Gjest crem Skrevet 29. november 2015 #341 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg holder absolutt med deg der altså! Jeg tror jeg rakk å drikke grapefruktjuice et par dager før EL-slimet plutselig dukka opp. Var så hos gynekologen for å ta celleprøve. Tenkte "great, nå har vi sikkert forspilt sjansen alt". Jeg var på andre eller tredje og siste dag med EL-slim og man skal jo ikke ha sex før celleprøven. Men gynekologen målte et fint egg som snart var klar for å forlate redet og beregnet EL til å være om 2-3 dager. Så da kom visst EL etter slimet Dette var en fredag. Hadde sex lørdag morgen/kveld, søndag morgen/kveld og brukte "trygt" glidemiddel (concieve plus). That's it Tror gynekologen må ha gjort noe magisk oppi der haha kanskje jeg skal dra til gynekologen for å ta en "magisk" celleprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 29. november 2015 #342 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Blødde nesten ikke noe i går og i dag ser det ut til å ha stoppet helt opp. Dette var en rar syklus. 27 dagers syklus med 3 blødningsdager. Hadde også mye mer smerter enn det jeg pleier å ha, og styrt blødde på fredag, måtte bytte tampong hver andre time og natt til fredag hadde jeg noen forferdelige smerter. Så ille at jeg ikke fikk sove og måtte stå opp og ta noen Paracet mens jeg gikk rundt i huset. Haha rett etter jeg skrev dette begynte jeg å blø igjen. Rart det der at hver gang jeg skriver om at tr ikke er her, kommer hun Endret 29. november 2015 av crem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 29. november 2015 #343 Del Skrevet 29. november 2015 Så rart at du har fått mer blod og smerter, kan det være en bivirkning av de urtene du har tatt? Høres ut som du har en god plan for desember, slappe av og nyte jula isteden for å stresse med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. november 2015 #344 Del Skrevet 29. november 2015 Hei! Jeg har vært innom dagboken din flere ganger, men har visst ikke kommentert. Så flink du er som går ned i vekt! Seriøst, matvaner er et helsike å gjøre noe med Jeg har skrevet dette i et par dagbøker hos de som sliter nå, men tenkte å tipse deg også. Jeg ser du allerede gir mannen din sink, men selen er også visstnok topp! Jeg gir kjæresten min disse: Han og ekskjæresten prøvde å få barn i over ett år, var på utredning, fant ingen feil. Han hadde et par dårlige svømmere, men han hadde så mange () at det gikk innenfor normalen. Så det endte med prøverør. I ettertid har eksen hans fått barn uten problem med sin nye barn. Noen måneder før vi begynte å prøve så googla jeg vilt, og begynte å gi ham disse. Hos oss klaffet det på første forsøk! Det kan godt være tilfeldigheter. Vi mistet etter 8 uker, og vi er nå på PP3. Men jeg tenkte at siden du allerede gir han sink, så er disse et bra alternativ Lykke til videre! Jeg er imponert over hvor positiv du virker selv om dere har prøvd lenge. Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. november 2015 #345 Del Skrevet 30. november 2015 haha kanskje jeg skal dra til gynekologen for å ta en "magisk" celleprøve Hihi, kanskje du skal det? Og angående tanta... virker som Wild Yam har skylda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. desember 2015 #346 Del Skrevet 1. desember 2015 Så rart at du har fått mer blod og smerter, kan det være en bivirkning av de urtene du har tatt? Høres ut som du har en god plan for desember, slappe av og nyte jula isteden for å stresse med prøvingen. ja tror nok det er de som har skylda skal bli godt med desember nå, med alt det andre stresset det bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. desember 2015 #347 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei! Jeg har vært innom dagboken din flere ganger, men har visst ikke kommentert. Så flink du er som går ned i vekt! Seriøst, matvaner er et helsike å gjøre noe med Jeg har skrevet dette i et par dagbøker hos de som sliter nå, men tenkte å tipse deg også. Jeg ser du allerede gir mannen din sink, men selen er også visstnok topp! Jeg gir kjæresten min disse: Han og ekskjæresten prøvde å få barn i over ett år, var på utredning, fant ingen feil. Han hadde et par dårlige svømmere, men han hadde så mange () at det gikk innenfor normalen. Så det endte med prøverør. I ettertid har eksen hans fått barn uten problem med sin nye barn. Noen måneder før vi begynte å prøve så googla jeg vilt, og begynte å gi ham disse. Hos oss klaffet det på første forsøk! Det kan godt være tilfeldigheter. Vi mistet etter 8 uker, og vi er nå på PP3. Men jeg tenkte at siden du allerede gir han sink, så er disse et bra alternativ Lykke til videre! Jeg er imponert over hvor positiv du virker selv om dere har prøvd lenge. Flinka tusen takk for godt tips tenker jeg kan kjøpe disse når han er tom for de han allerede tar. Håper det klaffer snart for dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. desember 2015 #348 Del Skrevet 1. desember 2015 Hihi, kanskje du skal det? Og angående tanta... virker som Wild Yam har skylda? Hehe bestiller time i januar jeg og ikke det har klaffet til da ja, eller jeg tok ikke wild yam, men dong quai, men er nok det som har skylda for denne rare syklusen. Så tar ikke de på nytt. Nå har jeg akkurat bestilt eggløsningstester og skal begynne å teste etter EL denne perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. desember 2015 #349 Del Skrevet 1. desember 2015 Åh, beklager jeg som roter. Mente selvsagt Don quai Håper det klaffer for dere denne perioden. Det hadde vært en fin julegave det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. desember 2015 #350 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg ser forresten i IKM-tråden at vi omtrent er tvillinger denne perioden. Lykke til til oss begge! Jeg har bestemt at nå ska det klaffe. Bare så du er forberedet på det! Det hadde blitt en ganske digg julaften å sitte med den hemmeligheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. desember 2015 #351 Del Skrevet 1. desember 2015 Åh, beklager jeg som roter. Mente selvsagt Don quai Håper det klaffer for dere denne perioden. Det hadde vært en fin julegave det verdens flotteste julegave :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. desember 2015 #352 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg ser forresten i IKM-tråden at vi omtrent er tvillinger denne perioden. Lykke til til oss begge! Jeg har bestemt at nå ska det klaffe. Bare så du er forberedet på det! Det hadde blitt en ganske digg julaften å sitte med den hemmeligheten haha så gøy :D jeg er så absolutt forberedt på at det skal klaffe nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 31. desember 2015 #353 Del Skrevet 31. desember 2015 Endelig var det min tur etter mye menssmerter og at mensen ikke kom da den skulle, tok jeg en test og der lyste det opp to streker! Testet positiv 26.12, men begynte å spotte litt rosa i natt, og har fortsatt i dag ingen smerter foreløpig, men kommer nok snart.. Sikkelig surt at det skal ta nesten et år før det klaffer på nytt og så skal jeg miste rett etterpå igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 31. desember 2015 #354 Del Skrevet 31. desember 2015 Litt redd for å gratulere med positiv test, men gratulerer! Rosa spotting trenger ikke å bety at det har gått galt, så jeg krysser fingrene og håper på at det er en uskyldig blødning. Tenkte faktisk på deg istad, også postet du her Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 1. januar 2016 #355 Del Skrevet 1. januar 2016 Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. januar 2016 #356 Del Skrevet 1. januar 2016 @Shinigami tusen takk for at du tenker på meg! Betyr faktisk mer enn du tror godt nytt år til deg og! @LilleMy1989 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. januar 2016 #357 Del Skrevet 1. januar 2016 Tok denne når jeg stod opp i dag spotter nesten ingen ting, eneste grunnen til at jeg kan se litt rosa på papiret er fordi jeg virkelig leter etter det. Så jeg prøver å senke skuldrene og nyte det lille jeg har igjen av ferien. Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. januar 2016 #358 Del Skrevet 1. januar 2016 Det er ikke uvanlig å spotte litt så tidlig Er bare slimhinnene som er skjøre. Samme skjedde med meg og Så må bare gratulere igjen! Dette går nok rette veien Fantastisk avslutning på det gamle året og start på det nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. januar 2016 #359 Del Skrevet 1. januar 2016 Gratulerer og godt nyttår! Håper spira sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. januar 2016 #360 Del Skrevet 1. januar 2016 Nei så flotte nyheter å våkne til! Gratulerer så mye Nå håper jeg spira sitter og at dette blir det beste året på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå