Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper dere følger med på PH Danmark. De første episodene slår hele den norske sesongen til sammen. 

Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper dere følger med på PH Danmark. De første episodene slår hele den norske sesongen til sammen. 

Jeg gjør. :)

Anonymous poster hash: 3406d...95b

AnonymBruker
Skrevet

Haha, så den episoden på Bloggerne der Kevin var med. :ler: "hvis noen spør om oss, så sier vi ingen kommentar" De er fryktelig pr kåte ja. Sier hvilket hotell fansen kan komme på for å ta bilder og få autograf. Lol. Utrolig mange unge jenter der. Ser så unge jenter på PH?!

Antar de aller fleste var der for å møte Anna, og ikke Kevin ;P

Anonymous poster hash: 6013a...3eb

• Liker 1
Skrevet

Kevin minner om Alexander Rybak  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Syyykt teit at Anne og Kevin leker kjærester for å få PR. Også alltid den standard "Det var ikke meningen å lure folk". My ass!

Anonymous poster hash: c9073...a96
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Syyykt teit at Anne og Kevin leker kjærester for å få PR. Også alltid den standard "Det var ikke meningen å lure folk". My ass!

Anonymous poster hash: c9073...a96

Vet. De kunne bare sagt nei med en gang. Men nei da, istedenfor kjører de "ingen kommentar" og legger ut små hint hele tiden. De må jo forstå at folk reagerer.

Det kan godt være de hadde en liten flørt, men hele greia var bare så teit.

Skrevet

Jeg håper dere følger med på PH Danmark. De første episodene slår hele den norske sesongen til sammen.  Anonymous poster hash: d6b99...adf

Har sett 5 episodes nå. Synes det er like kjedelig som norske ph.. Hvorfor synes dere den er bedre? Eller blir det bedre etterhvert?

AnonymBruker
Skrevet

Har sett 5 episodes nå. Synes det er like kjedelig som norske ph.. Hvorfor synes dere den er bedre? Eller blir det bedre etterhvert?

Hvordan kan du si den er like kjedelig som den norske når du kun har sett 5 episoder? :klo:

Så du forrige sesong? Den var syk bra. Det er jo vanlig at alle sesonger (utenom sesong 4, 5 og 6) kan være litt kjedelig i starten.

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Skrevet

Hvordan kan du si den er like kjedelig som den norske når du kun har sett 5 episoder? :klo:

Så du forrige sesong? Den var syk bra. Det er jo vanlig at alle sesonger (utenom sesong 4, 5 og 6) kan være litt kjedelig i starten. Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Derfor jeg spø om det blir bedre etterhvert. Kunne ha skrevet at jeg synes den er like kjedelig hittil, men hvem bryr seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor jeg spø om det blir bedre etterhvert. Kunne ha skrevet at jeg synes den er like kjedelig hittil, men hvem bryr seg

Jeg bryr meg.

AnonymBruker
Skrevet

Like kjedelig som norske PH? Seriøst? ...

Skrevet

Like kjedelig som norske PH? Seriøst? ... Anonymous poster hash: d6b99...adf

Ja, hittil så synes jeg det. Har bare sett fem episoder, så gadd jeg ikke mer. Ikke noe som gjør at jeg får lyst til å fortsette å se mer ..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hittil så synes jeg det. Har bare sett fem episoder, så gadd jeg ikke mer. Ikke noe som gjør at jeg får lyst til å fortsette å se mer ..

PH Danmark har jo det meste som alle har etterspurt her inne når det gjelder PH Norge. Dersom du ikke finner PH Danmark interessant er det vel hele Paradise Hotel-konseptet som ikke appellerer til deg. 

AnonymBruker
Skrevet

PH Danmark har jo det meste som alle har etterspurt her inne når det gjelder PH Norge. Dersom du ikke finner PH Danmark interessant er det vel hele Paradise Hotel-konseptet som ikke appellerer til deg.

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Isabel sier på bloggen at hun ble i Mexico 2 uker etter hun sjekket ut. Planen var at hun skulle komme inn igjen. Flaks det ikke skjedde!

Skrevet

PH Danmark har jo det meste som alle har etterspurt her inne når det gjelder PH Norge. Dersom du ikke finner PH Danmark interessant er det vel hele Paradise Hotel-konseptet som ikke appellerer til deg.  Anonymous poster hash: d6b99...adf

Det kan godt hende

AnonymBruker
Skrevet

Isabel sier på bloggen at hun ble i Mexico 2 uker etter hun sjekket ut. Planen var at hun skulle komme inn igjen. Flaks det ikke skjedde!

Takk og lov for det, ja! 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Satt ved siden av Emilie på flyet fra trondheim i helga. For en hyggelig jente! hun satt å lekte med sønnen min, snakka med han, lagde ikke en mine når han begynte å gråte. At dem ikke likte hun på PH kan jeg ikke forstå, for hun er bare helsjønn jente :) 

Anonymous poster hash: e15da...78f
  • Liker 6
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har sett så langt den har kommet på Viaplay men er ikke veldig imponert enda. Det eneste som jeg synes er flere hakk bedre enn norsk PH er at de har vanlig pandoras med spørsmål og at de fokuserer mest på dramaet mellom deltakerne. Det er befriende fritt for produksjonens dårlige fantasihistorier.

Ellers synes jeg deltakerne med få unntak er litt kjedelige og puslete. De spiller nå litt men så langt er det ingen som utmerker seg ved å være superbitch eller skikkelig konge/dronning av PH. De virker egentlig ganske laidback.

Skrevet

Jeg har sett så langt den har kommet på Viaplay men er ikke veldig imponert enda. Det eneste som jeg synes er flere hakk bedre enn norsk PH er at de har vanlig pandoras med spørsmål og at de fokuserer mest på dramaet mellom deltakerne. Det er befriende fritt for produksjonens dårlige fantasihistorier.

Ellers synes jeg deltakerne med få unntak er litt kjedelige og puslete. De spiller nå litt men så langt er det ingen som utmerker seg ved å være superbitch eller skikkelig konge/dronning av PH. De virker egentlig ganske laidback.

Synes danske ph virker like kjedelig, men så som sagt bare sett de fem første episodene. Hoppet over mange episoder å se en av de nyeste episodene som er lagt ut på tv3play, men orket ikke se halve episoden en gang. Skjønner ikke hvorfor de andre i tråden synes danske ph er så spennende og bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...