AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #41 Skrevet 18. mars 2015 Så seksuelt frigjort som den vestlige verden har blitt de siste ti-årene, vil jeg tro at et gjennomsnitt på 6 partnere igjennom livet tilhører den eldre og mer konservative generasjonen ja. Anonymous poster hash: b6825...52d 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #42 Skrevet 19. mars 2015 Tøs blir brukt om kvinner, ikke menn. Det er mer godtatt at menn ligger rundt. Sånn er det bare. BS. Greit nok at du babler i vei på dine egne vegne om ditt sutrete syn på jenter men ikkt dra oss resten ned i kjelleren din. Menn og kvinner er like gode/løse whatever. +Ytterst få kvinner som etter en 1 gang gjentar badboy opplevelse. Anonymous poster hash: ba334...b25 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #43 Skrevet 19. mars 2015 BS. Greit nok at du babler i vei på dine egne vegne om ditt sutrete syn på jenter men ikkt dra oss resten ned i kjelleren din. Menn og kvinner er like gode/løse whatever. +Ytterst få kvinner som etter en 1 gang gjentar badboy opplevelse.Anonymous poster hash: ba334...b25 så du nekter for at det er mer godtatt at menn ligger med mange? Anonymous poster hash: fb6ac...a52 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #44 Skrevet 19. mars 2015 så du nekter for at det er mer godtatt at menn ligger med mange?Anonymous poster hash: fb6ac...a52 JA! Og vedder venstre armen min på at jeg omgåes uhorvelig flere forskjellige mennesker enn deg iløpet av et år! Anonymous poster hash: ba334...b25 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #45 Skrevet 19. mars 2015 JA! Og vedder venstre armen min på at jeg omgåes uhorvelig flere forskjellige mennesker enn deg iløpet av et år!Anonymous poster hash: ba334...b25 Skulle det vær en "low blow" så feilet du stort! du vet da ingen ting om meg, men uansett så har det jo kommet frem i media flere ganger hvordan kvinner blir kalt horer for å ha mange sexpartnere og/eller kler seg utfordrerne. Anonymous poster hash: fb6ac...a52
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. mars 2015 #46 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Skulle det vær en "low blow" så feilet du stort! du vet da ingen ting om meg, men uansett så har det jo kommet frem i media flere ganger hvordan kvinner blir kalt horer for å ha mange sexpartnere og/eller kler seg utfordrerne. Anonymous poster hash: fb6ac...a52 De blir jo kalt det av religiøse, noe jenter ikke tar til seg. Kan godt hende man blir provosert av det, men det er ikke på grunn av at de føler seg løse. Disse mennene har jo heller ingen anelse om hvor mange sexpartnere de dem angriper har, de bare slenger "hore" rundt seg og skylder på klesvalget. Endret 19. mars 2015 av Evilposelos 2
Gjest FruKG Skrevet 19. mars 2015 #47 Skrevet 19. mars 2015 Skulle det vær en "low blow" så feilet du stort! du vet da ingen ting om meg, men uansett så har det jo kommet frem i media flere ganger hvordan kvinner blir kalt horer for å ha mange sexpartnere og/eller kler seg utfordrerne. Anonymous poster hash: fb6ac...a52 Det skjer jo her også, ikke bare i media. 3
Hottrio Skrevet 19. mars 2015 #48 Skrevet 19. mars 2015 Det er minst like mange mannetøser der ute. Dumt at bare kvinnene blir rakket ned på om de har hatt litt mange sexpartnere mm. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #49 Skrevet 19. mars 2015 Tøs blir brukt om kvinner, ikke menn. Det er mer godtatt at menn ligger rundt. Sånn er det bare. Nei. Slike som deg kalles mannetøs eller mannehore og blir sett ned på av både menn og kvinner.Anonymous poster hash: abef9...0fd 3
Gothminister Skrevet 19. mars 2015 #50 Skrevet 19. mars 2015 Nei. Slike som deg kalles mannetøs eller mannehore og blir sett ned på av både menn og kvinner.Anonymous poster hash: abef9...0fd Det interessante er om hvorfor mennesker som bytter partnere ennå blir stigmatisert på denne måten? Vi har jo ikke kommet et skritt videre om man fortsatt stempler jenter som horer eller menn som horebukker. Hvorfor kan man ikke akseptere at mennesker er ulike og liker forskjellige ting også i det seksuelle. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #51 Skrevet 19. mars 2015 Det interessante er om hvorfor mennesker som bytter partnere ennå blir stigmatisert på denne måten? Vi har jo ikke kommet et skritt videre om man fortsatt stempler jenter som horer eller menn som horebukker. Hvorfor kan man ikke akseptere at mennesker er ulike og liker forskjellige ting også i det seksuelle. Nå er det i grunn Kili som kaller jenter med samme antall sexpartnere for tøser. Du forstår tydeligvis ikke at mitt poeng er at når han mener det er han like mye tøs selv. Så du burde i grunn skrive dette til Kili og ikke til meg. Men det er fakta at både menn og kvinner som ligger rundt blir sett ned på av andre menn og kvinner. Så en får da bestemme selv om en vil bli sett ned på eller ikkeAnonymous poster hash: abef9...0fd 3
Gjest Kili Skrevet 19. mars 2015 #52 Skrevet 19. mars 2015 Nei. Slike som deg kalles mannetøs eller mannehore og blir sett ned på av både menn og kvinner.Anonymous poster hash: abef9...0fd Vi blir sett ned på av menn som er sjalu, men kvinner har aldri sett ned på meg pga det. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. mars 2015 #53 Skrevet 19. mars 2015 Vi blir sett ned på av menn som er sjalu, men kvinner har aldri sett ned på meg pga det. Ville ikke vært så skråsikker på akkurat det, det er mye som foregår som du aldri får vite. 3
KatyP Skrevet 19. mars 2015 #54 Skrevet 19. mars 2015 Vi blir sett ned på av menn som er sjalu, men kvinner har aldri sett ned på meg pga det. Jo, det har de nok. De har bare ikke sagt det. Forøvrig er ordet tøs enten det har mann foran seg eller ikke et dumt ord. Både menn og kvinner står fritt til å ta egne valg uten at andre skal dømme dem eller stemple dem som ett eller annet negativt. 1
Gjest Kili Skrevet 20. mars 2015 #55 Skrevet 20. mars 2015 Jo, det har de nok. De har bare ikke sagt det. Forøvrig er ordet tøs enten det har mann foran seg eller ikke et dumt ord. Både menn og kvinner står fritt til å ta egne valg uten at andre skal dømme dem eller stemple dem som ett eller annet negativt.Jeg mener ikke noe vondt. Jeg klarer bare ikke stole på de som ligger rundt med mange menn. Ei "tøs" som jeg ble kjæreste med var utro mot meg. Jeg vet jo at alle ikke er sånn, men hun der gjorde meg forbanna og såra. Derfor er d viktig for meg å vite at dama er til å stole på og ikke hopper fra mann til mann. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #56 Skrevet 20. mars 2015 Er det forskjell på menn og kvinner som tar for seg av sexlivets gleder? Jeg forstår ikke hva som er galt av ei singel jente og ha seg et ligg med en mann hun treffer ute. Sex er noe alle normale friske mennesker ønsker. Vi burde alle vært lettere på tråden som man kaller det. Veldig enig. La flyfillene bli eksempler å strekke seg etter! Anonymous poster hash: 042aa...56c
Gothminister Skrevet 20. mars 2015 #57 Skrevet 20. mars 2015 Veldig enig. La flyfillene bli eksempler å strekke seg etter! Anonymous poster hash: 042aa...56c Det er dine ord. Jeg synes heller man skal strekke seg etter hva man selv ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #58 Skrevet 20. mars 2015 Det er dine ord. Jeg synes heller man skal strekke seg etter hva man selv ønsker. Selvsagt. Men det kan jo godt være at mange er naturlig promiskuøse uten å få utløp for det av redsel for sosiale stigma. Burde kanskje presisert det, men det var en slik gruppe jeg hadde i tankene. Anonymous poster hash: 042aa...56c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #59 Skrevet 20. mars 2015 Jeg mener ikke noe vondt. Jeg klarer bare ikke stole på de som ligger rundt med mange menn. Ei "tøs" som jeg ble kjæreste med var utro mot meg. Jeg vet jo at alle ikke er sånn, men hun der gjorde meg forbanna og såra. Derfor er d viktig for meg å vite at dama er til å stole på og ikke hopper fra mann til mann. Jaja, brent barn skyr ilden og alt det. Men selv om jeg har møtt ET dårlig menneske betyr det ikke at jeg fordømmer resten av menneskerasen. Anonymous poster hash: b6825...52d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #60 Skrevet 20. mars 2015 Jeg mener ikke noe vondt. Jeg klarer bare ikke stole på de som ligger rundt med mange menn. Ei "tøs" som jeg ble kjæreste med var utro mot meg. Jeg vet jo at alle ikke er sånn, men hun der gjorde meg forbanna og såra. Derfor er d viktig for meg å vite at dama er til å stole på og ikke hopper fra mann til mann. Siden du er tøs selv mener du det samme om deg selv. Du er altså ikke til å stole på og det er en høy risiko for at du er utro.Anonymous poster hash: abef9...0fd 3
Fremhevede innlegg