Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.

Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere :klemmer: Det har blitt litt bedre utover kvelden, heldigvis.

Håper formen er ok i morgen, har en avtale med ei venninne, og sosialiseringsbehovet er stort :P På ettermiddagen har vi i utgangspunktet tenkt oss på et "Vennebyen" show :) får se hvordan J liker det, kan hende det blir litt mye for ham. Vet ikke helt hvilken aldersgruppe det er beregnet for. Denne helga og neste er det åpen gård ikke så langt herfra, tror vi må få til å dra, det er vel nærmest garantert suksess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var verre sist, da kastet jeg opp hver dag ganske lenge. Så langt går det bra, er kvalm, men ikke noe oppkast :)

Har fått time til ul på mandag :hoppe: Er SÅ spent :D er ca 8+2 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gøy! Skal kl 11 ;) Er på jobb da, men det er jo i samme bygget, og har sagt ifra til sjefen om at jeg må gå grunnet legetime. Skulle ikke være noe problem, heldigvis. Har sagt til henne at jeg er gravid da, det er litt dumt å forlate jobb pga oppkast og så møte igjen før det har gått 48 timer. Det ble veldig godt mottatt, bare gratulasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kl 13.. To timer mer tortur enn det du får :fnise:

Så bra at det ble godt motatt :nigo: Det ble det her også. Veldig godt når vi har slike sjefer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit med grei sjef :jepp:

Kjenner jeg får litt nerver, men om det skulle ha skjedd en MA ville jeg kanskje ikke hatt såpass med symptomer? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite sannsynlig at du er så kvalm dersom det har skjedd en MA. 

Vi må prøve å trøste oss med at symptomene er der og vi om 1 år kommer til å klage over hvor slitsomt det er å være tobarnsmamma :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ultralyd og best sjef :danse:

Tror du har helt normale tanker dessverre. Graviditet er så sykt påkjenning for psyken med dumme tanker og bekymring :fnise:

Var selv mye mer redd denne gangen enn sist selv om jeg har vært så heldig å ikke oppleve SA/MA tidligere. Sender deg masse gode klemmer og tanker, dette skal gå fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt mer skremmende denne gangen, nå vet jeg jo hva jeg har å miste. Men med tanke på hvordan kroppen oppfører seg og hyppigheten av flyveturer innom badet, så velger jeg å tro at alt er som det skal :)

Ble så dårlig like før jeg skulle kjøre J til barnehagen, gode gutten sa bare "mamma, au'e" og ga meg en kos :grine::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er fantastisk :rodmer:

Takk, La Traviata! God helg til deg også, og alle andre som titter innom :blomst: Aner ikke hva vi skal finne på i morgen, men på søndag blir det åpen gård, det blir nok veldig stas for J. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt magisk å ikke være kvalm! Hvorfor fikk jeg ikke denne sist? Denne slår jo afipran langt ned i støvlene! :laugh: Nå gleder jeg meg til å gå på jobb igjen, slipper å avsløre meg pga kvalme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har funnet en løsning på kvalmen! :) Kvalme er noe dritt, ingenting kan forpurre en dag som det :dry:

Lykke til på UL om jeg ikke skriver mer her før den tid! :) Ha ei fin helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...