Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det sies at det et Isabell på insta ihvertfall. Isåfall er det ganske drøyt.

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Hvor står det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor står det?

I kommentarfeltet til både Isabell og Pierre.

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til både Isabell og Pierre.

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Uff, tenk hvis det stemmer.. Da får jeg virkelig vondt av Martine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tenk hvis det stemmer.. Da får jeg virkelig vondt av Martine

Enig, så håper det bare er de samme som liksom-spoilet på insta under paradise. Noen finner jo bare på ting for å lage drama.

Men så på Isabell sin profil at Martine for noen dager siden skrev at de sees snart, hvis det er isabell møtes de nok ikke med det første

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til både Isabell og Pierre.

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

 

Er ikke noe i kommentarfeltet til Isabel da? Bare "liker du pierre"

Anonymous poster hash: 6db12...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe i kommentarfeltet til Isabel da? Bare "liker du pierre"

Anonymous poster hash: 6db12...0a4

Mente Martine sitt:P

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For er par dager siden la jo Martine ut et bilde på insta av henne og Isabell hvor det sto "miss you", det er nå slettet. Tipper det er Isabell. Synes det virkelig en smule umodent å ta dette i offentligheten, men samtidig tenker man jo ikke alltid klart når man er såret og bitter.



Anonymous poster hash: 1149f...72f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dumpet jo henne for et par uker siden eller noe. Det er ikke hun som forlater han.

Ja, stemmer! Skjønte det var noe rart med det der. Hun hadde aldri forlatt han...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står overalt at Pierre var utro mot Martine. Stakkars :( Pierre du er en idiot!

"En av kvinnene skal ha vært en kvinnelig bekjent av Martine" Isabel?

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine har slettet bildet av Isabell, hvor hun skrev at hun gledet seg til hun kom hjem. Og Isabell slettet det siste bildet på instagram, i tillegg til at det virker som profilen er sperret for nye kommentarer. Så det kan jo se litt sånn ut.

Anonymous poster hash: b6aa6...571

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine har slettet bildet av Isabell, hvor hun skrev at hun gledet seg til hun kom hjem. Og Isabell slettet det siste bildet på instagram, i tillegg til at det virker som profilen er sperret for nye kommentarer. Så det kan jo se litt sånn ut.

Anonymous poster hash: b6aa6...571

jeg kan kommentere.. men jeg tror også at det er Isabel i og med at Martine slettet bildet og i tillegg nevnte ikke Martine Isabel som sin bestevenn på spørsmålsrunden på bloggen nettopp.. Det gjorde hun jo før

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av Isabel. Hun viste jo godt Martine og Pierre hadde noe på gang. Følelser osv. Var ikke de bff på hotellet? Nå har jeg aldri likt Isabel heller.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det gjorde seg med større pupper på Martine. På PH syntes jeg bestandig at hun var pen, men ikke sexy. Nå er hun mye mer sexy. 



Anonymous poster hash: 2b147...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kommer en ny sesong, så please bytt ut Triana!  Hun er så fjollete og fnisete. Klare ikke å være alvorlig og tøff når hun må. Orker henne ikke mer :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det gjorde seg med større pupper på Martine. På PH syntes jeg bestandig at hun var pen, men ikke sexy. Nå er hun mye mer sexy.

Anonymous poster hash: 2b147...1ed

Så uenig! Martine hadde jo råsexy naturlige pupper! Naturlig pen er så mye mer sexy enn falsk skjønnhet (ikke noe i mot folk med silikon, men Martine hadde helt perfekte naturlige)

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig gjort av Isabel. Hun viste jo godt Martine og Pierre hadde noe på gang. Følelser osv. Var ikke de bff på hotellet? Nå har jeg aldri likt Isabel heller.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

 

Martine var veldig naiv om hun faktisk stolte på Isabel med de store, tomme brune øynene. Det eneste som snurret rundt inni der var vel tanken på mannfolk og hvordan holde andre damer unna mannfolka ved å beskylde dem for å være horete.

 

Det tomme blikket hennes fikk meg allid til å tenke på en sånn.

Anonymous poster hash: 4de41...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uenig! Martine hadde jo råsexy naturlige pupper! Naturlig pen er så mye mer sexy enn falsk skjønnhet (ikke noe i mot folk med silikon, men Martine hadde helt perfekte naturlige)

Anonymous poster hash: c37ab...132

 

Sikkert på grunn at jeg er mann, men min ærlige mening er at hun var fin/pen og vakker med normalt store pupper. Men hun ble sexy, heit og deilig med større pupper. Det er sikkert ikke politisk riktig å si, men det er ærlig. 

 

Jeg har aldri sett Martine IRL, så for meg er hun uansett en tegneseriefigur. 

Anonymous poster hash: 2b147...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...