Gjest crem Skrevet 5. august 2015 #201 Del Skrevet 5. august 2015 tr har ennå ikke dukket opp.. får håpe hun kommer iløpet av dagen, hvis hun ikke dukker opp i det hele tatt, så får jeg ta en ny test neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. august 2015 #202 Del Skrevet 5. august 2015 Hvis TR er forsinket betyr det jo at EL også kan ha vært forsinket, og at du da kanskje har testet for tidlig...? Håpet er ikke ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 5. august 2015 #203 Del Skrevet 5. august 2015 Hvis TR er forsinket betyr det jo at EL også kan ha vært forsinket, og at du da kanskje har testet for tidlig...? Håpet er ikke ute! ja EL er nok forsinket, jeg hadde litt EL slim 24 juli, noe som kan bety at EL var da, og da er jeg faktisk bare er 11 dpo i dag som igjen vil si at når jeg testet i går, var jeg kanskje bare 10 dpo, og er visst mange som får negativ 10 dpo og likevel er gravide.. haha håpet er ikke dødt ennå!! det sies jo at lutealfasen er lik ved hver syklus +/- 1 dag, så når mensen er forsinket med negativ test, så er det fordi EL er forsinket tror ikke jeg er annerledes enn alle andre og tester lenge etter ikm om ikke EL er forsinket så håper bare jeg rett og slett testet for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 5. august 2015 #204 Del Skrevet 5. august 2015 bank, bank. hvem der? TR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. august 2015 #205 Del Skrevet 5. august 2015 bank, bank. hvem der? TR!!!!! Åååh æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. august 2015 #206 Del Skrevet 5. august 2015 Å så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 6. august 2015 #207 Del Skrevet 6. august 2015 Åååh æsj!! Å så kjedelig det var på en måte greit at hun kom.. selv om det er utrolig kjipt... jeg skjønner liksom ikke hvorfor det ikke klaffer, det har jo gjort det tidligere.. er et halvt år siden SAen, og det er så mange andre det klaffer fort for igjen.. syntes det gikk så fort sist gang, da hadde jeg tre stabile sykluser og på syklus nr. 4 klaffet det... sutre furte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 9. august 2015 #208 Del Skrevet 9. august 2015 dag nr. 1 på nutrilett er overstått, og jeg har nå begynt på dag nr. 2 måltidene mine ser slik ut: - frokost: nutrilett sjokolade shake, blandet med 50/50 vann og melk - lunsj: nutrilett skogsbær shake eller jordbær shake, blandet med 50/50 vann og melk - middag: noka middag - kveld: nutrilett vanilje shake, blandet 50/50 vann og melk jeg blandet 50/50 med vann og melk for bedre smak og litt mer kalorier, drikker også kaffe og te med melk i ligger på ca. 700-800 kcal om dagen, vet at det er svært lite men er bare for en kort stund! blir spennende å se om en uke ca. hvor mye jeg har gått ned i vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 9. august 2015 #209 Del Skrevet 9. august 2015 Spennende å se resultatet! Hvor lenge skal du kjøre dette programmet? Og har du en mat/aktivitets plan klar når du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 9. august 2015 #210 Del Skrevet 9. august 2015 Et lite tips fra en som nettopp har slanket seg Spiser du for få kalorier vil du ikke gå ned i vekt. Alle anbefaler 1000 som et absolutt minimum, selv for de som har mye å ta av seg. For få kalorier kan rett og slett føre til at du ikke går ned i vekt. Men du bestemmer såklart selv, jeg vet jo ikke hva som fungerer for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 10. august 2015 #211 Del Skrevet 10. august 2015 Spennende å se resultatet! Hvor lenge skal du kjøre dette programmet? Og har du en mat/aktivitets plan klar når du er ferdig? tenkte å prøve med i to-tre uker, men det må jeg nesten se på. for hvis jeg kjenner at det ikke går så lenge, stopper jeg ønsker ikke presse kroppen for mye. jeg har laget en plan om å trappe forsiktig opp på kaloriene, denne går over fem uker og er en forsiktig opptrapping, hvor jeg bytter ut et nutrilett måltid med et vanlig sunt og lavkalori måltid, men blir jo da selvfølgelig mer kalorier Et lite tips fra en som nettopp har slanket seg Spiser du for få kalorier vil du ikke gå ned i vekt. Alle anbefaler 1000 som et absolutt minimum, selv for de som har mye å ta av seg. For få kalorier kan rett og slett føre til at du ikke går ned i vekt. Men du bestemmer såklart selv, jeg vet jo ikke hva som fungerer for deg ja, har hørt det at kroppen begynner å holde hardere på kg når man tilfører for lite kalorier, men jeg gjør dette for det så får jeg bare være forsiktig senere og hvis jeg ikke går ned noe serlig, kommer jeg nok til å trappe opp på kaloriene før det har gått to-tre uker takk som passer på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 10. august 2015 #212 Del Skrevet 10. august 2015 dag 2, er ferdig og jeg begynner nå på dag 3 skal veie meg til lørdag, så det blir spennende! har ikke vært noe særlig sulten, og har heller ikke følt meg slapp eller har hatt vondt i hodet, så det må jeg jo si er en positiv start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. august 2015 #213 Del Skrevet 10. august 2015 Flinka! Stå på så skal du se du når målene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 11. august 2015 #214 Del Skrevet 11. august 2015 Flinka! Stå på så skal du se du når målene dine tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 11. august 2015 #215 Del Skrevet 11. august 2015 leverte pusen min til dyrlegen akkurat, hun skal steriliseres.. kjenner det knyter seg skikkelig i magen min, og jeg bare ser på klokke og ønsker at den kunne bli tre nå! søte lille