scrabble Skrevet 19. januar 2016 #281 Del Skrevet 19. januar 2016 15 timer siden, Mousj skrev: Så mens noen tjener en månedslønn på å blogge, så BRUKER disse to en månedslønn på å blogge. Why? Hehe.. det har jeg også undret meg ofte over. En som kaller seg syktprovosert gjør også det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. januar 2016 #282 Del Skrevet 19. januar 2016 Bussfrue😂😂😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. januar 2016 #283 Del Skrevet 19. januar 2016 Sraad, ingen under, ingen ved siden! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 19. januar 2016 #284 Del Skrevet 19. januar 2016 2 timer siden, Monky skrev: Bussfrue😂😂😳😳 Say no more 🙈🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. januar 2016 #285 Del Skrevet 19. januar 2016 20 minutter siden, Nutz skrev: Sraad, ingen under, ingen ved siden! Kunne ikke vært mer enig. Kjedelig blogg og er skikkelig pr kåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandis Skrevet 20. januar 2016 #286 Del Skrevet 20. januar 2016 Den 18.01.2016 at 19.03, Mousj skrev: Så mens noen tjener en månedslønn på å blogge, så BRUKER disse to en månedslønn på å blogge. Why? Jeg vet jeg bare burde ignorert det, men det er jo helt umulig å finne andre gode innlegg blandt skrikingen til disse to. Og det tar seg opp nå. 11 på KM og 8 på Lilja i skrivende stund. Sover de aldri heller? Det må være en eller annen internkrig mellom dem, så nå er det sikkert like før det sprekker og de begynner å skjelle hverandre ut igjen i innlegg etter innlegg. DVS den ene kjefter og den andre stiller seg heeeeelt uforstående. Men hva gjør man ikke for leserklikk... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 20. januar 2016 #287 Del Skrevet 20. januar 2016 hyggelig å vite at mine skattekroner går til blogshouts. Etter som jeg husker er ikke Lilja hvertfall i arbeid? Man burde seriøst se på trygdesatsene, om man har råd til 300 i shouts hver dag... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 20. januar 2016 #288 Del Skrevet 20. januar 2016 18 minutter siden, scrabble skrev: hyggelig å vite at mine skattekroner går til blogshouts. Etter som jeg husker er ikke Lilja hvertfall i arbeid? Man burde seriøst se på trygdesatsene, om man har råd til 300 i shouts hver dag... Ingen av dem jobber. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 20. januar 2016 #289 Del Skrevet 20. januar 2016 39 minutter siden, Grandis skrev: Jeg vet jeg bare burde ignorert det, men det er jo helt umulig å finne andre gode innlegg blandt skrikingen til disse to. Og det tar seg opp nå. 11 på KM og 8 på Lilja i skrivende stund. Sover de aldri heller? Det må være en eller annen internkrig mellom dem, så nå er det sikkert like før det sprekker og de begynner å skjelle hverandre ut igjen i innlegg etter innlegg. DVS den ene kjefter og den andre stiller seg heeeeelt uforstående. Men hva gjør man ikke for leserklikk... Er det lilja.blogg.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 20. januar 2016 #290 Del Skrevet 20. januar 2016 Mamma til Michelle. Eller, Anna Rasmussen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandis Skrevet 20. januar 2016 #291 Del Skrevet 20. januar 2016 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Er det lilja.blogg.no? jepp. 40+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 20. januar 2016 #292 Del Skrevet 20. januar 2016 4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Er det lilja.blogg.no? Ja😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 20. januar 2016 #293 Del Skrevet 20. januar 2016 16 minutter siden, Mousj skrev: Ingen av dem jobber. Fantastisk..... NAV burde vurdere de som arbeidsdyktige. Punche noe inn på data, skulle de hvertfall klart... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteh Skrevet 20. januar 2016 #294 Del Skrevet 20. januar 2016 Den 19-1-2016 at 13.56, Nutz skrev: Sraad, ingen under, ingen ved siden! uggh.. hu er såå jævla falsk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2016 #295 Del Skrevet 22. januar 2016 Den 19.1.2016 at 11.34, Monky skrev: Bussfrue😂😂😳😳 Gikk på videregående med henne. Hun er seg selv lik for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 23. januar 2016 #296 Del Skrevet 23. januar 2016 Den 22. januar 2016 at 19.19, MarianneE skrev: Gikk på videregående med henne. Hun er seg selv lik for å si det sånn. Tviler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. januar 2016 #297 Del Skrevet 24. januar 2016 22 timer siden, Monky skrev: Tviler ikke Har kikket litt på bloggen hennes, men finner ikke ut hva som er så spesielt med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 24. januar 2016 #298 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Sraad eller isabel fra paradise. Hun er nok 2016 verste blogger et steg foran mammatilmichelle. Hva gjør ikke den jenta for klikk? Er hun virkelig så desperat? Hva med å vekke dine lesere med ordentlig å genuine innlegg fordi bloggen ikke kun er til for penger, men noe som man brenner for. Isabel er en av de som absolutt blogger for penger å faktisk ikke skriver fordi det er av interesse. Er lei av overskrifter som "reiser på ferie klikk inn på bloggen hvor" (midt i en periode selvfølgelig PH begynte innspillingen). Klikket meg inn å det stod "mer info senere om hvor vi skal"! De dro til Sverige! Boikottet bloggen hennes. Leste i dag på instaG. At det var et nytt blogginnlegg hvor det stod "Gravid"??!! Å at vi skulle klikke oss inn for å lese. Nei det er siste gang jeg klikker når hun skrike ulv for å si det sånn. Så gadd ikke bry meg. Er så lei. Savner ordentlige bloggere. Endret 24. januar 2016 av Sool 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. januar 2016 #299 Del Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, Sool skrev: Sraad eller isabel fra paradise. Hun er nok 2016 verste blogger et steg foran mammatilmichelle. Hva gjør ikke den jenta for klikk? Er hun virkelig så desperat? Hva med å vekke dine lesere med ordentlig å genuine innlegg fordi bloggen ikke kun er til for penger, men noe som man brenner for. Isabel er en av de som absolutt blogger for penger å faktisk ikke skriver fordi det er av interesse. Er lei av overskrifter som "reiser på ferie klikk inn på bloggen hvor" (midt i en periode selvfølgelig PH begynte innspillingen). Klikket meg inn å det stod "mer info senere om hvor vi skal"! De dro til Sverige! Boikottet bloggen hennes. Leste i dag på instaG. At det var et nytt blogginnlegg hvor det stod "Gravid"??!! Å at vi skulle klikke oss inn for å lese. Nei det er siste gang jeg klikker når hun skrike ulv for å si det sånn. Så gadd ikke bry meg. Er så lei. Savner ordentlige bloggere. Preach! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 26. januar 2016 #300 Del Skrevet 26. januar 2016 Den 19.1.2016 at 13.56, Nutz skrev: Sraad, ingen under, ingen ved siden! Absolutt den verste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg