Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HVORFOR tok Martine silikon, helt sprøtt når hun hadde så pene pupper fra før :klo: Ville byttet ut mine silikonpupper med hennes naturlige any day!

Anonymous poster hash: 28a8c...f1e

Ja, enig. Syntes de naturlige puppene hennes var mye finere og passet perfekt til hennes kropp! Nå ser det bare falskt ut.. Utrolig synd :/

Anonymous poster hash: c37ab...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVORFOR tok Martine silikon, helt sprøtt når hun hadde så pene pupper fra før :klo: Ville byttet ut mine silikonpupper med hennes naturlige any day!

Anonymous poster hash: 28a8c...f1e

Samme heeeer! Hadde betalt mye mer om jeg kunne fått pupper som hennes naturlige :(

Anonymous poster hash: b6aa6...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skriver hun på bloggen sin: 

 

"De fleste forbinder kanskje silikon pupper med ekstremt store pupper, men det trenger absolutt ikke alltid å være sånn. En ting jeg var opptatt av før jeg skulle operere var at resultatet skulle se så naturlig ut som mulig."

 

... Tuller hun? Det ser jo overhodet ikke naturlig ut. De er jo gigasvære som lyser ut silikon. Martine er nok den personen på Paradise der jeg virkelig har tenkt at vedkommende har flotte (og store) nok bryster som passer til hennes kropp. Dette ser jo grusomt ut. Stilen hennes har virkelig bare gått nedover. 



Anonymous poster hash: 41acd...477
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker forresten slik at Martine ser virkelig opp til Elin og tar etter hennes stil. Rett etter Paradise gikk jo Martine nøyaktig slik Elin gikk (med hodebånd og alt). Nå har hun tatt silikon, fått lange extensions, restylane... 



Anonymous poster hash: 41acd...477
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker forresten slik at Martine ser virkelig opp til Elin og tar etter hennes stil. Rett etter Paradise gikk jo Martine nøyaktig slik Elin gikk (med hodebånd og alt). Nå har hun tatt silikon, fått lange extensions, restylane...

Anonymous poster hash: 41acd...477

i tillegg langt brunt extendions.. Hva blir det neste??

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro litt ned. Martine er verken stripper eller legger ut nakenbilder. Ingenting galt i å vise frem kroppen sin. Min voksne datter kan gjøre hva hun vil. Ikke noe jeg legger meg bort i.

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Tja, hun har faktisk vært hos fotograf og tatt toppløse bilder nå. Ironisk at "moralens vokter" skulle ende opp med å bli den som viser frem aller mest.

Om jeg får en datter så skal hun også få gjøre som hun vil (i voksen alder), men jeg ville selvsagt forsøkt å veilede henne til å være stolt over seg selv UTEN å måtte trenge bekreftelse fra fremmede på Internett. Bilder på nettet er "allemannseie". Om man angrer senere er det lite og ingenting å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i tillegg langt brunt extendions.. Hva blir det neste??

Anonymous poster hash: c37ab...132

Det er trist å se at Martine føler hun må endre seg så mye. Tror definitivt ikke Pierre var bra for henne.

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist å se at Martine føler hun må endre seg så mye. Tror definitivt ikke Pierre var bra for henne.

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

Jeg tror ikke det er Pierre sin feil. Jeg tror han fikk avsmak nettopp fordi hun totalforandret seg fra det han falt for ved henne fra starten av
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er Pierre sin feil. Jeg tror han fikk avsmak nettopp fordi hun totalforandret seg fra det han falt for ved henne fra starten av

Ja, det er et godt poeng.

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er Pierre sin feil. Jeg tror han fikk avsmak nettopp fordi hun totalforandret seg fra det han falt for ved henne fra starten av

Godt poeng! Og gjerne ting ble mer komplisert/ikke like rosenrødt i den virkelige hverdagen kontra inne på PH og i tiden etterpå..

Likevel så synes jeg hun kanskje minner meg litt om Ariel Søyland som var med i en tidligere sesong, som også er forlovet med broren til Pierre. Tenker da på påfyll av pupper, lepper, øyenvipper og hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, enda verre. Hun har hatt sex på landsdekkende TV og vist alle sine intime kroppsdeler.  Anonymous poster hash: d6b99...adf

Du høres ut som en prippen 60 år gammel bestemor. La nå jenta gjøre som hun vil. Slutt å døm

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hun har faktisk vært hos fotograf og tatt toppløse bilder nå. Ironisk at "moralens vokter" skulle ende opp med å bli den som viser frem aller mest.

Om jeg får en datter så skal hun også få gjøre som hun vil (i voksen alder), men jeg ville selvsagt forsøkt å veilede henne til å være stolt over seg selv UTEN å måtte trenge bekreftelse fra fremmede på Internett. Bilder på nettet er "allemannseie". Om man angrer senere er det lite og ingenting å gjøre med det.Anonymous poster hash: 6013a...3eb

Viser hun brystvortene og underlivet? Nei. Det er jo veldig mange som tar slike bilder i ung alder. Big deal.

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng! Og gjerne ting ble mer komplisert/ikke like rosenrødt i den virkelige hverdagen kontra inne på PH og i tiden etterpå..

Likevel så synes jeg hun kanskje minner meg litt om Ariel Søyland som var med i en tidligere sesong, som også er forlovet med broren til Pierre. Tenker da på påfyll av pupper, lepper, øyenvipper og hår..

Ariel forminsket puppene sine.

Anonymous poster hash: b6aa6...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvilken venninne som er så tåpelig :sjokk: Synes litt synd i Martine, og imponert over at hun faktisk forlater han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes det er litt drøyt av Martine og offentliggjøre noe så personlig om andre. Jeg syntes selvfølgelig utroskap er jævlig og at Pierre er en drittsekk hvis han har vært det, men å legge noe så detaljert på bloggen om en annen person som gjør at han blir bombardert med hat syntes jeg blir for drøyt. Er ikke det egentlig ulovlig?

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken venninne som er så tåpelig :sjokk: Synes litt synd i Martine, og imponert over at hun faktisk forlater han!

Han dumpet jo henne for et par uker siden eller noe. Det er ikke hun som forlater han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke for å snakke stygt om Martine, selv om jeg har skrevet noe som ikke helt er i hennes favør.

 

Men er det bare meg, eller virker Martine ganske umoden? Jeg mener, måten hun skriver på virker litt umodent, og til dels barnslig. Hun har gjort drastiske endringer siden hun kom hjem, legger ut om privatlivet hennes osv, og da begynner jeg litt å lure på om hun er helt voksen i hodet? 

 

Som sagt, dette er ingenting stygt ovenfor henne, kun en observasjon fra min side. Hun virker faktisk som ei veldig snill og omtenksom jente, med litt mye problemer??



Anonymous poster hash: 6db12...0a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken venninne som er så tåpelig :sjokk: Synes litt synd i Martine, og imponert over at hun faktisk forlater han!

Det sies at det et Isabell på insta ihvertfall. Isåfall er det ganske drøyt.

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...