Gå til innhold

Bryr dere kvinner dere om at blonde øyne og blondt hår dør ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nasjonalist jeg også. Men jeg ønsker å tillate at norske menn skal få lov til å ta til seg en kone av annen farge hvis det er slik at de ikke finner en "villig" innenfor sin egen "rase".

Anonymous poster hash: ae0ff...8ef

Uhm, hvordan går det an :fnise: En annen rase innenfor sin egen rase? Mener du f.eks telefonselger? Eller en nordlending og en sørlending ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså jeg har selv brune øyne og brunt hår så det er liten sjanse for at mine etterkommere hadde hatt lyse farger uansett.

Men dine forfedre hadde nok det, de som har skapt dette landet og dine velferd.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Sier meg enig med bobler... Sjansen for at jeg skulle fått blåøyde barn er heller liten siden jeg selv verken er blond eller blåøyd. Har imidlertid gjort mitt beste for å ikke bidra til brunettifiseringen, siden jeg har valgt å ikke få barn :fnise: .

Og sånn for ordens skyld så nedstammer jeg etter det jeg vet fra mangfoldige generasjoner med helnorske småbrukere og fiskere. Tilfeldigvis er den slektslinjen der "fargene" mest sannsynlig kommer fra også den eneste som det er gjort en god slektsforskningsjobb i, så der sporer jeg bøndene tilbake til1700 tallet. De øvrige finner jeg bare tilbake til siste halvdel av 1800 tallet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nasjonalist jeg også. Men jeg ønsker å tillate at norske menn skal få lov til å ta til seg en kone av annen farge hvis det er slik at de ikke finner en "villig" innenfor sin egen "rase".

Anonymous poster hash: ae0ff...8ef

Vær så snill, slutt å omtal kvinner som eiendom!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken rase jeg er med brune øyne og rødblondt hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi burde være litt mer restriktive når det gjelder innvandringspolitikk er noe helt annet. Når enkelte deler av Oslo har 90% nye landsmenn, så sier det seg selv at vi har feilet når det gjelder integrering. Men det er noe våre politikere har bestemt, og ikke noe vi som enkeltpersoner kan gjøre noe med umiddelbart.



Anonymous poster hash: ae0ff...8ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nasjonalist jeg også. Men jeg ønsker å tillate at norske menn skal få lov til å ta til seg en kone av annen farge hvis det er slik at de ikke finner en "villig" innenfor sin egen "rase".

Anonymous poster hash: ae0ff...8ef

Ta seg en kone faktisk? Har damen du skal ta deg som kone noe hun skulle sagt eller? :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond og blåøyd, og stresser ikke så veldig over at vi tydeligvis er utrydningstruet. Heller tvert om, synes det er ganske OK å være den eneste blonde i gjengen :fnise: Skiller meg ut når vi er samlet, for å si det sånn!



Anonymous poster hash: b589a...537
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brunt hår å brune øyne. Å min samboer er vel det nærmeste en viking av det ytre man kan bli :P Men barna våre kommer nok til å arve mine mørke gener dessverre :P Beklager at jeg er med på å utrydde den blonde, blåøyde rasen.

Å leste en kommentar tidligere i tråden om at dette ikke er en fare når det gjelder menn fordi de er attraktive uansett?? Noen av verdens vakreste kvinner er mørke. Tror ikke den kommentaren var gjennomtenkt.

Fargene har lite å si på skjønnhet. Ja det er fint med blondt hår, men hva med resten av utseendet ?? Holder det med blondt hår å blå øyne. Er det fasiten på skjønnhet??

Anonymous poster hash: 0764d...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv blondt hår og blå øyne og ja, jeg har tenkt over dette.

Personlig har jeg datet menn med både blå og brune øyne og blondt og brunt hår. Men jeg tenker i det minste at far til mine barn skal ha noen nordiske trekk (som blå øyne) for å videreføre dette.

Jeg skal i hvert fall ikke vanne ut mine gener med ikke-vestlige trekk.



Anonymous poster hash: a4d41...430
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørkebrunt hår og brune øyne, fikk en sønn med klare lyseblåe øyne.

Har en venninne med svart hår og mørkebrune øyne ( ser egentlig ikke norsk ut, også gyllen i huden ) fikk en sønn med blå øyne og lyseblondt hår.



Anonymous poster hash: c0d45...9f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder fokus på oss rødhårede som er mer utrydningstruet og overlater til "dere menn" å sørge for de blondes overlevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken rase jeg er med brune øyne og rødblondt hår...

Du hører til min " rase" . Jeg har kobberfarget hår og grønn/ brune øyne.

Jeg kjemper for at " rasen" vår skal overleve, siden vi er litt mer eksklusive enn disse blonde folkene ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Brune øyne + blå øyne = kan ofte bli grønne øyne.

Mørkt hår + lyst hår= kan bli kobberfarget hår, spesielt hvis den lyse har rødblondt.

Klima har også noe å si på hvordan den framtidige (langt fram) generasjon blir seende ut. Hvis mennesker har behov for mye D-vitamin vil det utvikle lys hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Desverre er det lite jeg - med brunt hår og grønne øyne - kan gjøre med saken.

Anonymous poster hash: 9662c...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rase faktisk... Jøjje meg. Nå er det sånn at blåe øyne og blondt hår er reccesivt, et vikende gen, som kan bære skjult. Dvs at to brunøyde kan får blåøyde barn. Derfor er det et fenomen som kommer til å vise seg hvis forholdene ligger til rette, både titt og ofte. Selv er jeg litt blandings selv, men ser dønn norsk ut. Tror ikke noen hadde klart å se at jeg var annen "rase" ( bastard faktisk ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med det. Er selv helt lys med blå øyne og er gift med en mann med nesten sort hår og brune/grønne øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på at den ariske rase skal dø ut? Tror ikke det med det første. Jeg er av arisk rase, blond og har blå øyne, det samme har sambis. Vi vil sikket få blonde barn med blå øyne.

Det samme er sikkert tilfellet for mange andre.

Håper at dere får mange, mange barn! Redd vikingarven!

Anonymous poster hash: 9662c...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...