Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde glemt hvor irriterende det er at Paradise-deltakere ikke klarer å uttale "trussel" på andre måter enn "trushel" :(

Er det ikke sånn man uttaler ordet trussel da? Trusjel? Trusjler?

Anonymous poster hash: a4a15...465

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Man sier truss-el.

Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det uttales rett frem :P Truss-el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte forresten le når Mads sa at han mente at han var den sterkeste spilleren, husker ikke om det var i ''selve'' episoden i går, eller om det var når de viser hva som skjer i neste episode(altså dagens episode), men fikk meg en god latter uansett. Fyren har jo ingenting på greip

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måtte forresten le når Mads sa at han mente at han var den sterkeste spilleren, husker ikke om det var i ''selve'' episoden i går, eller om det var når de viser hva som skjer i neste episode(altså dagens episode), men fikk meg en god latter uansett. Fyren har jo ingenting på greip

Vær litt snill med guttungen. Han flyttet rett fra gutterommet hos mor & far og ut i den store verden. Hadde visst aldri vært utenfor Trøndelag.

Anonymous poster hash: 90239...03e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær litt snill med guttungen. Han flyttet rett fra gutterommet hos mor & far og ut i den store verden. Hadde visst aldri vært utenfor Trøndelag.

Det er vel ikke den store forskjellen å bo på hotel kontra å bo hjemme hos mor. Noen andre vasker for deg, rer opp sengen, lager alle måltider og vasker klær for deg.

Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte spesielt godt at det var gutta som hadde mest "peiling" på når jenter er fruktbare.

Anonymous poster hash: fe546...f4c

Men det var faktisk Elin som viste mest om dette, for hun sa at jenter er mest fruktbare 14 dager etter mensen, og det er jo det som er rett! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, huff.. Å bo på et hotell med all inclusive og at noen gjør alt for deg er jo veldig vanskelig og utfordrende. Stakkars guttungen.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det var faktisk Elin som viste mest om dette, for hun sa at jenter er mest fruktbare 14 dager etter mensen, og det er jo det som er rett! :)

Selvsagt, men gutta oppførte seg som om de visste mest om dette.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De guttungene har jo ikke peiling. Å de var jo skrå sikre. :fnise:

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs om dem ikke sa det bare for å kødde med CF.. meen mange gutter som ikke har en dritt peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvis jeg ryker,så er det Mathias sin feil"

Eh nei, det er din feil! Hvis han ryker,så kan han angre på han ditcha Emilie. Dust.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mads er så frekk mot Emilie, sikkert første gang en jente har prøvd seg på han og han blir en selvgod dust, ah han irriterer meg så sykt og finnes ikke kjekk/fin kropp/fin personlighet!!

Syns sesongen generelt er litt kjedelig, er bare uinteressant lek og moro, håper det kommer seg og blir litt mer paradise hotel Sverige over det ;)

Anonymous poster hash: 208b4...7f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

episodene kunne vart i 15min, for det skjer jo ikke noe de første 30minuttene :s

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig å finne ut av hvem som faktisk spiller sammen. Vet at CF, Sara og Fredrik holder sammen, men usikker på de andre. Hadde vært gøyere hvis det var 2 grupper mot hverandre. Jeg synes å det er litt kjedelig. Uke 2 var den beste så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...