Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mythic
Skrevet

Jeg mener ikke noe vondt. Jeg klarer bare ikke stole på de som ligger rundt med mange menn. Ei "tøs" som jeg ble kjæreste med var utro mot meg. Jeg vet jo at alle ikke er sånn, men hun der gjorde meg forbanna og såra. Derfor er d viktig for meg å vite at dama er til å stole på og ikke hopper fra mann til mann.

Men du er til å stole på? Hvem i all verden kan tro på det, når du selv sier at folk som deg ikke er til å stole på? Det er jo latterlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du er til å stole på? Hvem i all verden kan tro på det, når du selv sier at folk som deg ikke er til å stole på? Det er jo latterlig.

Hva er det som er så latterlige med å anskaffe seg visse livserfaringer? hva om en ikke liker tøyter da?

Jeg vil heller ikke bli sammen med en kvinne som ikke kan stole på seg selv.

Gjest Mythic
Skrevet

Hva er det som er så latterlige med å anskaffe seg visse livserfaringer? hva om en ikke liker tøyter da?

Jeg vil heller ikke bli sammen med en kvinne som ikke kan stole på seg selv.

Det var da ikke poenget. Poenget var dobbeltmoralen.

Skrevet

Det var da ikke poenget. Poenget var dobbeltmoralen.

Hva er galt med dobbeltmoral da?

Er det sånn at hvis jeg er tjukk så kan jeg ikke ønske meg ei jente som er slank? Jeg er stygg i ansiktet og vil ha en som er pen i ansiktet. Eller hvis jeg er en billig slask så kan jeg ikke ønske meg ei jente som har bedre verdier enn meg selv? Om jeg er utrent så er det ikke lov å ha ønsker om ei jente som er flink til å trene?

Er det sånn du mener?

Gjest Mythic
Skrevet

Er det sånn at hvis jeg er tjukk så kan jeg ikke ønske meg ei jente som er slank? Jeg er stygg i ansiktet og vil ha en som er pen i ansiktet. Eller hvis jeg er en billig slask så kan jeg ikke ønske meg ei jente som har bedre verdier enn meg selv? Om jeg er utrent så er det ikke lov å ha ønsker om ei jente som er flink til å trene?

Er det sånn du mener?

Nei, jeg mener at man kan ikke dømme andre for akkurat det samme som man selv gjør. F.eks som Hummels/Kili som selv puler vilt rundt, men ser ned på kvinner for å gjøre akkurat det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn du mener?

Nei. Herremin. Det er virkelig ikke så vanskelig å forstå. Man kan ikke si "kvinner som har like mange sexpartnere som meg er ikke til å stole på" og samtidig si at en selv er til å stole på. Det blir f.eks som å si "alle hvite er rasister. Men jeg er hvit og ikke rasist da". Skjønner du? Det blir ganske dumt

Anonymous poster hash: abef9...0fd

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg mener at man kan ikke dømme andre for akkurat det samme som man selv gjør. F.eks som Hummels/Kili som selv puler vilt rundt, men ser ned på kvinner for å gjøre akkurat det samme.

Så en dame som ikke puler rundt får ikke lov av deg til å bli sammen med en mann som puler rundt? Er det det du mener?

Hvorfor kan ikke folk selv få bestemme hvem man har lyst til å være sammen med da?

For eksempel en dame som ønsker seg en mann med høyere inntekt enn seg selv, er hun dobbeltmoralsk?

Hvorfor skal ikke en billig og laus mann få lov til å drømme å bli sammen med en lojal, kostbar og ekslusiv jente?

Plager det deg, hvorfor det?

Skrevet

Nei. Herremin. Det er virkelig ikke så vanskelig å forstå. Man kan ikke si "kvinner som har like mange sexpartnere som meg er ikke til å stole på" og samtidig si at en selv er til å stole på. Det blir f.eks som å si "alle hvite er rasister. Men jeg er hvit og ikke rasist da". Skjønner du? Det blir ganske dumtAnonymous poster hash: abef9...0fd

Selvfølgelig kan man si at kvinner som har mange sexpartnere ikke er til å stole på om en mener det.

Kanskje gutten/mannen vet dette her fordi han har pult mange? Kanskej han til og med måtte pule mange jenter for å få den erfaringen det er at mange kvinner er billige?

Skrevet

Siden du er tøs selv mener du det samme om deg selv. Du er altså ikke til å stole på og det er en høy risiko for at du er utro.

Anonymous poster hash: abef9...0fd

Jeg er ikke tøs for jeg er ikke dame ;)

Har man opplevd utroskap så skjønner du kanskje hvorfor jeg tenker sånn. Kun tøser. Som legger seg med alle de ser. Jeg vet jeg selv ikke er sånn for jeg hater utroskap, og jeg er ikke ute etter noe hevn. De som er utro mot meg vil jeg aldri ha noe med å gjøre mer. Så enkelt er det. Men jeg kan ikke vite hva andre tenker, så da er det best å være sikker!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke tøs for jeg er ikke dame ;)

Har man opplevd utroskap så skjønner du kanskje hvorfor jeg tenker sånn. Kun tøser. Som legger seg med alle de ser. Jeg vet jeg selv ikke er sånn for jeg hater utroskap, og jeg er ikke ute etter noe hevn. De som er utro mot meg vil jeg aldri ha noe med å gjøre mer. Så enkelt er det. Men jeg kan ikke vite hva andre tenker, så da er det best å være sikker!

Men hvor i all verden har du fått for deg at noen med flere enn 6 sexpartnere automatisk er utro, eller for å snu om på dine ord, elsker utroskap?! Det er det jeg ikke skjønner! Noe må jo ha falt sammen i hodet ditt etter din opplevelse. Ja, utroskap er vondt, jeg har selv gått igjennom det, men hver eneste mann med flere sexpartnere enn gjennomsnittet er da fortsatt ikke en notorisk utro person?! Du har gitt uttrykk for at du selv har mange hakk i sengestolpen, jeg går da ikke rundt med tanker om at "Fy faen, Kili er typ den verste og mest utro fyren i verdenshistorien ass, fyyfaen for et mannesvin!"

Og for å knuse illusjonen din litt; et klart mindretall sprer beina sine for alle de ser. Da er man på det tyngste tilfellet av nymfomani. Og selv da vil ikke alle de ser gjengi lysten. It takes two to tango!

Anonymous poster hash: b6825...52d

• Liker 3
Skrevet (endret)

Men hvor i all verden har du fått for deg at noen med flere enn 6 sexpartnere automatisk er utro, eller for å snu om på dine ord, elsker utroskap?! Det er det jeg ikke skjønner! Noe må jo ha falt sammen i hodet ditt etter din opplevelse. Ja, utroskap er vondt, jeg har selv gått igjennom det, men hver eneste mann med flere sexpartnere enn gjennomsnittet er da fortsatt ikke en notorisk utro person?! Du har gitt uttrykk for at du selv har mange hakk i sengestolpen, jeg går da ikke rundt med tanker om at "Fy faen, Kili er typ den verste og mest utro fyren i verdenshistorien ass, fyyfaen for et mannesvin!"

Og for å knuse illusjonen din litt; et klart mindretall sprer beina sine for alle de ser. Da er man på det tyngste tilfellet av nymfomani. Og selv da vil ikke alle de ser gjengi lysten. It takes two to tango!

Anonymous poster hash: b6825...52d

Jeg vet det er dumt å tenke sånn, men litt rart at akkurat jeg skulle møte på og oppleve to utro kvinnfolk..

Jeg har ikke sagt noe om de som har 6 + partnere. Jeg snakker om billige tøser. Som hopper rundt fra pikk til pikk. Gjerne på en kveld.

Endret av Kili
Skrevet (endret)

Det er i hvertfall det jeg har gjort. Min mann elsker meg for den jeg er. Jeg har heller aldri lagt skjul på min appetitt etter sex, hverken her eller i det virkelig liv. Men det er ikke bare menn som ikke liker slike som meg, det er også andre kvinner. Menn som ikke liker det ignorerer meg heller, mens andre kvinner skal liksom alltid si hva de mener.

Jeg lurer på om dette kan være beslektet med et annet fenomen jeg har registrert, nemlig at kvinner er kvinner verst også når det gjelder forakt for prostituerte. En mulig forklaring kan være at kvinner oppfatter det som en ubetinget fordel for dem at sex er et knapphetsgode for menn, dette gir kvinnen et overtak på kjønnsmarkedet og blir et middel man kan bruke for å få et tak på mannen. Dermed blir kvinner som bryter med «normal» kvinnelig tilbakeholdenhet med å ha sex en slags svikere som undergraver kvinnens overtak på kjønnsmarkedet.

Nå er det riktignok ikke slik at frigjorte kvinner går til sengs med alle og enhver, selv her i Skandinavia der vi har verdens mest frigjorte kvinner er kvinnen kresnere enn mannen når det gjelder tilfeldig sex, og tilfeldig sex er derfor et knapphetsgode for mannen, noe bare de 20-30% mest populære av hannkjønn får så mye de vil av - som igjen betyr at de øvrige 70-80% får relativt sett mindre sex utenfor forhold.

At menn som ikke har hatt lett for å få tilfeldig sex i perioder som single synes det er kjipt om kvinnen i hans liv skal ha vært med på å gi andre mer populære menn et godt liv som singel mens han selv måtte leve i frustrasjon, har jeg stor forståelse for. Derfor ser jeg ingen grunn til å kritisere menn som ønsker en partner med like få seksualpartnere som dem selv.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Jeg mener ikke noe vondt. Jeg klarer bare ikke stole på de som ligger rundt med mange menn. Ei "tøs" som jeg ble kjæreste med var utro mot meg. Jeg vet jo at alle ikke er sånn, men hun der gjorde meg forbanna og såra. Derfor er d viktig for meg å vite at dama er til å stole på og ikke hopper fra mann til mann.

Joda, men det finnes dem som har "hoppet fra mann til mann" og som når de finner den store kjærligheten ikke er mer utro enn hun som har hatt 2 partnere.

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Er det mere en nok av,de florer over alt

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar.

Etter gjentatte ryddinger stenges tråden.

- Magnifique, moderator.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...