MarianneE Skrevet 22. mars 2015 #61 Del Skrevet 22. mars 2015 N1nja eller Lotte som hun heter. Hun later åpenbart som hun er dum som et brød og tjener sikkert masse penger på det. Hun vet sikkert veldig godt hva hun driver med, men du verden som hun ødelegger for seg selv. Er det noen som tar denne jenta seriøst? Synest det er så drøyt at hun eksponerer kroppen sin på den måten, jeg synest synd på familien hennes. Jeg måtte inn for å se av ren og skjær nysgjerrighet. En del av meg vil aldri bli den samme igjen.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salat Skrevet 22. mars 2015 #62 Del Skrevet 22. mars 2015 Sophieelise: sykt dobbeltmoralsk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 22. mars 2015 #63 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Mamma til Michelle. Hun har stadig skrevet click-bait overskrift og klager over at folk spekulerer om hvem barnefar er når hun hele tiden legger opp for spekulasjoner. Endret 22. mars 2015 av Bond 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #64 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Mamma til Michelle. Hun har stadig skrevet click-bait overskrift og klager over at folk spekulerer om hvem barnefar er når hun hele tiden legger opp for spekulasjoner. SIGNERER. Endret 22. mars 2015 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. mars 2015 #65 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Tråden ryddet for avsporinger, ryktespredning, diskusjon om barn, samt svar Bond, forumansvarlig -- Tråden ryddet en gang til. PS. Alle spørsmål og kommentarer om moderering tas som vanlig på Ris og Ros eller PM. Endret 22. mars 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. mars 2015 #66 Del Skrevet 24. mars 2015 Etter å ha lest her i tråden så måtte jeg bare sjekke ut Synskepeggy sin blogg. Å herlighet og amen i kirka sier jeg bare! For en blogg! Tror aldri jeg har lest så mye dramarama før! Fjortisdrama blir jo som ingenting i forhold til dette. Hun kaster ut agn etter agn, og en annen blogger biter på. 300 kommentarer med drittslenging! Og disse damene er over 40! Dra meg baklengs inni fuglekassa! Og hvis noen skriver noe hyggelig, som f.eks "fin blogg" så får de jammen pes for det og. Noen burde tatt et sinnemestringskurs, samt et kurs i nettvett og etikette. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 24. mars 2015 #67 Del Skrevet 24. mars 2015 Etter å ha lest her i tråden så måtte jeg bare sjekke ut Synskepeggy sin blogg. Å herlighet og amen i kirka sier jeg bare! For en blogg! Tror aldri jeg har lest så mye dramarama før! Fjortisdrama blir jo som ingenting i forhold til dette. Hun kaster ut agn etter agn, og en annen blogger biter på. 300 kommentarer med drittslenging! Og disse damene er over 40! Dra meg baklengs inni fuglekassa! Og hvis noen skriver noe hyggelig, som f.eks "fin blogg" så får de jammen pes for det og. Noen burde tatt et sinnemestringskurs, samt et kurs i nettvett og etikette. ...eller legge ned bloggen...just sayin`....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 24. mars 2015 #68 Del Skrevet 24. mars 2015 Var kjapt inne på bloggen til hun der synskepeggy og gikk fort ut igjen. Gud bedre for ei harry dramadame! Men man kan jo ikke vente annet om hun virkelig heter Peggy. (Sorry om noen her heter det) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 24. mars 2015 #69 Del Skrevet 24. mars 2015 Alle nevnt ovenfor, men også wa2wo, ikke en kjempestor blogg, men. Hun virket som en kjempehyggelig og søt jente før, og selv om jeg ikke likte klesstilen hennes så har jeg fulgt med. Nå har hun jo gått ned mange, mange kilo og det er jo kjempeflott! Det er absolutt noe å være stolt av, hun ser flott ut. Men, nå er det et konstant mas på facebook, insta og blogg om hvordan hun fikk åpenbaringen om å slutte å være feit, og at tynn betyr lykke. Og "slik blir du tynn som meg" mas. Og alle de ekstremt utfordrende og overseksualiserte bildene. Jeg har fått skikkelig avsmak. Har tenkt akkurat det samme som deg, likte henne kjempegodt før og hun har vært superflink med vektnedgangen men nå begynner bloggen hennes å minne om de slitsomme reklamene som dukker opp på Facebook. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 24. mars 2015 #70 Del Skrevet 24. mars 2015 Mest irriterende: Foten til Helene Drage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 24. mars 2015 #71 Del Skrevet 24. mars 2015 Mest irriterende: Foten til Helene Drage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 25. mars 2015 #72 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) ...eller legge ned bloggen...just sayin`....... Enig. Jeg kommer aldri til og besøke den bloggen. Lovelulu sin blogg er ikke bedre. To bloggere jeg aldri kommer til og kommentere eller lese. Endret 25. mars 2015 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 25. mars 2015 #73 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg måtte sjekke ut nermere bloggen til denne Slarveposten og jeg er sjokkert. Skjuler seg bak humor og ironi men jeg syntes ikke innholdet i den bloggen var i nerheten av det jeg kaller for humor og ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 25. mars 2015 #74 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg måtte sjekke ut nermere bloggen til denne Slarveposten og jeg er sjokkert. Skjuler seg bak humor og ironi men jeg syntes ikke innholdet i den bloggen var i nerheten av det jeg kaller for humor og ironi. Verste er at den er rapportert flere ganger men ledelsen lar den stå......og det sier jo det meste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 25. mars 2015 #75 Del Skrevet 25. mars 2015 Verste er at den er rapportert flere ganger men ledelsen lar den stå......og det sier jo det meste!! Viss det stemmer at den er rapportert flere ganger høres ikke det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 25. mars 2015 #76 Del Skrevet 25. mars 2015 Viss det stemmer at den er rapportert flere ganger høres ikke det bra ut. Det stemmer og det er mange som har forlatt blogg.no som bloggportal pga at de svært sjelden reagerer ved mobbing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars 2015 #77 Del Skrevet 26. mars 2015 Det stemmer og det er mange som har forlatt blogg.no som bloggportal pga at de svært sjelden reagerer ved mobbing... Jeg blir uvel og får klump i magen da jeg leste hva denne bloggeren kan lire av seg av hat og fordervelse. Denne bloggen er kun laget for å mobbe og henge ut andre. Hvor blir den norske versjonen av Trolljegerne av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 26. mars 2015 #78 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg blir uvel og får klump i magen da jeg leste hva denne bloggeren kan lire av seg av hat og fordervelse. Denne bloggen er kun laget for å mobbe og henge ut andre. Hvor blir den norske versjonen av Trolljegerne av? Og da kan man jo spørre seg om hvorfor og hvordan blogg.no kan tillate en slik blogg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars 2015 #79 Del Skrevet 26. mars 2015 Blogg.no skjuler seg bak ytringsfriheten. Denne bloggen bryter norsk lov på flere punkter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pipegakk Skrevet 26. mars 2015 #80 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Bare en tanke fra meg. Den aller verste bloggen synes jeg må være Fotballfrue, men det er mest fordi jeg leste bloggen hennes for mange år siden også, da hun spiste grandiosa og ikke var så selvhøytidelig, til å drite seg komplett ut i media og lyve. Fy på seg.-Innlegg redigert for spekulasjon og bilde med kopirett- - Magnifique, mod. Endret 27. mars 2015 av Magnifique 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg