Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk til, med Modheader for google chrome!



Anonymous poster hash: 05b6c...6b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mediahunt, koster ikke det penger? Prøvde å laste ned, og da måtte jeg skrive inn kontonummer og greier, var hvis bare 1 uke gratis.. Og proxy - hva er det? Finnes det ingen programmer, som ikke koster penger?

Mulig det er gjort om til betalversjon, er lenge siden jeg har hatt den på. Proxy kan brukes til det samme - skjule den egentlige IP-adressen din og gi deg en annen sånn at man kan se ting på f.eks. amerikanske sider som kun er åpne for amerikanske IP-adresser.

Men hvis du ikke har på noe sånt, og du befinner deg i Norge burde du jo se ting fra norske websider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Spania i en uke, går det ikke an å se Paradise da :O ? Hvordan kan jeg få sett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aaaltfor seint til meg som må opp kl. 6 hver dag. Må vel se det på nett dagen etter nå framover da..

For meg også. Blir for sent. Men å se det på pc? Føler sjarmen forsvinner :/ whyy

Anonymous poster hash: 4674a...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsom paradise2015.blogg.no

Anonymous poster hash: 4674a...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Skal til Spania i en uke, går det ikke an å se Paradise da :O ? Hvordan kan jeg få sett det?

Det blir vel lagt ut episoder et sted? TV3 viaplay? Men hvis ikke så kan du jo sette automatisk opptak på hele uken så har du et skikkelig Paradise maraton når du kommer hjem? Kos deg når du skal på ferie forresten! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke lese gjennom alle sidene, men virket som om mange på det hvite laget ville herme etter Audun fra ifjor! Var ihvertfall det inntrykket jeg fikk. Usmakelig alle sammen, bortsett fra en der som var personlig trener- han virka helt ålreit. GO BLACK TEAM :ol:



Anonymous poster hash: 858c5...f70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje år på rad nå at jeg kjenner/kjenner til/har jobba med en av deltagerene. Først Are (fra Neras direkte), så Karim (Fra neras direkte) og nå Mads (rimelig sikker på at han også har vært innom Neras direkte) hysterisk!



Anonymous poster hash: 9feb0...611
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lov å se på PH av samboer. "skal du seriøst se på det tullet i år å?" :roll:

JA, selvfølgelig må jeg det :fnise: Har akkurat sett ferdig episode 1 på Tv3 play.

Kjedelig gjeng. Ingenting å rope hurra for. Ung gutter som tror de er guds gave til alle. Gatebil er jo sååå harry da :fnise: Ikke noe å skryte av. Hun lignet veldig på Lene fra sesong 1. Grøss.

Lurer på hvem som blir bitchen i år.

PT og spesielt bartendere går alltid igjen.

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lov å se på PH av samboer. "skal du seriøst se på det tullet i år å?" :roll:

JA, selvfølgelig må jeg det :fnise: Har akkurat sett ferdig episode 1 på Tv3 play.

Kjedelig gjeng. Ingenting å rope hurra for. Ung gutter som tror de er guds gave til alle. Gatebil er jo sååå harry da :fnise: Ikke noe å skryte av. Hun lignet veldig på Lene fra sesong 1. Grøss.

Lurer på hvem som blir bitchen i år.

Vet ikke hvorfor, men Tina virker litt bitch. Kanskje fordi hun ligner på Lene. haha.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de på det hvite laget ryker!! For en gjeng med arrogante nek. De var ikke så kjekke heller.

Liker Knut Erik jeg :)

Heia de svarte :)



Anonymous poster hash: 08e10...3d8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med de svarte og de hvite er vel det at de svarte skal man like pga personlighet, men de hvite pga utseende?

Er definitivt ikke stor fan av noen av de hvite guttene, men liker Mathias, Jack sparrow og han med halvlangt hår.

Jentene var overraskende pene da, spesielt Drammenseren :) men, litt smålig kleint når de dukker opp med full festsminke. (Spesielt hun i den harry rosa kjolen, totalt overkill på sminke)

Anonymous poster hash: 5d9d5...691

Seriøst? Hun fra Drammen? Synes sånne jenter er så utrolig lite attraktive. Typisk vestkant- og BI-jenter.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lov å se på PH av samboer. "skal du seriøst se på det tullet i år å?" :roll:

JA, selvfølgelig må jeg det :fnise: Har akkurat sett ferdig episode 1 på Tv3 play.

Kjedelig gjeng. Ingenting å rope hurra for. Ung gutter som tror de er guds gave til alle. Gatebil er jo sååå harry da :fnise: Ikke noe å skryte av. Hun lignet veldig på Lene fra sesong 1. Grøss.

Lurer på hvem som blir bitchen i år.

PT og spesielt bartendere går alltid igjen.

Der sa du det. :)

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han svenske virket jo hel dust. Smiler ikke og veldig lite sjarmerende.



Anonymous poster hash: 08e10...3d8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Lurer nesten på om produksjonen har bedt de på det hvite laget om å være så kjepphøye? "jeg er en gud" Eh?

Dessverre, så tror jeg jentene kun tenker på utseende :( Kevin MÅ ut!! Vi vet hvert fall hvem som blir drittsekken der inne.

Jeg er jo like gamle som jentene (22) og synes de er så fnisete og barnslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeslettet for sending gjør at jeg ikke kommer til å se på PH i år. TV3/PH kommer til å miste mange seere pga dette tror jeg. Det er virkelig mange som har dette som guilty pleasure. Men ikke mer enn det. Da gidder man ikke sette aeg ned ved en PC og se på programmet. Ofte henger det seg opp på PC også... Skuffa.

Anonymous poster hash: 0e6a8...4e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper de sorte blir værende.



Anonymous poster hash: d6b99...adf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeslettet for sending gjør at jeg ikke kommer til å se på PH i år. TV3/PH kommer til å miste mange seere pga dette tror jeg. Det er virkelig mange som har dette som guilty pleasure. Men ikke mer enn det. Da gidder man ikke sette aeg ned ved en PC og se på programmet. Ofte henger det seg opp på PC også... Skuffa.

Anonymous poster hash: 0e6a8...4e5

Tror ikke de kommer til å miste så mange seere.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de sorte blir værende.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Er det et helt lag som forsvinner? Enten de hvite eller de sorte? Det kan ikke være at det blir igjen 3 hvite og 2 sorte f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeslettet for sending gjør at jeg ikke kommer til å se på PH i år. TV3/PH kommer til å miste mange seere pga dette tror jeg. Det er virkelig mange som har dette som guilty pleasure. Men ikke mer enn det. Da gidder man ikke sette aeg ned ved en PC og se på programmet. Ofte henger det seg opp på PC også... Skuffa.Anonymous poster hash: 0e6a8...4e5

Helt enig! De kommer til å miste mange på at webisodene ikke kommer før.. Samtidig som den andre? Irritert!!

Anonymous poster hash: 4674a...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...