Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke forhåndsvisning på viaplay i år? :( Vil se morgendagens episode!!

Pleier det ikke å komme samme dag sånn ca kl 13? Mulig jeg husker feil, men..

Anonymous poster hash: 7222d...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Pleier det ikke å komme samme dag sånn ca kl 13? Mulig jeg husker feil, men..

Anonymous poster hash: 7222d...c68

hmm, trodde det pleide å komme dagen før jeg? Rett etter dagens episode var ferdig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke forhåndsvisning på viaplay i år? :( Vil se morgendagens episode!!

Skulle akkurat til å si det samme. Bruker som regel å komme rett etter episoden dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste guttene som har snev av kjekkhet i seg er Knut Erik og Pierre. Og jeg som egentlig elsker blonde gutter.. Disse var bare...meh.

Triana var dødsfin i den lille blå kjolesaken da! 😍

Endret av toothfairy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem, uansett kjønn, var noe å se på. Hvorfor ødelegge kroppene med så mange stygge blekkflekker?! Svarte øyenbryn og ihjelbleket hår?! Og det "koste-skjegget"?!

Anonymous poster hash: 297a0...4d4

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt trist at den eneste gutten jeg synes er kjekk, er samtidig den med motbydelig personlighet. :murvegg: (Kevin?) Jeg tror jeg i nød ville gått for Jack Sparrow look-a-liken - han spiller kanskje ikke på mitt lag, men han virker snill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Ååh, guilty pleasure er i gang! Endelig!

Liker nesten alle de svarte bedre enn de hvite. Eneste jeg likte av de hvite var han fra Hønefoss. Alle jeg vet om fra Hønefoss virker så koselige. Elsker dialekta også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jentene er veldig pene i år. Er det Sara hun på 22år som virker veldig livlig og morsom heter? Henne likte jeg godt :) Ellers synes jeg noen sv guttene var veldig kjekke også. Blir spennende. Føler på meg at dette blir en mye mer spennende sesong enn i fjord !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han Knut med i VG serien "stylistene" eller noe? Synes han virker så kjent

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han Knut med i VG serien "stylistene" eller noe? Synes han virker så kjent

Ja, det var han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Jeg syns han Fredrik var kjekk på festen, men ikke før det, eller med håret løst :s og så liker jeg Sara, hun virker morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Liker ingen av jentene og ingen av guttene. For en gjeng med klyser!
Det ser ut som at han Mathias har sniffet alt for mye kumøkk. Herregud for en gjeng de har samlet i år, håper det kommer inn noen bedre snart og alle de som er nå blir kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, for en kvalmende gjeng med gutter de har klart å samle i år. Disse jentene også, pene er de alle sammen, men ser allerede tendenser til masse dramaqueens.

Med andre ord, dette blir gøy.

Btw, folk som Mathias burde bli beskyttet mot seg selv for å delta på slike programmer. Off, jeg får vondt av han, allerede. Han ryker vel dog fort ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg prøver å se på PC og mobil, kommer det opp at programmet kun er tilgjengelig for seere i Norge. Jeg har PC og mobil fra Borge, befinner meg i Norge, og har ikke hatt de med til utlandet noen gang. Hva er galt? Fungerer det da, hvis jeg kjøper viaplay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg syns om svarte mot hvite. Skal de svarte liksom være stygge? Må innrømme at jeg likte de første guttene best. De ser ut til å ha en personlighet som ikke går ut på å digge seg selv i hvert fall. Håper jentene går for personlighet og ikke hvem de synes er kjekkest... Men hvem er det jeg prøver å lure? Vi vet vel hva som teller på Pærra.

Så glad for at det har begynt på igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Poenget med de svarte og de hvite er vel det at de svarte skal man like pga personlighet, men de hvite pga utseende?

Er definitivt ikke stor fan av noen av de hvite guttene, men liker Mathias, Jack sparrow og han med halvlangt hår.

Jentene var overraskende pene da, spesielt Drammenseren :) men, litt smålig kleint når de dukker opp med full festsminke. (Spesielt hun i den harry rosa kjolen, totalt overkill på sminke)

Anonymous poster hash: 5d9d5...691

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg skjønner det. Men synes ikke det er et bra konsept. Og må vel ærlig innrømme at har jeg meldt meg på paradise hotel, og kommet i en gruppe med jenter og like etter kommer det en gruppe med top models så har ikke jeg følt meg særlig bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg prøver å se på PC og mobil, kommer det opp at programmet kun er tilgjengelig for seere i Norge. Jeg har PC og mobil fra Borge, befinner meg i Norge, og har ikke hatt de med til utlandet noen gang. Hva er galt? Fungerer det da, hvis jeg kjøper viaplay?

Du har ikke på mediahunt eller en proxy for å se ting fra amerikanske sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke på mediahunt eller en proxy for å se ting fra amerikanske sider?

Mediahunt, koster ikke det penger? Prøvde å laste ned, og da måtte jeg skrive inn kontonummer og greier, var hvis bare 1 uke gratis.. Og proxy - hva er det? Finnes det ingen programmer, som ikke koster penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...