Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest FruKG
Skrevet

To år er da ingenting, jeg levde i sølibat i vel 12 år ;).

Hvordan greide du det? Det hadde jeg aldri overlevd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

Hvordan greide du det? Det hadde jeg aldri overlevd.

Selvfølgelig hadde du overlevd. Sex er ikke et basalt behov som må dekkes for å overleve.

Skrevet

Jeg for min del skulle ønske jeg var litt "løsere"( for et forferdelig gammeldags ord forresten), har vært singel i snart 6 år og savner sex mer og mer :grine: Jeg er dessverre skrudd sammen slik at jeg er nødt til å være forelsket i en mann for å ha glede av sex med ham.

Jeg respekterer andre mennesker helt løsrevet fra hvorvidt de har hatt sex med en eller 400 :fnise: det er nemlig helt andre kvaliteter som avgjør kjemien jeg har med mennesker. Og bare for å ha det sagt, jeg er ikke for utroskap, regner med at vi her snakker om single, voksne med normal IQ.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

To år er da ingenting, jeg levde i sølibat i vel 12 år ;).

Oi, det forklarer litt det.

Anonymous poster hash: 8e094...c21

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Oi, det forklarer litt det.

Anonymous poster hash: 8e094...c21

Hva tenker du på?

• Liker 1
Skrevet

Er det noe andre som også føler for å hylle alle de kåte og lettsindige flyfillene som puler rundt på alt og alle? Det er jo disse vi vil ja, både for sex og som kjærester. Nok kritikk av disse vidunderlige kvinnene nå. La oss bejuble dem i steden!

Anonymous poster hash: 042aa...56c

Sex med de ja! Ha de som kjærester, nei takk!

Skrevet

Sex med de ja! Ha de som kjærester, nei takk!

Men du flyr jo rundt som de flyfillene selv jo :fnise::fnise:

• Liker 6
Skrevet

Men du flyr jo rundt som de flyfillene selv jo :fnise::fnise:

Ja men jeg kan aldri bli ei løs tøs ;) Jeg flyr ikke rundt når jeg er i et fast forhold. Men det kan jeg ikke stole på at de løste tøsene gjør. Ei som var sånn som gikk fra mann til mann var utro mot meg, derfor stoler jeg ikke på de.

AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg kan aldri bli ei løs tøs ;) Jeg flyr ikke rundt når jeg er i et fast forhold. Men det kan jeg ikke stole på at de løste tøsene gjør. Ei som var sånn som gikk fra mann til mann var utro mot meg, derfor stoler jeg ikke på de.

Selvsagt er du en mannehore om du ligger rundt.

Anonymous poster hash: abef9...0fd

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt er du en mannehore om du ligger rundt.

Det er litt forskjell på mann og kvinne der. Menn liker mindre løse tøser, kun til sex, kvinner liker mer menn som har erfaring og de går ofte etter bad guys (de ligger som oftest rundt), menn liker mer jomfruer/kvinner som ikke har gått fra mann til mann på en liten stund, kvinner liker mindre jomfruer. Sånn er verden.

Skrevet

Jaja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt forskjell på mann og kvinne der. Menn liker mindre løse tøser, kun til sex, kvinner liker mer menn som har erfaring og de går ofte etter bad guys (de ligger som oftest rundt), menn liker mer jomfruer/kvinner som ikke har gått fra mann til mann på en liten stund, kvinner liker mindre jomfruer. Sånn er verden.

Nei. Både jeg om min samboer har hatt 6 sexpartnere. Det er det som er normalen. Det er ikke normalt å ligge rundt med alt og alle og det er ikke slik at kvinner aksepterer mer sexpartnere enn menn

Så om du ser på ei jente med like mange sexpartnere som deg som tøs er du like tøsetr selv.

• Liker 6
Skrevet

Nei. Både jeg om min samboer har hatt 6 sexpartnere. Det er det som er normalen. Det er ikke normalt å ligge rundt med alt og alle og det er ikke slik at kvinner aksepterer mer sexpartnere enn menn

Så om du ser på ei jente med like mange sexpartnere som deg som tøs er du like tøsetr selv.

Tøs blir brukt om kvinner, ikke menn. Det er mer godtatt at menn ligger rundt. Sånn er det bare.

• Liker 1
Skrevet

Tøs blir brukt om kvinner, ikke menn. Det er mer godtatt at menn ligger rundt. Sånn er det bare.

Jo, men det gjør det jo ikke mer riktig for det :)

• Liker 4
Skrevet

Hvem definerer normalt? Tror nok 6 i dag er litt lite.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem definerer normalt? Tror nok 6 i dag er litt lite.

Ta å google gjennomsnittlige partnere i løpet av et liv i stedet for å kverrulere.:)

Anonymous poster hash: 29932...5e7

• Liker 1
Skrevet

Ta å google gjennomsnittlige partnere i løpet av et liv i stedet for å kverrulere. :)

Anonymous poster hash: 29932...5e7

Stiller deg bare et spørsmål på din påstand. At du ikke klarer å svare på en sivilisert måte. Sier bare at du ikke sitter på klar dokumentasjon. Men forsøk gjerne igjen på hvem som definerer hva som er normalt.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporing og hets, samt svar til dette.

- Magnifique, mod!

Gjest Mythic
Skrevet

Gahhh, jeg får ikke til å sitere! Gothminister: Jeg tror du blander meg med en annen her. Jeg har aldri brukt ordet "kvalmt" om andre brukere i denne tråden.

Legg all moral til side her. Jeg er mer interessert i mekanismene som ligger bak det å ha hatt sex med 400 mennesker. Når man i tillegg har et så stort oppmerksomhetsbehov at man må legge ut bilder av seg selv i en tråd som handler om noe helt annet, føler jeg medlidenhet. Det tyder på at vedkommende tror at det eneste hun har å tilby andre er kroppen sin. Sannsynligvis var hun et forsømt og oversett barn som nå i voksen alder gjør alt hun kan for å få oppmerksomheten hun savnet da hun vokste opp. Det er jo bare trist.

Så da sier hobbypsykologen takk for seg :P

Skrevet (endret)

-

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...