jenta mi føler at jeg ikke fikk sagt ordentlig hade til henne, tenkt om noe går galt! åå er så redd at jeg nesten tar til tårene! noen tenker kanskje at det bare er en katt, men pus en min lille katt og jeg er blitt så utrolig glad i henne! er så redd noe skal skje med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 11. august 2015 #216 Del Skrevet 11. august 2015 Forstår deg godt jeg! Måtte avlive min egen katt for noen år siden (pga sykdom) og det var så ufattelig trist, og jeg tenker fortsatt på ham noen ganger. Man blir jo så sykt glad i disse små skapningene, og DET skremmer meg en del. Når jeg tenker på hvor glad jeg greier å bli i en katt, tenk så glad jeg kommer til å bli i min egen baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. august 2015 #217 Del Skrevet 11. august 2015 Alle som har eller har hatt kjæledyr forstår godt hva du mener, så det der er helt vanlig De er ikke bare kjæledyr, de er familiemedlemmer! Har selv en hund, og jeg er mammaen hennes Hun blir selvfølgelig behandlet og oppdratt som en hund, men hun er uansett babyen min og jeg elsker henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. august 2015 #218 Del Skrevet 11. august 2015 Tenker masse på katten jeg vokste opp med og drømmer av og til om han. Han ble 15 år så han hadde et langt liv, men det er uansett trist når et familiemedlem går bort. Ja, for han var jo faktisk det. Godt hun har en ansvarlig eier som bryr seg om henne Det er dessverre ikke alle som tenker sånn om dyr. Jeg kan ta meg selv i å bli rimelig forbanna på folk som er så kyniske til blant annet katter/hunder og ser på dem som ekle og skitne skapninger. Synes synd på dem som aldri har opplevd gleden av å ha et dyr. De sier jo også at det er sunt for barn å vokse opp med dyr, og ikke minst bra for psyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 12. august 2015 #219 Del Skrevet 12. august 2015 Forstår deg godt jeg! Måtte avlive min egen katt for noen år siden (pga sykdom) og det var så ufattelig trist, og jeg tenker fortsatt på ham noen ganger. Man blir jo så sykt glad i disse små skapningene, og DET skremmer meg en del. Når jeg tenker på hvor glad jeg greier å bli i en katt, tenk så glad jeg kommer til å bli i min egen baby! trist med pusen din men er jo også det beste å gjøre når de er syke og har det vondt, en liten katt orker ikke gå gjennom mange operasjoner, og mye medisiner osv, også er det ikke 100% sjangse for at de blir friske engang.. men ja det blir jo noe helt annet med en baby, hehe kommer til å elske barnet mitt over alt på jord! bare jeg ikke blir er slik gæren mamma som skal poste bilder av babyen over alt heldigvis har jeg ikke facebook, så jeg kan ikke oppdatere der ang. babyen min, eller legge ut bilder i hytt og gevær! Alle som har eller har hatt kjæledyr forstår godt hva du mener, så det der er helt vanlig De er ikke bare kjæledyr, de er familiemedlemmer! Har selv en hund, og jeg er mammaen hennes Hun blir selvfølgelig behandlet og oppdratt som en hund, men hun er uansett babyen min og jeg elsker henne hehe ja jeg sier at jeg er mammaen til pusen min også, men hun blir jo også selvfølgelig behandlet som en katt men hun er lille puse babyen min for det og jeg elsker henne kjempe høyt! Tenker masse på katten jeg vokste opp med og drømmer av og til om han. Han ble 15 år så han hadde et langt liv, men det er uansett trist når et familiemedlem går bort. Ja, for han var jo faktisk det. Godt hun har en ansvarlig eier som bryr seg om henne Det er dessverre ikke alle som tenker sånn om dyr. Jeg kan ta meg selv i å bli rimelig forbanna på folk som er så kyniske til blant annet katter/hunder og ser på dem som ekle og skitne skapninger. Synes synd på dem som aldri har opplevd gleden av å ha et dyr. De sier jo også at det er sunt for barn å vokse opp med dyr, og ikke minst bra for psyken har hatt mange katter selv, og det er like trist hver gang noen går bort de blir jo et ekstra medlem av familien, og de bringer mye lykke og glede kjenner mange jeg som syntes dyr er ekle og ikke vil ha noe med dem å gjøre, de mister på en måte en type glede du bare kan få med dyr! blir også irritert over folk som har katter eller hunder for den sakens skyld og ikke passer godt nok på de, men vaksiner, p-piller, sterilisering ID-merking osv, det er noen utgifter som dyre eier man bare må ta! og jeg syntes det er forferdelig, spesielt med tanke på katt, at folk ikke gir de p-piller eller steriliserer dem, så de får mange kattunger som enten må avlives, eller man strever med å finne nye hjem til.. tror det er viktig for barn å vokse opp med dyr, trenger nødvendigvis ikke bo med dem, men ha tilgang til dem, da lærer de jo også en del om empati, og behandle de fint de som ikke kan si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 12. august 2015 #220 Del Skrevet 12. august 2015 skal begynne på dag 5 med nutrilett nå merker ikke noe serlig til bivirkninger ennå, har ikke vondt i hodet, kjenner meg ikke særlig sulten, blir litt sulten om det går lengre enn 3 timer mellom hvert måltid, syntes nesten det er litt stress å spise så ofte som det jeg må nå, men da legger jeg ihvertfall inn gode vaner ved å spise ofte har ikke veid meg ennå, skal gjøre det på lørdag og jeg er kjempe spent! syntes nutrilett shakene har en grei smak, litt kornete, men det går da ned! har flere forskjellige smaker så blir ikke lei, + at jeg spiser ikke bare de søte shakene, men et noka middags måltid i tillegg, så da får jeg i meg en litt mer "ordentlig" måltid om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå