Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda.. Audun og Anniken (exen til Mikkel) driver og har seg, Mikkel er jo over henne for lenge siden, så jeg kan godt tenke meg at han blir irritert når Audun kommer bort og maser om det.

Anonymous poster hash: c37ab...132

Hvis han er over henne, hvorfor skal han bli irritert da?

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tåler rimelig lite dersom du må få en person kastet ut av en festival på grunn av et par ord. Trodde først det var snakk om noe fysisk jeg, men hvis alt han gjorde var å gå bort og "gni inn" at han ligger med eksen til en broiler, så vil jeg ikke si det er noe å ta så på vei for.

Anonymous poster hash: 1149f...72f

Nei, men du har sett åssen Audun for eksempel var mot Kevin.. Han har en trakasserende måte å irritere folk på, og kan være sinnsykt frekk. Han ble jo til og med kastet ut fra finalefesten i fjor og.. Det er nok en god grunn til at det skjedde i går og. Mikkel er trossalt artist på Findings, så skjønner godt at han ikke gidder å ta dritt fra "lorden"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du har sett åssen Audun for eksempel var mot Kevin.. Han har en trakasserende måte å irritere folk på, og kan være sinnsykt frekk. Han ble jo til og med kastet ut fra finalefesten i fjor og.. Det er nok en god grunn til at det skjedde i går og. Mikkel er trossalt artist på Findings, så skjønner godt at han ikke gidder å ta dritt fra "lorden"

Enig. Trenger ikke å være fysisk for bli kastet ut. Tipper Audun var truende og sikkert motbydelig ovenfor han som var Dj. Det er jo en grunn til at folk blir kastet ut. Audun tror han kan oppføre seg som han vil mot folk.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke medier (og hvordan) jeg bør ta kontakt med for å spørre om de kan skrive litt om det Tv3 gjorde når det kommer til straffing av menn som kommer med fysiske ytringer vs jenter som gjør det samme? Bryr meg ikke vanligvis så mye om reality-tv, men dette ble for drøyt for meg. Men er det bare å sende en mail til se og hør liksom?

Anonymous poster hash: a0300...e24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør alt for å strekke sine 15 min of fame til 20min ;)

Anonymous poster hash: 33259...fa9

Han var jo relativt kjent før PH også da. Dette var ikke hans første TV-debut.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men du har sett åssen Audun for eksempel var mot Kevin.. Han har en trakasserende måte å irritere folk på, og kan være sinnsykt frekk. Han ble jo til og med kastet ut fra finalefesten i fjor og.. Det er nok en god grunn til at det skjedde i går og. Mikkel er trossalt artist på Findings, så skjønner godt at han ikke gidder å ta dritt fra "lorden"

Er i utgangspunktet enig i at det sikkert er en god grunn til at man blir kasta ut når det først skjer.. Men når han blir kasta ut for å være frekk mot en av de som arrangerer festivalen, så er jeg neimen ikke like sikker. Ingen tvil om at enkelte mennesker har lavere tålmodgihet når de kan reagere akkurat som de vil, fordi de styrer hele greia.

Anonymous poster hash: 1149f...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo relativt kjent før PH også da. Dette var ikke hans første TV-debut.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Hvor var han kjent fra da? Aldri sett ham før

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke medier (og hvordan) jeg bør ta kontakt med for å spørre om de kan skrive litt om det Tv3 gjorde når det kommer til straffing av menn som kommer med fysiske ytringer vs jenter som gjør det samme? Bryr meg ikke vanligvis så mye om reality-tv, men dette ble for drøyt for meg. Men er det bare å sende en mail til se og hør liksom?

Anonymous poster hash: a0300...e24

Marcus Husby eller Morten Hegseth i VG. De er journalister for rampelys.

Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var han kjent fra da? Aldri sett ham før

Han vant Stylistene på TV Norge, og var med i Norges første boyband.

Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vant Stylistene på TV Norge, og var med i Norges første boyband. Anonymous poster hash: 0ec3c...33d

Ja det bekrefter jo egentlig bare påstanden om å opprettholde "kjendisstatusen".

Anonymous poster hash: 5d534...254

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke medier (og hvordan) jeg bør ta kontakt med for å spørre om de kan skrive litt om det Tv3 gjorde når det kommer til straffing av menn som kommer med fysiske ytringer vs jenter som gjør det samme? Bryr meg ikke vanligvis så mye om reality-tv, men dette ble for drøyt for meg. Men er det bare å sende en mail til se og hør liksom?

Anonymous poster hash: a0300...e24

Ja du kan sikkert sende til Se&Hør, men tror ikke de er så opptatt av sånt. Skriv en kronikk og send til en avis?

Jeg synes de to situasjonene var veldig forskjellige og jeg synes den med Audun og Kevin var mer alvorlig helt uavhengig av kjønn, bare på grunn av hele situasjonen rundt. Men når tv3 gikk så hardt ut mot ALL vold så burde de tatt tak i flere ting enn bare denne episoden. Lurer på hva som hadde skjedd hvis feks Sara E hadde gjort det Audun gjorde.

Anonymous poster hash: e6286...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du kan sikkert sende til Se&Hør, men tror ikke de er så opptatt av sånt. Skriv en kronikk og send til en avis?

Jeg synes de to situasjonene var veldig forskjellige og jeg synes den med Audun og Kevin var mer alvorlig helt uavhengig av kjønn, bare på grunn av hele situasjonen rundt. Men når tv3 gikk så hardt ut mot ALL vold så burde de tatt tak i flere ting enn bare denne episoden. Lurer på hva som hadde skjedd hvis feks Sara E hadde gjort det Audun gjorde.

Anonymous poster hash: e6286...7db

Jeg er helt enig med deg. Jeg synes også at selve situasjonen var mye verre i Audun og Kevin sitt tilfelle, men når de går ut og sier at de har nulltoleranse for at deltakerne blir fysiske med hverandre (i en krangel) blir det for dumt.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke medier (og hvordan) jeg bør ta kontakt med for å spørre om de kan skrive litt om det Tv3 gjorde når det kommer til straffing av menn som kommer med fysiske ytringer vs jenter som gjør det samme? Bryr meg ikke vanligvis så mye om reality-tv, men dette ble for drøyt for meg. Men er det bare å sende en mail til se og hør liksom?

Anonymous poster hash: a0300...e24

Ta kontakt med Solveig Horne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med hun dama å gjøre at Audun ble kastet ut. Det har med hans klysete vesen, at han stod ved inngangen til VIP/backstage området og regnet med å få komme inn, uten invitasjon og artistbånd. Da dyttet han vekk den ene vakten og sa til han ene DJen "Får jeg ikke komme inn fordi du ser på meg som en konkurrent?" (hoven innbilsk deluxe som tror han er noe og får obligatorisk innpass på backstage/vip og ta det personlig når han ikke får, fordi han blir behandlet som den nobodyen han er) , og ble etterpå geleidet ut.



Anonymous poster hash: a3286...056
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i utgangspunktet enig i at det sikkert er en god grunn til at man blir kasta ut når det først skjer.. Men når han blir kasta ut for å være frekk mot en av de som arrangerer festivalen, så er jeg neimen ikke like sikker. Ingen tvil om at enkelte mennesker har lavere tålmodgihet når de kan reagere akkurat som de vil, fordi de styrer hele greia.

Anonymous poster hash: 1149f...72f

Du en hvilken som helst innpåsliten groupie som prøvde å komme inn på DJ området uten invitasjon eller artistpass , og som ikke ga seg når vaktene sier nei, ville blitt kasta ut. Audun er bare pissed fordi han tok det personlig og tror det hadde noe med at de andre var "redd han" fordi han var "bedre enn" dem å gjøre.

Anonymous poster hash: a3286...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du en hvilken som helst innpåsliten groupie som prøvde å komme inn på DJ området uten invitasjon eller artistpass , og som ikke ga seg når vaktene sier nei, ville blitt kasta ut. Audun er bare pissed fordi han tok det personlig og tror det hadde noe med at de andre var "redd han" fordi han var "bedre enn" dem å gjøre.

Anonymous poster hash: a3286...056

Enig! Audun tror jo han kan slippe inn overalt fordi han er selveste Audun "Lord" Sørseth. :roll: Ingen får komme inn på VIP avdelinger sånn uten videre og vaktene driter i om du er en PH deltager. Makan.

Sa ikke Audun inne på hotellet "når jeg havner i problemer hjemme, så har jeg folk som ordner opp for meg" ? Noe i den duren. Hvor var de folka hen nå da Audun? ;)

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...