Gå til innhold

Amming


Anders26år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor går denne debatten enda? Er det for å få flest innlegg notert?

*GJEEEEESSSP* :sove:

Tydeligvis. Spesielt siden debatten domineres av én bruker som har sagt det samme 25 ganger nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Tydeligvis. Spesielt siden debatten domineres av én bruker som har sagt det samme 25 ganger nå :roll:

Den har vært dominert av debatanter som ikke forstår denne meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært dominert av debatanter som ikke forstår denne meningen.

Hvis 50 eller la oss si 100 debattanter mener én ting og du mener noe annet, vil det ikke være i tråd med din hensynsfulle linje å klappe igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Hvis 50 eller la oss si 100 debattanter mener én ting og du mener noe annet, vil det ikke være i tråd med din hensynsfulle linje å klappe igjen?

er vi her for å diskutere våre meninger eller for å være hensynsfulle mot hverandre?

Jeg er her for å diskutere, om det ikke er noen som mener det samme som meg, men flere som synes det er interessant å diskutere saken MED MEG videre (slik det har vært her, med Anders og Tommern og oss andre) så hvorfor fader stoppe fordi det er mange som ikke mener det samme?

skal vi ikke få si vår mening dersom den ikke er lik 50 eller 100 andres så er det dårlig til diskusjonsside dette her, DA er vi over på kosemose-forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går denne debatten enda? Er det for å få flest innlegg notert?

*GJEEEEESSSP* :sove:

Jeg skjønner poenget ditt, for å diskutere med Tom er som å stange hodet i veggen, og det blir man ikke så mye klokere av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er vi her for å diskutere våre meninger eller for å være hensynsfulle mot hverandre?

Jeg er her for å diskutere, om det ikke er noen som mener det samme som meg, men flere som synes det er interessant å diskutere saken MED MEG videre (slik det har vært her, med Anders og Tommern og oss andre) så hvorfor fader stoppe fordi det er mange som ikke mener det samme?

skal vi ikke få si vår mening dersom den ikke er lik 50 eller 100 andres så er det dårlig til diskusjonsside dette her, DA er vi over på kosemose-forum!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Hvis 50 eller la oss si 100 debattanter mener én ting og du mener noe annet, vil det ikke være i tråd med din hensynsfulle linje å klappe igjen?

Birgitte av hensyn til andre svarer man på tiltale. Du gjør sikkert ikke det, men jeg er da oppdratt slik. Jeg har som regel svart på spørsmål. Og så mener jeg det samme som de fleste av dem, de/dere har bare en tendens til å tilegge meg meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg skjønner poenget ditt, for å diskutere med Tom er som å stange hodet i veggen, og det blir man ikke så mye klokere av...

Hvis du bruker hodet ditt litt mer i diskusjoner, og holder følelsene dine litt tilbake, kan man kanskje få til en litt mer konstruktiv samtale. Kan tom. hende at du klarer å få med deg det som skrives da. Diskusjoner pågår ofte i det uendelige fordi folk (som deg) ikke klarer å få med seg det som skrives, men må overtolke. Men hallo, vi er på et kvinneforum, så hva annet kan man forvente. Kvinner leter vel alltid etter det skjulte budskapet. Men det er ikke alltid det finnes ett. Vi menn har en tendens til å si rett ut hva vi mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birgitte av hensyn til andre svarer man på tiltale. Du gjør sikkert ikke det, men jeg er da oppdratt slik. Jeg har som regel svart på spørsmål. Og så mener jeg det samme som de fleste av dem, de/dere har bare en tendens til å tilegge meg meninger.

Joda, men du har en tendens til å stille retoriske spørsmål, og ikke svare på det du blir spurt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Joda, men du har en tendens til å stille retoriske spørsmål, og ikke svare på det du blir spurt om.

Gidder som regel ikke svare på spørsmål jeg mener jeg har svart på. Jeg har debattert på et generelt grunnlag (ikke alle som bare kan diskutere tema som kun angår dem direkte) og hva jeg mener om g-strengtruser er uvesentlig. Svaret ga jeg vel i en av de første postene, men gjentar jeg det nå så begynner vel å birgitte å sutre igjen.

Men skal si det en gang til til deg, Monster: Man forsøker å vise hensyn til andre. Man er ikke en ubestemt form for ammende, men ubestemt form period. Du bør ikke gå med synlig g-streng truse i en begravelse, kirke etc. Du bør ikke amme der ingen synes noe om en slik handling. Du bør ikke forvente at noen slutter å amme offentlig om du er den eneste som har problemet med det. Så skal vi klare å gjøre Birgitte til lags, så håper jeg du sier deg fornøyd med disse svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder som regel ikke svare på spørsmål jeg mener jeg har svart på. Jeg har debattert på et generelt grunnlag (ikke alle som bare kan diskutere tema som kun angår dem direkte) og hva jeg mener om g-strengtruser er uvesentlig. Svaret ga jeg vel i en av de første postene, men gjentar jeg det nå så begynner vel å birgitte å sutre igjen.

Men skal si det en gang til til deg, Monster: Man forsøker å vise hensyn til andre. Man er ikke en ubestemt form for ammende, men ubestemt form period. Du bør ikke gå med synlig g-streng truse i en begravelse, kirke etc. Du bør ikke amme der ingen synes noe om en slik handling. Du bør ikke forvente at noen slutter å amme offentlig om du er den eneste som har problemet med det. Så skal vi klare å gjøre Birgitte til lags, så håper jeg du sier deg fornøyd med disse svarene.

Trenger ikke repetere det for meg, Tom. Mitt forrige innlegg refererte til din generelle debatteknikk, ikke spesielt for denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Hvis du bruker hodet ditt litt mer i diskusjoner, og holder følelsene dine litt tilbake, kan man kanskje få til en litt mer konstruktiv samtale.

Her var du useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt amming på offentlig steder , spesielt ikke på steder man spiser .

Det er ikke fordi jeg synes pupp eller brystvorter er ekkelt ( heller tvert imot:P )men fordi jeg liker bare ikke at folk slenger med puppen sin der jeg spiser .

Virker på meg at de fleste kvinner synes jeg er teit som har sånne meninger og at amming er en naturlig ting.

Ser at dere har diskutert menn som går i bar overkropp i butikken og at dere synes det er ekkelt . Er vel ikke noe mere ekkelt det enn amming?

Babyen spiser også :wink:

Hva i hule helvete er ekkelt med en pupp? Du har et seksuelt forhold til den, og det er DITT problem, men i en ammesituasjon er ikke sex tema.... guttunge! :evil: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Babyen spiser også :wink:

Hva i hule helvete er ekkelt med en pupp? Du har et seksuelt forhold til den, og det er DITT problem, men i en ammesituasjon er ikke sex tema.... guttunge! :evil: :wink:

At noen tenker sex når en baby får mat fatter jeg ikke, det er sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du bruker hodet ditt litt mer i diskusjoner, og holder følelsene dine litt tilbake, kan man kanskje få til en litt mer konstruktiv samtale. Kan tom. hende at du klarer å få med deg det som skrives da. Diskusjoner pågår ofte i det uendelige fordi folk (som deg) ikke klarer å få med seg det som skrives, men må overtolke. Men hallo, vi er på et kvinneforum, så hva annet kan man forvente. Kvinner leter vel alltid etter det skjulte budskapet. Men det er ikke alltid det finnes ett. Vi menn har en tendens til å si rett ut hva vi mener.

Evnen til å se humor i innlegg er også en god egenskap. Humor og selvironi er noe enkelte her mangler.

Du karer ikke provosere meg særlig Tom, så følelser kommer ikke i veien når jeg debattérer med deg iallefall. Selv om visse andre kan provosere meg grønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker hodet ditt litt mer i diskusjoner, og holder følelsene dine litt tilbake, kan man kanskje få til en litt mer konstruktiv samtale. Kan tom. hende at du klarer å få med deg det som skrives da. Diskusjoner pågår ofte i det uendelige fordi folk (som deg) ikke klarer å få med seg det som skrives, men må overtolke. Men hallo, vi er på et kvinneforum, så hva annet kan man forvente. Kvinner leter vel alltid etter det skjulte budskapet. Men det er ikke alltid det finnes ett. Vi menn har en tendens til å si rett ut hva vi mener.

Problemet med deg Tom, er at du er viser en voldsom arroganse ved at uansett hvor mye man argumenterer mot deg, så vil du ikke ta til deg lærdom. Du tror tydeligvis at du har den rette løsningen på ALT, lenge før debatten er igang. Det du kommer med i debatter er stort sett flisespikkeri og kverulering.

Jeg har ingen problemer med å forstå det du skriver heller, men ofte skriver du så pirkete, detaljert og kjedelig at jeg ikke orker lese hele innlegget.

Dét gjør deg til en håpløst uinteressant samtalepartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...