derfor logger jeg på en siste gang nå for å skrive at jeg tar pause slik at de som skulle lure på hvor jeg er vet, og slik at ingen tror jeg er blitt utestengt Jeg ønsker dere alle på sosial prat en fin sommer når den kommer og vi sees når jeg kommer tilbake Og så ble mitt siste innlegg nummer 20 000 også Ha det godt alle sammen Jeg vil etterlate en liten avskjedsgave til @Hoppetaujenta 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 11. mai 2019 #1389 Del Skrevet 11. mai 2019 Jeg tror jeg hadde savnet meg om jeg plutselig ble borte. Helt objektiv nå. Æresord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2019 #1390 Del Skrevet 11. mai 2019 6 minutter siden, Winza skrev: Ikke sett det innlegget en gang tror jeg 😅 Jeg har tatt pause fra kg, jeg sa ikke i fra åpent på kg siden jeg ikke visste om jeg ville klare å holde meg unna kg 😛 Men jeg har klart det fint og jeg har ikke følt noe behov for å logge på de siste dagene så derfor logger jeg på en siste gang nå for å skrive at jeg tar pause slik at de som skulle lure på hvor jeg er vet, og slik at ingen tror jeg er blitt utestengt Jeg ønsker dere alle på sosial prat en fin sommer når den kommer og vi sees når jeg kommer tilbake Og så ble mitt siste innlegg nummer 20 000 også Ha det godt alle sammen Jeg vil etterlate en liten avskjedsgave til @Hoppetaujenta 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶 Tusen takk skal du ha...jeg skal spise dem alle bare fordi du er så snill.... og fordi det er lenge til jeg får en slik varmende gave igjen nå. Minst ei uke.... Kom snart igjen da, favoritt-Winzaen min! *og god ferie* 4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg tror jeg hadde savnet meg om jeg plutselig ble borte. Helt objektiv nå. Æresord. Jeg også hadde det tenk. Du hører til her du også. Æresord og ti fingre i nesa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 11. mai 2019 #1391 Del Skrevet 11. mai 2019 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg også hadde det tenk. Du hører til her du også. Æresord og ti fingre i nesa! hehe Du er så god, du:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2019 #1392 Del Skrevet 11. mai 2019 Jeg står bare her jeg og du speiler deg i mine øyne...der ser du gjenskinnet av deg selv og din egen godhet. Det tror jeg. *dikterisk hjørne plutselig* Bortsett fra det; takk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 11. mai 2019 #1393 Del Skrevet 11. mai 2019 40 minutter siden, Winza skrev: Ikke sett det innlegget en gang tror jeg 😅 Jeg har tatt pause fra kg, jeg sa ikke i fra åpent på kg siden jeg ikke visste om jeg ville klare å holde meg unna kg 😛 Men jeg har klart det fint og jeg har ikke følt noe behov for å logge på de siste dagene så derfor logger jeg på en siste gang nå for å skrive at jeg tar pause slik at de som skulle lure på hvor jeg er vet, og slik at ingen tror jeg er blitt utestengt Jeg ønsker dere alle på sosial prat en fin sommer når den kommer og vi sees når jeg kommer tilbake Og så ble mitt siste innlegg nummer 20 000 også Ha det godt alle sammen Jeg vil etterlate en liten avskjedsgave til @Hoppetaujenta 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶 God ferie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 11. mai 2019 #1394 Del Skrevet 11. mai 2019 Ha det fint så lenge, og god sommer, @Winza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2019 #1395 Del Skrevet 11. mai 2019 (endret) 1 hour ago, Winza said: Ikke sett det innlegget en gang tror jeg 😅 Jeg har tatt pause fra kg, jeg sa ikke i fra åpent på kg siden jeg ikke visste om jeg ville klare å holde meg unna kg 😛 Men jeg har klart det fint og jeg har ikke følt noe behov for å logge på de siste dagene så derfor logger jeg på en siste gang nå for å skrive at jeg tar pause slik at de som skulle lure på hvor jeg er vet, og slik at ingen tror jeg er blitt utestengt Jeg ønsker dere alle på sosial prat en fin sommer når den kommer og vi sees når jeg kommer tilbake Og så ble mitt siste innlegg nummer 20 000 også Ha det godt alle sammen Jeg vil etterlate en liten avskjedsgave til @Hoppetaujenta 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶 Så bra! Gratulerer med det flotte tallet, flott du ikke trodde jeg hadde skrevet noe slemt. Ha en fin sommer. Flott du kom hit og sa ifra før du tar en pause. Vi andre får bare vente på at du kommer tilbake. Endret 11. mai 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 11. mai 2019 #1396 Del Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Winza skrev: I Jeg ønsker dere alle på sosial prat en fin sommer når den kommer og vi sees når jeg kommer tilbake Og så ble mitt siste innlegg nummer 20 000 også Ha det godt alle sammen Jeg vil etterlate en liten avskjedsgave til @Hoppetaujenta 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶 Gratulerer med det flotte tallet! Ha en god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 12. mai 2019 #1397 Del Skrevet 12. mai 2019 6 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg tror jeg hadde savnet meg om jeg plutselig ble borte. Helt objektiv nå. Æresord. Liker din subjektive selvtillit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 12. mai 2019 #1398 Del Skrevet 12. mai 2019 Det var en bruker her inne som hadde nick Eple eller noe. Hun døde av kreft. Og jeg husker at KG hadde en minneside eller noe med brukere som hadde gått bort? Husker også ei jente som ble drept av en hun møtte her inne. Husker ikke nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 12. mai 2019 #1399 Del Skrevet 12. mai 2019 10 minutter siden, Malika skrev: Det var en bruker her inne som hadde nick Eple eller noe. Hun døde av kreft. Og jeg husker at KG hadde en minneside eller noe med brukere som hadde gått bort? Husker også ei jente som ble drept av en hun møtte her inne. Husker ikke nick. What? Drept av en hun møtte her? Hvordan finner man forresten ut av at brukere har dødd hvis de dør brått og de ikke har oppgitt noe navn ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 12. mai 2019 #1400 Del Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, RoseFox skrev: What? Drept av en hun møtte her? Hvordan finner man forresten ut av at brukere har dødd hvis de dør brått og de ikke har oppgitt noe navn ? Jeg husker brukernavn, men vil ikke si det her. Det andre du spør om vet jeg ikke. Men mener de hadde en minneside for døde brukere før. Jeg har vært av og på her sidem 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå