AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Er det noe andre som også føler for å hylle alle de kåte og lettsindige flyfillene som puler rundt på alt og alle? Det er jo disse vi vil ja, både for sex og som kjærester. Nok kritikk av disse vidunderlige kvinnene nå. La oss bejuble dem i steden! Anonymous poster hash: 042aa...56c 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg vil heller hylle jomfruene. Anonymous poster hash: 56f89...344 11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 full applaus til mennene som har sex med disse flyfillene, for man trenger vel to stk til å danse tango? Anonymous poster hash: 183f5...51b 11
Cuckold Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Er det noe andre som også føler for å hylle alle de kåte og lettsindige flyfillene som puler rundt på alt og alle? Det er jo disse vi vil ja, både for sex og som kjærester. Nok kritikk av disse vidunderlige kvinnene nå. La oss bejuble dem i steden! Anonymous poster hash: 042aa...56c Ja, den er jeg med på. De aller fleste av hannkjønn ville gjerne pult dem, de 20-30% mest populære av hannkjønn puler dem, mens det muligens er litt færre som vil ha dem som kjærester. Men jeg tilhører alle tre kategorier menn og vil gjerne utbringe en skål for disse deilige, frie jentene. Bare en liten oppfordring til jenter med stor seksuell appetitt: Ikke prøv å holde fortiden skjult, finn deg i at det ikke er alle menn som liker at dama har hatt flere seksualpartnere enn ham, spill med åpne kort og finn deg en mann som ikke ville kuttet deg ut om han visste sannheten. 9
Gjest FruKG Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Ja, den er jeg med på. De aller fleste av hannkjønn ville gjerne pult dem, de 20-30% mest populære av hannkjønn puler dem, mens det muligens er litt færre som vil ha dem som kjærester. Men jeg tilhører alle tre kategorier menn og vil gjerne utbringe en skål for disse deilige, frie jentene. Bare en liten oppfordring til jenter med stor seksuell appetitt: Ikke prøv å holde fortiden skjult, finn deg i at det ikke er alle menn som liker at dama har hatt flere seksualpartnere enn ham, spill med åpne kort og finn deg en mann som ikke ville kuttet deg ut om han visste sannheten. Det er i hvertfall det jeg har gjort. Min mann elsker meg for den jeg er. Jeg har heller aldri lagt skjul på min appetitt etter sex, hverken her eller i det virkelig liv. Men det er ikke bare menn som ikke liker slike som meg, det er også andre kvinner. Menn som ikke liker det ignorerer meg heller, mens andre kvinner skal liksom alltid si hva de mener. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Det er vel strengt talt et stort mindretall av menn i dag som ikke ville blitt kjæreste med en jente de digga, fordi hun hadde hatt mange partnere før han. Menn som tenker sånn håper jeg har mindre enn 10 sexpartnere på sin egen liste. Anonymous poster hash: 97ed2...79e 3
Gothminister Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Er det forskjell på menn og kvinner som tar for seg av sexlivets gleder? Jeg forstår ikke hva som er galt av ei singel jente og ha seg et ligg med en mann hun treffer ute. Sex er noe alle normale friske mennesker ønsker. Vi burde alle vært lettere på tråden som man kaller det. 7
Gothminister Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Det er i hvertfall det jeg har gjort. Min mann elsker meg for den jeg er. Jeg har heller aldri lagt skjul på min appetitt etter sex, hverken her eller i det virkelig liv. Men det er ikke bare menn som ikke liker slike som meg, det er også andre kvinner. Menn som ikke liker det ignorerer meg heller, mens andre kvinner skal liksom alltid si hva de mener. Moralister finner man overalt og spesielt her på dette forum. Kvinner som i sin verden tror de har rett og retten til å dømme andre med et litt mer liberalt syn på ting. Sex skal fremstilles ennå som noe farlig. Det ligger gammel Norsk tradisjon i dette. Det merkelig er at folk selv ikke forstår at de er et produkt av intolerante moralistiske holdninger. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Nysgjerrig ja. Synes det teller mer om man har latt noen få kumme i musa. Altså droppet kondom. Anonymous poster hash: 56f89...344 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Kvalmt Er jenter som ligger rundt kvalme? Anonymous poster hash: 9fd8e...5d3 1
Rachelzane Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 menn og kvinner kan ha så mange sexpartnere de vil for meg, så lenge de ikke er så "løse" at de ligger med folk som er gifte osv. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 Hyller alle som ikke puler rundt jeg Hva er det du har bilde av ? Anonymous poster hash: a1560...963 6
draug 75 Skrevet 18. mars 2015 #16 Skrevet 18. mars 2015 Altså. Hvis man er singel en periode og skal ha et sexliv, blir det nødvendigvis en del partnere. En omgang sex på en måned er egentlig ikke rare greiene. Omregnet i ONS blir det 12 på et år. Er man singel i fem år, er det 60 partnere. Det er etter min oppfatning mer realt å ha ONS enn å ha en som er god nok til hverdags til kjæreste inntil videre. Og det er sånn her i verden, at for noen av oss, vokser ikke kjæresteemnene på trær. Hvis man likevel attraktiv nok seksuelt, blir det fort en par- tre i måneden. 20 - 30 på et år. Og neimen om jeg hadde orket å starte opp et forhold med ei som ikke har hatt sex på et par tre år. Da tenker jeg forknytt, engstelig og kald. Faktisk. 6
Gjest Saxofon Skrevet 18. mars 2015 #17 Skrevet 18. mars 2015 Jeg synes folk skal få gjøre som man vil så lenge man er singel og det er frivillig. Hvis du synes et hvis antall er ekkelt så får du la være å spør da, du har ingen krav å få vite hva din partner har gjort tidligere 3
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. mars 2015 #18 Skrevet 18. mars 2015 Ser ikke poenget i å "hylle" kvinner som ligger med mange. Like lite som jeg ser poenget i å trøkke de ned i søla. Det er et valg de tar som ikke har konsekvenser for andre enn de selv. Ser ikke hvordan det angår andre i det hele tatt. 7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. mars 2015 #19 Skrevet 18. mars 2015 Altså. Hvis man er singel en periode og skal ha et sexliv, blir det nødvendigvis en del partnere. En omgang sex på en måned er egentlig ikke rare greiene. Omregnet i ONS blir det 12 på et år. Er man singel i fem år, er det 60 partnere. Det er etter min oppfatning mer realt å ha ONS enn å ha en som er god nok til hverdags til kjæreste inntil videre. Og det er sånn her i verden, at for noen av oss, vokser ikke kjæresteemnene på trær. Hvis man likevel attraktiv nok seksuelt, blir det fort en par- tre i måneden. 20 - 30 på et år. Og neimen om jeg hadde orket å starte opp et forhold med ei som ikke har hatt sex på et par tre år. Da tenker jeg forknytt, engstelig og kald. Faktisk. Jeg gikk 2 år uten, men er ikke kald da, tror jeg. Ble bare litt bitter 2
Gjest Eurodice Skrevet 18. mars 2015 #20 Skrevet 18. mars 2015 Jeg gikk 2 år uten, men er ikke kald da, tror jeg. Ble bare litt bitter To år er da ingenting, jeg levde i sølibat i vel 12 år . 1
Fremhevede innlegg